Nah, had ik wel vaker last van, maar tegenwoordig nóg vaker ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ha
[..]
Had je er vaker last van of heb je nu meer apparaten, staan ze allemaal aan en hoever is het van de slaapkamer tot de woonkamer zitten er veel muren tussen? etc etc.
ow... dat ga ik dan strakkies wel proberen, ná de koffiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
Misschien moet je alles gewoon even een keer uitzetten, inclusief dat ding bij het raam
is dat de achterkamer van Fann waar haar modem voor het raam staat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:32 schreef chufi het volgende:
En zo ziet internet er in de werkelijkheid uit![]()
[ afbeelding ]
sjezusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:32 schreef chufi het volgende:
En zo ziet internet er in de werkelijkheid uit![]()
[ afbeelding ]
Kwestie van die gele draad volgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
sjezusik snap niet hoe iemand daar wijs uit kan worden
ow... zal ik ook effe onthouden ik heb alleen geen flauw idee hoe ik zoiets wissel van frequentie,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij hielp het om mijn modem/routergeval op een ander kanaal te zetten. Mocht de boel weer de hik krijgen, dan kan ik kijken of het het helpt om de frequentie te wisselen
heb jij je lolbroek aan ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van die gele draad volgen.
Das is dus ook vaak het probleem van storingen..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
sjezusik snap niet hoe iemand daar wijs uit kan worden
o ja, stúk overzichtelijker inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das is dus ook vaak het probleem van storingen..
Dit is overzichtelijker
[ afbeelding ]
Ja ik ben nogal melig omdat ik dadelijk na de boodschappen een berg op moet fietsen richting verjaardag van moeders, de terugweg is dan wel lekker bergaf.quote:
ah... is moeder jarig?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal melig omdat ik dadelijk na de boodschappen een berg op moet fietsen richting verjaardag van moeders, de terugweg is dan wel lekker bergaf.
Ja dat was de volgende tip.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij hielp het om mijn modem/routergeval op een ander kanaal te zetten. Mocht de boel weer de hik krijgen, dan kan ik kijken of het het helpt om de frequentie te wisselen
Ze wordt 83 jr, vandaar dat het 's middags gevierd wordt en niet laat in de avond.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... is moeder jarig?Hoe oud wordt ze?
hmmm wifi-radar...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was de volgende tip.
Je hebt wel appjes die laten zien welke apparaten er in de buurt zijn en op welk kanaal ze zitten... Een soort Wifi-radar
Moest je dat vannacht ook al niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal melig omdat ik dadelijk na de boodschappen een berg op moet fietsen richting verjaardag van moeders, de terugweg is dan wel lekker bergaf.
die kreeg ik niet aan de praat,dus toen ben ik maar gewoon wat gaan wisselen. Mbv stappenplan op de site van ziggo lukt dat prima.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was de volgende tip.
Je hebt wel appjes die laten zien welke apparaten er in de buurt zijn en op welk kanaal ze zitten... Een soort Wifi-radar
Ja, maar het is nu pas de ochtend. Heb eerst nog even een beetje geslapen.quote:
da's al aardig op leeftijd... en ja logischquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze wordt 83 jr, vandaar dat het 's middags gevierd wordt en niet laat in de avond.
Fann, sterker nog haar moeder leeft zelfs nog. Ja ze woont in een aanleunflatje, waar ze indien nodig op de alarmknop kan drukken, maar ze doet alles zelfstandig nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
da's al aardig op leeftijd... en ja logischdeden wij ook altijd, 's middags vieren enzo...
Heb je en mooi bloemetje gekocht voor d'r?
Woont ze nog op zichzelf eigenlijk?
Elke kleur zn eigen functiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu kun je alleen de gele draad niet meer volgen
en hoe oud is haar moeder, jouw overgrootmoeder dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann, sterker nog haar moeder leeft zelfs nog. Ja ze woont in een aanleunflatje, waar ze indien nodig op de alarmknop kan drukken, maar ze doet alles zelfstandig nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |