Ik las animals, en ik moest glimlachenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
You and me baby ain't nothing but mammals...
wie heb je nu weer vermoord ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:46 schreef fietsie het volgende:
*zwaait*
Ff mijn botten naar de grondboer slepen
Ik ga de broeikas voorjaarsklaar maken. Klap grond erin, mest, water.quote:
Gevalletje zo dichtbij maar toch zo ver weg ??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:50 schreef crv het volgende:
Mijn decoder ligt hemelsbreed op zo'n 30km afstand
ja, hij is donderdag opgestuurd uit NL. en aangezien wij zulke geweldigequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevalletje zo dichtbij maar toch zo ver weg ??
Ze hadden die dingen niet dichterbij ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:53 schreef crv het volgende:
[..]
ja, hij is donderdag opgestuurd uit NL. en aangezien wij zulke geweldigeervaringen hebben pet postnl......was ik benieuwd of het ooit aan zou komen
Thx, voor de chocoquote:
Postenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:09 schreef Koen66 het volgende:
Mooie tekening heb je opgestuurd crv, zit nu mobiel zal het later eens beter bekijken
Zo ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:15 schreef gianni61 het volgende:
toch nog iets gedaan: met stofzuiger door het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo ?beetje wel, maar dan in trainingspakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik ook gevonden op YouTube...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje wel, maar dan in trainingspak
geen idee, maar in NL is de ondersteuning wat makkelijker/beter/verstaanbaarderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze hadden die dingen niet dichterbij ?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:09 schreef Koen66 het volgende:
Mooie tekening heb je opgestuurd crv, zit nu mobiel zal het later eens beter bekijken
hier ookquote:
echt waar ?quote:
ok okquote:
Op mijn ipad wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
stream werkt niet om nederland -slowakije te kijken
je hebt een halve minuut beeld op een lege sporthal?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op mijn ipad wel.
waar doet ie het niet op bij jou ?
http://new.livestream.com/handbalnederland/events/3875813
Biefstuk!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik he het gewoon druk met allerlei kleine dingen.
de was, de vaat, huishouden, boodschappen, in bad gaan, biefstuk voor vanavond regelen, beetje gamen, band laten repareren.
Met de muziek lekker hard aan.
Sporthal??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een halve minuut beeld op een lege sporthal?
tis nog veel te vroeg denk ik. er staat 6 uur cet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een halve minuut beeld op een lege sporthal?
Ik ben allergisch voor sport.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://new.livestream.com/handbalnederland/events/3875813
nee, de wedstrijd is al begonnen, maar ze hebben technische storing met de streamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
tis nog veel te vroeg denk ik. er staat 6 uur cet.
Ook lekker hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Iets met sate, op verzoek van buurkitten.
Je mag hem hebben van mij hoor. geen interesse.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef Buurpoes het volgende:
In het tempo van vandaag kunnen we over een half uurtje gaan lapohunten
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef Buurpoes het volgende:
In het tempo van vandaag kunnen we over een half uurtje gaan lapohunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |