hij is een papa, die bellen niet aan na kinderbedtijdquote:
Zijn het allemaal vrouwen, toevallig?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja als het dan later -niet zo'n goed plan is gebleken- dan ga je terugzoeken wat er besloten is, door wie en waarom. En dan ga je met elkaar nadenken waar het fout is gegaan met het denken.
Zodat het een volgende keer niet weer fout gaat.
Ik vind dat serieus wel een dingetje, als ik aan het werk ben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is een papa, die bellen niet aan na kinderbedtijd
Nee maar 1tje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn het allemaal vrouwen, toevallig?
Ahwquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus wel een dingetje, als ik aan het werk ben.
Ik hoop altijd maar dat ze me zien voor ik aan moet bellen.
Het klinkt wel heel vrouwerig, namelijkquote:
Dan heb ik je toch allang gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik app wel als ik er ben. Als ik er zou zijn.![]()
Wtf?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef JJH het volgende:
Vervolgde moeder doet aangifte tegen juf
En dit.
Bahbah. Neem eens je verantwoordelijkheid als ouder.
Ik snap dat niet.![]()
Na, dat dus.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef JJH het volgende:
Vervolgde moeder doet aangifte tegen juf
En dit.
Bahbah. Neem eens je verantwoordelijkheid als ouder.
Ik snap dat niet.![]()
En dan kan je ook gewoon om de tafel gaan zitten praten. Op ministoeltjes. In de klas.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Na, dat dus.
Ik heb een beetje het idee dat ze onder haar verantwoordelijkheid uit probeert te komen.
Een blauwe plek is oook al een kneuzing.
Beter opletten.quote:
Nou, dat dus. Of vragen om een gesprek met de directeur. Ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan kan je ook gewoon om de tafel gaan zitten praten. Op ministoeltjes. In de klas.
Zonder juffie bijna te vermoorden
ik mis duidelijk wel eens nieuwsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Beter opletten.
Moeder was afgelopen week lerares naar de nek gevlogen.
Juffrouw bewusteloos. Aangifte tegen moeder.
Justitie maakte bekend dat moeder zwaar gestraft gaat worden omdat het een publieke functie betreft.
En vandaag was dus dit in het nieuws.
Die er ook bij op ministoeltjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Of vragen om een gesprek met de directeur. Ofzo.
asovolkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan kan je ook gewoon om de tafel gaan zitten praten. Op ministoeltjes. In de klas.
Zonder juffie bijna te vermoorden
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die er ook bij op ministoeltje
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij helemaal wat worden in de toekomst.
En wat moet dat er trouwens enorm koddig uitzien 4 volwassenen. Om ene minitafeltje, met de benen in de nek op ministoeltjes en dan serieuze zaken bespreken.
10-minutengesprekken, hoeraaaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij helemaal wat worden in de toekomst.
En wat moet dat er trouwens enorm koddig uitzien 4 volwassenen. Om ene minitafeltje, met de benen in de nek op ministoeltjes en dan serieuze zaken bespreken.
Duurt nog twee jaar, minstens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
10-minutengesprekken, hoeraaa
reguliere gesprekken zijn leuk, maar als je opeens spontaan uitgenodigd word voor een "gesprek"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
10-minutengesprekken, hoeraaa
Die heb ik nog niet gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reguliere gesprekken zijn leuk, maar als je opeens spontaan uitgenodigd word voor een "gesprek"
paar maanden terug, wegens niet luisteren en brutaal tegen de jufrouwquote:
wij waren al een fase verderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens gaan kijken voor een basisschool.
Op de open dagen van de scholen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens gaan kijken voor een basisschool.
yep, Tim (oudste, 12) gaat volgend schooljaar al naar de brugklas Havo/VWOquote:
Het boefje...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar maanden terug, wegens niet luisteren en brutaal tegen de jufrouw
Meneer weet het allemaal al wel en gaat dan dus klieren....
Ja, die zijn er?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op de open dagen van de scholen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, Tim (oudste, 12) gaat volgend schooljaar al naar de brugklas Havo/VWO
yep, nu z'n broer nog, maar die komt er ook wel, meneer-weet-alles-al hoeft nauwelijks te leren om te scorenquote:
morgen draait er geheid ook nog eea....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen nog eentje vouwen, ophangen en aanzetten.
Volgende week vrijdag, dacht ik...quote:
Vandaag ook al eentje gedraaid. Lag nog wat over van afgelopen weekend Ben net bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen draait er geheid ook nog eea....
wasmachine is al 12 jaar oud, zal er ook wel eens mee nokken
Ah. Ik ga het proberen te onthouden. Leuk voor knetter, ik heb dagdienst.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag, dacht ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |