Ow die is zoquote:
die symptomen heb ik al 30 jaar..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat zijn 40+ symptomen heb ik vanavond geleerd
Skipquote:
quote:
We hebben er zelfs een dementietopic over geopend, maar waar die staat ben ik vergeten....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Dat zijn 40+ symptomen heb ik vanavond geleerd
Ik vind de Em versie beterquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:38 schreef Symphonic het volgende:
Dit is el een gaap numer ondanks koor
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Sexy Eiffel Tower is trouwens ook erg fijn.
[..]
We hebben er zelfs een dementietopic over geopend, maar waar die staat ben ik vergeten....
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:37 schreef Kingstown het volgende:
We hebben er zelfs een dementietopic over geopend, maar waar die staat ben ik vergeten....
Ik vanmiddag de NVVA (Nederlandse Vereniging voor Autisten) bellen of zij het misschien wisten, kreeg ik geen contactquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Sexy Eiffel Tower is trouwens ook erg fijn.
[..]
Hierna gaat het tempo weer omhoogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:38 schreef Symphonic het volgende:
Dit is el een gaap numer ondanks koor
Mijn top-2000 lijstje van afgelopen jaar.:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
Bow Wow Wow - Man Mountain is verzoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in dit geval zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
Kijk dit origineel is toch maar weer eens het bewijs dat soms Glee versie beter zijn
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn top-2000 lijstje van afgelopen jaar.:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Versailles
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn top-2000 lijstje van afgelopen jaar.:Nice, kan ik wel wat mee, ik ga even broeden op een show voor de oudjes uit 40+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff mijn favoriete gebold
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
zullen we binnenkort een keer een 40+ wednesday maken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, kan ik wel wat mee, ik ga even broeden op een show voor de oudjes uit 40+
ff mijn favoriete gebold
Kan na 6 april, dan doe ik mijn laatste vandaag de dagquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zullen we binnenkort een keer een 40+ wednesday maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |