Vast wel, maar ik ga het niet eens proberenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
Vorige topic duurde een uur en 3 minuten…. Kan deze sneller?
broodje vosquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op het rooster gooien?
Ik heb toch liever een hamburger of kipsate van de grill hoor
houdoequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:03 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Gooi die vent op het rooster. *kijkt lief*
Nu ben ik echt weg, houdoe
Houdoe en bedankt! Ole ole!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:03 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Gooi die vent op het rooster. *kijkt lief*
Nu ben ik echt weg, houdoe
Whehehe sorry!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat me nu toch niet alleen…..
Truste dude
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dacht ikquote:
Deze heeft Karzai nog wel eens bij mij aangevraagdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Hierna komen er nog meer die mensen onderhand wel vergeten zullen zijn
Karzai…. wat een spelbrekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze heeft Karzai nog wel eens bij mij aangevraagd
Deze ben ik idd wel vergeten, al was ik 1 toen dit nummer uitkwamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Hierna komen er nog meer die mensen onderhand wel vergeten zullen zijn
En deze heb ik nog op single dus ben ik ook nog niet vergetenquote:
* Spezza19 merkt het al… nog dieper gravenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En deze heb ik nog op single dus ben ik ook nog niet vergeten
eerste accoordquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En deze heb ik nog op single dus ben ik ook nog niet vergeten
Leeftijd zegt nietsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Deze ben ik idd wel vergeten, al was ik 1 toen dit nummer uitkwam
Mooi is dat he?quote:
Precies. Ik ken meer nummers van voor mijn tijd dan mijn tijd op deze aardklootquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niets
Ik kende als jongere al nummers uit de '20's en '30's dat was ruim 40 jaar voor ik geboren werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |