en de Heineken flesjes BRUIN warenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeguh toen het flesje bier nog in houten kratjes zat
absolutquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ze (de echte artiesten) hebben best mooie muziek gemaakt
Vaker intunen dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, dit is zo fout, dat het ergens leuk is, een beetje camp.
ze zagen er alleen niet uit vandaar de stand-insquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ze (de echte artiesten) hebben best mooie muziek gemaakt
Dat waren toen nog alle bierflesjesquote:
Ja, verdomme ik wist niet dat jullie hier zaten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vaker intunen dus
We draaien hier vaak gekke dingen
Boeiuh! Bier = bier!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en zo hoort het ook..
groen is export meuk
Nog steeds op Heineken en Grolsch na toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat waren toen nog alle bierflesjes
Het was een of andere Duitse producer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zagen er alleen niet uit vandaar de stand-ins
Hmmm, als je echt vout eens wilt horen dan moet je eens naar de Voute shows op zaterdagavond luisteren, zie nu alleen dat Melting draaitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, dit is zo fout, dat het ergens leuk is, een beetje camp.
Voutquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, als je echt vout eens wilt horen dan moet je eens naar de Voute shows op zaterdagavond luisteren, zie nu alleen dat Melting draait
En bij Melting kan je van alles verwachten van mainstream, tot metal, tot mashups. Als Vout op zaterdagavond draaid, dan kan je alleen maar VOUT verwachten
Grolsch speciaal biertjes komen nog wel in bruin. Eigenlijk nooit zo opgeletquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nog steeds op Heineken en Grolsch na toch?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, verdomme ik wist niet dat jullie hier zaten.
We zijn ook een beetje undergroundquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, verdomme ik wist niet dat jullie hier zaten.
Ach, dit is een rotonde… Komt wel goed dus!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
In elk muziek topic vind ik mijn weg.
Ik eigenlijk alleen maar hierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
In elk muziek topic vind ik mijn weg.
Er zijn mensen die me even hadden kunnen tippen. Misschien hielden ze me bewust hier weg. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zijn ook een beetje underground
Leuk dat je ons gevonden hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |