Vrouwen die droog zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:37 schreef Crip het volgende:
Ik dacht dat ik droog was maar jij spant de kroon
* Winamp, iTunes http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.plsquote:
Ja ben echt fucking saai, zit in mijn snoopy pyjama en heb een grote knot op mn hoofd en bril op om het af te maken ofcourse. Ga misschien nog ep kijken van One Piece als ik niet te moe ben.quote:
One piece of the D.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ben echt fucking saai, zit in mijn snoopy pyjama en heb een grote knot op mn hoofd en bril op om het af te maken ofcourse. Ga misschien nog ep kijken van One Piece als ik niet te moe ben.
Ik heb ook een snoopy pyama aanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ben echt fucking saai, zit in mijn snoopy pyjama en heb een grote knot op mn hoofd en bril op om het af te maken ofcourse. Ga misschien nog ep kijken van One Piece als ik niet te moe ben.
Die knot en bril heb ik ook, maar die had ik al vanaf half 9 vanochtend.quote:
:' nee laat maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die knot en bril heb ik ook, maar die had ik al vanaf half 9 vanochtend.
Het was koud in mijn panty, dus ik heb mijn pyamabroek gewoon vast aan gedaan.quote:
http://s5.spotstreaming.nl:2199/start/sc_sk33j/ online luisteren?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
Kan echt geen van de streams openen in winamp
VLCquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
Kan echt geen van de streams openen in winamp
wat zeur je danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:43 schreef Rafeiro het volgende:
VLC werkt wel, maar dat is vies voor audio.
Dat het geen audio programma is. Maar voor video.quote:
komt er geluid uit? ja...nou opgelost, geen slotje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat het geen audio programma is. Maar voor video.
Maar nu kan ik je stem niet via equalizers enzo echt laten klinken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
komt er geluid uit? ja...no opgelost, geen slotje.
Ik zou dat voordeel er op de koop toe nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar nu kan ik je stem niet via equalizers enzo echt laten klinken.
Ik vind het ook niet zo lief dat je dat zegtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef Crip het volgende:
Moest kokhalzen door ''velletje''. Vies woord.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo lief dat je dat zegt
Ging jij straks ook nog draaien?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo lief dat je dat zegt
Tankstation.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ligt er aan, ik heb geen sigarettenhulzen meer zie ik net.
Ik wou samples maken om mijn bijter tammer te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou dat voordeel er op de koop toe nemen.
haha pussyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter gewoon slapen, ben toch zo brak als een konijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wou samples maken om mijn bijter tammer te maken
Nee, ik blus het op tijd.quote:
Het duurde uren hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dat was een groot succes, het was helemaal zwart hier.
waar omquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
Dat ik hier om moet lachen is echt schandalig
HEEEEEquote:
Zekers.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ha kijk die man vond het gezellig vannacht
Wanneer kan ik die aardappelen ophalen?quote:
Nadat hij zijn vriendin naar bed heeft gebracht denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wanneer kan ik die aardappelen ophalen?
Maar die past hier niet zo goedquote:
Moedergrapjes Zware vrouwen grapjes worden hier doorgaans niet zo goed opgepaktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Fopje is verdacht lang weg.
Of hij maakt een nummertje, of ze weegt een ton.
Vanavond had ik aardappelpuree, bloemkool en een gehaktbalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen, vlees en groente, Yoki.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond had ik aardappelpuree, bloemkool en een gehaktbal
Is ook lastig, of je moet goed kunnen deadliften.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moedergrapjes Zware vrouwen grapjes worden hier doorgaans niet zo goed opgepakt
Daar heb je toch gewoon Blansjaar voor?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is ook lastig, of je moet goed kunnen deadliften.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon Blansjaar voor?
Lekker aan het radio'en?quote:
Where else?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben hier naar toe gestuurd door Surge... Schijnt veel gezelliger te zijn hier
We hebben Fopje, en aardappelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben hier naar toe gestuurd door Surge... Schijnt veel gezelliger te zijn hier
wel eens met die manquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitgerekende datum is 21 juli.
Wat kunnen ze dat nauwkeurig bepalenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
11:11 11quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat kunnen ze dat nauwkeurig bepalenWeet je ook hoe laat?
Helaas vergeten sommige vrouwen dat ze dan ook een kalender moeten opeten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat kunnen ze dat nauwkeurig bepalenWeet je ook hoe laat?
Lekker zompigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Helaas vergeten sommige vrouwen dat ze dan ook een kalender moeten opeten.
Patrick hernandez!!!quote:
En anders ik wel. Vooral het nummer Machomanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zoveel grappige herinneringen aan
Ja ik ook dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En anders ik wel. Vooral het nummer Machoman
Pixel en Uccie, dus jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik tune srs nu pas in, heb ik leuke dingen gemist?
The Timelords - Doctorin' the Tardisquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb gedraaid, dus nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:25 schreef TARDIS. het volgende:
Goeie originele grap, Belg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ijn naam zou nu enkel retardis moeten zijn
Toen ik in een fabriek werkte werden we een keer gecontroleerd door een stel accountants. Onze telling van de grondstoffen en dergelijke, balans gedoe en zo. En daar zat zo'n vreselijk mietje bij en die moest dus een paar uur bij mij en mijn collega (2 grote kerels) doorbrengen. Hebben we Machoman op repeat gezet en dat al die tijd volgehoudenquote:
En dat nummer zongen we bij een blaaskaak van een vent toen hij weer eens bij zijn Audi stond te pochenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen ik in een fabriek werkte werden we een keer gecontroleerd door een stel accountants. Onze telling van de grondstoffen en dergelijke, balans gedoe en zo. En daar zat zo'n vreselijk mietje bij en die moest dus een paar uur bij mij en mijn collega (2 grote kerels) doorbrengen. Hebben we Machoman op repeat gezet en dat al die tijd volgehoudenBeetje gek er bij dansen en zo
![]()
Die gast voelde zich echt heel ongemakkelijk
Beetjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen ik in een fabriek werkte werden we een keer gecontroleerd door een stel accountants. Onze telling van de grondstoffen en dergelijke, balans gedoe en zo. En daar zat zo'n vreselijk mietje bij en die moest dus een paar uur bij mij en mijn collega (2 grote kerels) doorbrengen. Hebben we Machoman op repeat gezet en dat al die tijd volgehoudenBeetje gek er bij dansen en zo
![]()
Die gast voelde zich echt heel ongemakkelijk
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat nummer zongen we bij een blaaskaak van een vent toen hij weer eens bij zijn Audi stond te pochen
Maar dan kom je weer terugquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ben altijd wel voor een leuk grapje te porren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Wat is dezequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:25 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
haha sorry brah
je was ff in paniek he
Ik heb de Walker maar weer uit de kast getrokken.quote:
Black Label hoop ik?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb de Walker maar weer uit de kast getrokken.
Scheelt me straks weer geld.
#skereboii
Ik hoorde net muziek uit de koelkast komen...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb de Walker maar weer uit de kast getrokken.
Scheelt me straks weer geld.
#skereboii
Weekend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom zijn tattooshops altijd gesloten op maandag?
Yahquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoorde net muziek uit de koelkast komen...
Loop ik naar de keuken...
Ik denk dat kan toch niet?
Ik trek de koelkast open, wat denk je?
..
..
..
Blueband
Omdat je op maandag geen tattoo laat zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom zijn tattooshops altijd gesloten op maandag?
Stond ook niet op de planningquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat je op maandag geen tattoo laat zetten
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
..
..
..
Blueband
[..]
..
..
..
Blueband
Mensen die geen eckte roomboterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
..
..
..
Blueband
quote:
Ik moest hier veel te hard om lachenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
..
..
..
Blueband
Zodra men rept over margarine en aanverwante producten neem ik het op voor boter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Komt er ook weer 1 binnen vallen hoor![]()
[..]
..
..
..
Blueband
HIj heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Komt er ook weer 1 binnen vallen hoor![]()
Zoals ik doe met cacao?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zodra men rept over margarine en aanverwante producten neem ik het op voor boter.
De rest is wagensmeer, zoals mijn oma al zei.quote:
Cacao mad als mensen margarine "boter" noemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zoals ik doe met cacao?
I feel ya bro
Que?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
De rest is wagensmeer, zoals mijn oma al zei.
Damn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Cacao mad als mensen margarine "boter" noemen.
Mutti doet dat.
margarine, halvarine etc. wagensmeer, niet om op te eten.quote:
Terecht wel. Wat heeft dat gekost? Ik zoek ook nog iemand voor een hit.quote:
Oh, het is een merknaam. Ken ik niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
margarine, halvarine etc. wagensmeer, niet om op te eten.
Gewoon DIY. Ricin gemaakt, wat door het eten gedaan. Klaer is Keas,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Terecht wel. Wat heeft dat gekost? Ik zoek ook nog iemand voor een hit.
nee, dat is om iets te smeren dat aanloopt, wielen ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, het is een merknaam. Ken ik niet.
Te veel werk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon DIY. Ricin gemaakt, wat door het eten gedaan. Klaer is Keas,
Ohquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, dat is om iets te smeren dat aanloopt, wielen ofzo.
Het is te laat voor deze discussie
Ik wilde een grapje maken, maar ik doe het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, dat is om iets te smeren dat aanloopt, wielen ofzo.
Het is te laat voor deze discussie
ja datquote:
Zeker. Margarine is de aids van beleg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja dat
Goed, we zijn het nog wel eens toch?
Leef je uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken, maar ik doe het niet.
geklaarde boterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeker. Margarine is de aids van beleg.
Oh, bak- en braadproducten zijn zo mogelijk nog naarder
En dan ook nog gratis muziek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga hier vaker komen, ik vind het hier ontiegelijk gezellig
Voor dat laatste moet 97% hier zich legitimeren. Dus ik snap die keuzequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dan ook nog gratis muziek.
Drank not included.
Ohhhhhh snap.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor dat laatste moet 97% hier zich legitimeren. Dus ik snap die keuze.
Niemand wil bellenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Fokker wat is er btw gebeurd met de serieuze gesprekken/discussies e.d?
Mij niet gehoordquote:
Nou..was geen hoogstandje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou..was geen hoogstandje..U was te klein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou..was geen hoogstandje..NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ga hem uitleggenquote:
Herman spreekt geen Nederlands. Hij spreekt de taal der goden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, ik schakel zo wel weer over naar NLs talig
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NeeUccie...HOOGstandje....HOOG....UCCIE...HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik snap m niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie...HOOGstandje....HOOG....UCCIE...HAHAHA
OHHH JIJ BENT KLEIN HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Thx, ik had mijn volume maar op 52% in VLC.quote:
Maar je vergeet in die toon wel dat je gewoon groots bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
WAT...BEWEER JE NOU DAT IK KLEIN BENquote:
Ik had het over mijn ego!quote:
Deze was erg matig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:57 schreef Uccie het volgende:
Het was gewoon een goede grap...mannen hebben geen humor.
Je bent zelf een deze.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze was erg matig.
Het is ook gewoon wit/goud.
Dat zijn de betere serversquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
de vertraging is echt maar 0.2 seconden op deze server. Dat is dan wel 1 voordeel.
Dat overstijgt de Eiffeltorenquote:
Precies...de Eiffeltoren is er een paddestoel bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat overstijgt de Eiffeltoren![]()
(grapje uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |