ja. Verschil is nu 21 punten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:23 schreef Tchock het volgende:
NEC is kampioen als ze méér punten halen dan Eindhoven vandaag, heb ik het goed?
Ja, ze staan 21 punten voor met nog 7 wedstrijden hierna.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:23 schreef Tchock het volgende:
NEC is kampioen als ze méér punten halen dan Eindhoven vandaag, heb ik het goed?
ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:23 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk niet zo vaak Jupiler League. Ik heb zin in zondag:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
dat is altijd wel in de jupiler leage.
ik kijk dit jaar dus veel jupiler leage ook, door NEC. Maar t is vaak heel slecht, teams scoren de ene week veel en verliezen de week erna weer heel hard, geen consistentie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak Jupiler League. Ik heb zin in zondag:
Feyenoord - PSV en Liverpool - Manchester United
Club Brugge - Anderlecht
Barcelona - Real Madrid
Ze kunnen het vroegst kampioen ooit worden in het betaald voetbal in Nederland.quote:
Jup. En de eerste club ooit die meer dan 100 punten in één seizoen haalt (daarvoor moeten ze nog zeven keer winnen).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze kunnen het vroegst kampioen ooit worden in het betaald voetbal in Nederland.
"Botsautotjes op de kermis"quote:
Eindhoven vind ik ook nog wel een redelijke ploeg. Voor de rest zijn alle ploegen enorm opportunistisch ingesteld. Met name Emmen en Volendam. Ze scoren veel, maar verdedigen zwak.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik kijk dit jaar dus veel jupiler leage ook, door NEC. Maar t is vaak heel slecht, teams scoren de ene week veel en verliezen de week erna weer heel hard, geen consistentie.
RKC had in 87/88 104 punten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. En de eerste club ooit die meer dan 100 punten in één seizoen haalt (daarvoor moeten ze nog zeven keer winnen).
en als ze achter staan is t vaak ook meteen gebeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven vind ik ook nog wel een redelijke ploeg. Voor de rest zijn alle ploegen enorm opportunistisch ingesteld. Met name Emmen en Volendam. Ze scoren veel, maar verdedigen zwak.
Daarom denk ik dat er geen ploegen promoveren via de nacompetitie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en als ze achter staan is t vaak ook meteen gebeurd.
Neen. 65 punten, dat is omgerekend naar driepuntensysteem 96 punten.quote:
Ik had het bericht al aangepast. NEC kan tot 104 komen als ze alles winnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. 65 punten, dat is omgerekend naar driepuntensysteem 96 punten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_divisie_1987/88
Jawel, maar niet hier.quote:
Yes. Het record staat dus op naam van RKC (96 in '88) en Ajax (93 in '72).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had het bericht al aangepast. NEC kan tot 104 komen als ze alles winnen.
Hebben ze ook niet lang van kunnen genietenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen komt NAC Breda op voorsprong in Utrecht, dat is weliswaar geen JL.
Duplan weer, hé. Een belangrijke speler.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet lang van kunnen genieten
Wel zo eerlijk bij beslissingswedstrijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik snap niet waarom het zo precies gelijk moet starten.
ja paar minuten maakt dan toch niet echt uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel zo eerlijk bij beslissingswedstrijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |