Ik heb geen idee. Ben nog nooit in dit dorp geweest! Laat staan dit eet cafe...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Sigaartje het volgende:
Kun je geen bonnetje laten maken?
Krijg je korting daar?
JimmyDean is een lui varken. Die is gewend dat iemand hem bier bezorgt als hij een boer laat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ah fuck man las het net! Kan je niet een bier courrier ofzo bellen dan?
Toch geen Drenthe he? Ik hoorde net voor de radio dat de PvdA daar net de stempassen binnen kreeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben nog nooit in dit dorp geweest! Laat staan dit eet cafe...
Zou de eerste zin van een Hazes lied kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik zit alleen aan een tafel in een matig gevuld eetcafé.....
Potentiele klant gespot.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:01 schreef Tomansss het volgende:
Net gevraagd of ik hier kan pinnen en dat kan gewoon. Was geen probleem zei ze...
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef Tomansss het volgende:
Haha zal ik een foto maken van het café met flits???
Pijnlijke waarheidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
JimmyDean is een lui varken. Die is gewend dat iemand hem bier bezorgt als hij een boer laat.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe lang moet je daar trouwens nog blijven?
Ja klopt ik weet echter niet hoe lang. Paar vrienden hebben een gesprek met klant...ik zei drop mij maar in het centrum van dat dorp!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moest toch tijd verdrijven oid?
Op de foto is moeilijk te beoordelen of de serveerster raakbaar is ofniet. Wat vindt jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:09 schreef Tomansss het volgende:
Hahaha check! Met serveerster!
[ link | afbeelding ]
image hosting over 10mb
Zo begint bijna elke horrorfilm.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ja klopt ik weet echter niet hoe lang. Paar vrienden hebben een gesprek met klant...ik zei drop mij maar in het centrum van dat dorp!
Raakbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:13 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Op de foto is moeilijk te beoordelen of de serveerster raakbaar is ofniet. Wat vindt jij?
18 mensen nu. Dorp: Dedemsvaart. Serveerster uit: Dedemsvaartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Top man, interessant! Vertel me meer.
In welk dorp is dit? Hoeveel mensen zitten er precies (misschien kan je tellen en een grafiekje maken?); waar komen de serveersters vandaan?
Dat zou pas nuttige informatie zijn.
Nee echt niet raakbaar. Wel lief hoor qua kranten brengen enzo. Loopt nog wel een jailbait rond. Loopt stage ofzo denk ik!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:13 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Op de foto is moeilijk te beoordelen of de serveerster raakbaar is ofniet. Wat vindt jij?
Leuk die kandelaars.
Stoelen zijn wel minder, rare kleur.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:20 schreef Sigaartje het volgende:
Kun je de serveerster opnieuw fotograferen, maar dan als ze aan je tafel staat?
Drink je glas even leeg, knip even met je vingers en roep hallo, hallo, hallo
en dan even foto maken.
Lukt alleen bij niet denken maar doen. Vooral niet denken maar doen en ervan genieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je raakt vanzelf met iemand in gesprek, vooral als het bier rijkelijk vloeit.
Nu nog een glaasje whiskey erbij, het is tenslotte weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:26 schreef Tomansss het volgende:
Zo ff weer rustig aan!
[ link | afbeelding ]
img upload
I know man maar de day afterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:30 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Nu nog een glaasje whiskey erbij, het is tenslotte weekend
haha, denk middelstequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef DeLepelaar het volgende:
Welke is de serveerster?
[ afbeelding ]
Hahaha het is de middelste blonde maar ze heeft nu donker haar!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef DeLepelaar het volgende:
Welke is de serveerster?
[ afbeelding ]
Ik zou ze alledrie raken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef DeLepelaar het volgende:
Welke is de serveerster?
[ afbeelding ]
Heeft ze nu ook dat geile luipaardtopje aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:40 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hahaha het is de middelste blonde maar ze heeft nu donker haar!
Eten????quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Bestel wat te eten dan, heb je wat te doen.
Haha neem de tijd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |