Goed, ik zal doorgeven dat als jij een hartaanval krijgt of een pistool tegen je kop krijgt, dat de politie en ambulance dan niet harder dan 30 km/u zullen rijden en alle kruisingen slechts zullen oversteken als deze aan alle zijden door politieversperringen zijn afgezet, zodat de veiligheid optimaal wordt gegarandeerd en er geen verwijt van onvoorzichtigheid kan worden gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Op basis van de informatie krijg ik toch de indruk dat de agent te onvoorzichtig is geweest. Niettemin geldt ook dat het meisje had moeten wachten met oversteken omdat er een politiewagen met sirene kwam aanrijden.
Wat mij betreft wordt de agent schuldig verklaard, maar zijn er verzachtende omstandigheden.
quote:Op zondag 22 maart 2015 09:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Erg gezellig als iedereen dat doet.We zijn het niet altijd met elkaar eens maar zelfs ik kon hier jouw sarcasme proevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was een sprake van een kip zonder kop, het kruispunt was immers niet meer toegankelijk door de politie en dat zagen alle verkeersdeelnemers. De vraag is meer waarom zij geen zin had om te stoppen en dacht dat ze dat treintje wel kon doorkruisen.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Toch niet als een kip zonder kop zonder rekening te houden met onoverzichtelijke delen van de weg en zo? In welke mate daar hier sprake van was weet ik niet maar het lijkt me sterk dat elk gedrag in het verkeer is toegestaan omdat je zwaailichten en een sirene aan hebt staan.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat weet ik niet. Er is te weinig informatie over maar ik zou met wat ik nu wel weet het nadeel van de twijfel aan deze persoon geven. Bedenk dat er ook mensen in het verkeer zijn die niet in staat zijn goed te anticiperen, doofheid is al genoemd maar er zijn bijvoorbeeld ook kinderen, zwakbegaafden en zwakzinnigen in het verkeer. Die maar aanrijden omdat ze niet opzij gaan?quote:Op zondag 22 maart 2015 09:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar was hier dan ook geen sprake van.
Als je niet in staat bent om voor een politieauto met sirene en zwaailichten uit te kijken, dan moet je gewoon niet zonder begeleiding op straat gaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er is te weinig informatie over maar ik zou met wat ik nu wel weet het nadeel van de twijfel aan deze persoon geven. Bedenk dat er ook mensen in het verkeer zijn die niet in staat zijn goed te anticiperen, doofheid is al genoemd maar er zijn bijvoorbeeld ook kinderen, zwakbegaafden en zwakzinnigen in het verkeer. Die maar aanrijden omdat ze niet opzij gaan?
Arrestatieteam rijdt niet in een politieauto.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent om voor een politieauto met sirene en zwaailichten uit te kijken, dan moet je gewoon niet zonder begeleiding op straat gaan.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Arrestatieteam rijdt niet in een politieauto.
Lezen is moeilijk hè.quote:De auto's reden met licht- en geluidsignalen door Eindhoven.
Dat is leuk in theorie, in de praktijk spelen er andere factoren mee. Zoals kindjes en zwakbegaafden die alleen in het verkeer zijn terwijl ze dit niet zelfstandig aankunnen, in gedachten verzonken zijn doordat je een groot probleem hebt...quote:Op zondag 22 maart 2015 09:51 schreef hottentot het volgende:
Echt ongelofelijk dat er hier mensen zijn die vinden dat de politie hier schuldig is.
Dat meisje had gewoon net zoals elke andere verkeersdeelnemer dit moet doen op moeten letten, dan had zij midden op het kruispunt een politiewagen zien staan die het kruispunt vrij hield, en ook had zij dan de agent(en) kunnen opmerken die haar nog probeerden tegen te houden. Typisch geval van blik op oneindig, verstand op nul en gaan met die banaan.
Ben je serieus?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Laat dit ongeluk trouwens maar een goede aanleiding zijn om eens uit te zoeken of dat de huidige opleiding wel voldoet. Hoe is die in vergelijking met de eerdere decennia? Is er op bezuinigd? Is er iets aan veranderd? Is de kwaliteit voldoende?
Klopt.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is leuk in theorie, in de praktijk spelen er andere factoren mee. Zoals kindjes en zwakbegaafden die alleen in het verkeer zijn terwijl ze dit niet zelfstandig aankunnen, in gedachten verzonken zijn doordat je een groot probleem hebt...
Wat als er brand uitbreekt?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt.
Het is natuurlijk heel dom om te verwachten dat je een auto met zwaailichten en sirene's aan ziet of hoort komen. Die moeten daarom nooit harder dan 30 km/u mogen rijden zodat ze te allen tijde een noodstop kunnen maken.
En om de aanrijtijden dan toch nog acceptabel te houden moet er in elke straat een politiebureau en een ziekenhuis gevestigd zijn.
En dat kunnen we allemaal makkelijk betalen als maar gewoon op het neoliberalisme bezuinigd wordt.
Toch Bram?
Niet?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Arrestatieteam rijdt niet in een politieauto.
Alles wat brand in huis kan veroorzaken moet verboden worden. Je kan ook 'raw food' eten en je kleren met de hand in koud water wassen, dus je moet je afvragen of de gevaren van een fornuis en wasmachine wel opwegen tegen de voordelen.quote:
En dan moeten ze voor het vuurpeloton omdat ze veel te laat aankomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:35 schreef Hamlapje het volgende:
[..]
In de ogen van bepaalde mensen hier moet dat dus worden afgeschaft want het kan gevaarlijk zijn (totdat ze zelf een van de hulpdiensten nodig hebben natuurlijk).
Zonder de lampen aan (en die op het dak wordt dan ook verwijderd ga ik vanuit) zijn ze natuurlijk niet meer herkenbaar als politie auto, waar een echte auto nog de reflectieve bestickering heeftquote:Op zondag 22 maart 2015 16:24 schreef znarch het volgende:
[..]
Niet?Hoe noem jij autos waarin politieagenten rijden dan?
![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn net zo goed politieauto's hoor.
Dan is het nog steeds een politieauto. En de lampen en sirene waren aan dus dat heeft hier niet zoveel mee te maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zonder de lampen aan (en die op het dak wordt dan ook verwijderd ga ik vanuit) zijn ze natuurlijk niet meer herkenbaar als politie auto, waar een echte auto nog de reflectieve bestickering heeft
Ik noem zwarte Audi's en Opels geen politieauto nee.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:24 schreef znarch het volgende:
[..]
Niet?Hoe noem jij autos waarin politieagenten rijden dan?
![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn net zo goed politieauto's hoor.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik zijn punt wel begrijp.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een politieauto. En de lampen en sirene waren aan dus dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Opelquote:Op zondag 22 maart 2015 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik noem zwarte Audi's en Opels geen politieauto nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |