Patrick hernandez!!!quote:
En anders ik wel. Vooral het nummer Machomanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zoveel grappige herinneringen aan
Ja ik ook dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En anders ik wel. Vooral het nummer Machoman
Pixel en Uccie, dus jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik tune srs nu pas in, heb ik leuke dingen gemist?
The Timelords - Doctorin' the Tardisquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb gedraaid, dus nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:25 schreef TARDIS. het volgende:
Goeie originele grap, Belg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ijn naam zou nu enkel retardis moeten zijn
Toen ik in een fabriek werkte werden we een keer gecontroleerd door een stel accountants. Onze telling van de grondstoffen en dergelijke, balans gedoe en zo. En daar zat zo'n vreselijk mietje bij en die moest dus een paar uur bij mij en mijn collega (2 grote kerels) doorbrengen. Hebben we Machoman op repeat gezet en dat al die tijd volgehoudenquote:
En dat nummer zongen we bij een blaaskaak van een vent toen hij weer eens bij zijn Audi stond te pochenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen ik in een fabriek werkte werden we een keer gecontroleerd door een stel accountants. Onze telling van de grondstoffen en dergelijke, balans gedoe en zo. En daar zat zo'n vreselijk mietje bij en die moest dus een paar uur bij mij en mijn collega (2 grote kerels) doorbrengen. Hebben we Machoman op repeat gezet en dat al die tijd volgehoudenBeetje gek er bij dansen en zo
![]()
Die gast voelde zich echt heel ongemakkelijk
Beetjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen ik in een fabriek werkte werden we een keer gecontroleerd door een stel accountants. Onze telling van de grondstoffen en dergelijke, balans gedoe en zo. En daar zat zo'n vreselijk mietje bij en die moest dus een paar uur bij mij en mijn collega (2 grote kerels) doorbrengen. Hebben we Machoman op repeat gezet en dat al die tijd volgehoudenBeetje gek er bij dansen en zo
![]()
Die gast voelde zich echt heel ongemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |