Hoe is het met je hoofdwond?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Rechts bovenin het vakje tekst wat je wil quoten, zie je aanhalingstekentjes.Klik daar op!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Na 3 jaar ofzo niet actief op Fok te hebben gezeten is dankzij dit topic mijn gemiddeld van 11 naar 16 posts per dag gegaan
Slaap?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar ik ga mn bed in met tablet
ik had die verwijderd er was commetaar op de versiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:49 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Tailfox om het goed te maken met mij moet je wel weer even Heyyeahyeah draaien
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:49 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Slaaptabletquote:
De korst is vrij droog. Ik mseer 'm regelmatig in, in de hoop dat de littekens zo min mogelijk zichtbaar worden, alleen denk ik dat ik een stuk wenkbrauw kwijt ben!quote:
Ik ga even op mijn handen zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:49 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Hoezoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik had die verwijderd er was commetaar op de versie
We gaan hier wel een feestje bouwen als je tot de Tong80 toetreedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis geen jubileum wat ik met trots vier
Oh 2008, dacht dat je meer een newbie was. Valt best meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis geen jubileum wat ik met trots vier
In dit tempo met een week of 9quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We gaan hier wel een feestje bouwen als je tot de Tong80 toetreed
quote:
Tsssquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh 2008, dacht dat je meer een newbie was. Valt best mee.
Klinkt Nog niet best, maar heelt tenminste..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De korst is vrij droog. Ik mseer 'm regelmatig in, in de hoop dat de littekens zo min mogelijk zichtbaar worden, alleen denk ik dat ik een stuk wenkbrauw kwijt ben!
Verder een flink blauw oog, omdat het bloed van de inwendige bloeding naar beneden zakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |