Ik heb weleens van horen zeggen, dat het in gay-bars iets anders gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je raakt vanzelf met iemand in gesprek, vooral als het bier rijkelijk vloeit.
Dankje. Ik heb gevraagd aan de serveerster en die hadden ze niet alleen bij de bezette tafels. Ze heeft mij net paar krantjes en een paar leesmappen gegeven. Ben nu aan de halve liter!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit in een eetcafe...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Vraag André Hazes aan met 'Eenzame Kerst'.
Ik zie hier geen dj / jukebox... De serveerster zette net kaarsje bij me op tafel en heb nootjes gekregenquote:
Je kunt een lief gedicht voor de serveerster schrijven. Gratis tip van mij. Kost niks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik zie hier geen dj / jukebox... De serveerster zette net kaarsje bij me op tafel en heb nootjes gekregen
Als je André Hazes aanvraagt snap ik wel waarom je kerst altijd eenzaam en alleen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Vraag André Hazes aan met 'Eenzame Kerst'.
Is standaard. Altijd André Hazes aanvragen. Goed voor de sfeer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je André Hazes aanvraagt snap ik wel waarom je kerst altijd eenzaam en alleen is.
Nee, ik ga het met je niet meer over muziek hebben vanaf nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is standaard. Altijd André Hazes aanvragen. Goed voor de sfeer.
Ik zit alleen aan een tafel in een matig gevuld eetcafé.....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Zit je nu alleen, of is het druk?
Wat is deze.
Kun je ons een stukje uit de krant voorlezen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef Tomansss het volgende:
[ link | afbeelding ]
image upload with preview
Top man, interessant! Vertel me meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef Tomansss het volgende:
Ik zal zo een update sturen! Ga nog een halve liter halen!
Zo loopt al het bier uitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Tomansss het volgende:
Welk biertje zal ik nemen?
[ link | afbeelding ]
image share
Erdinger Dunkelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Tomansss het volgende:
Welk biertje zal ik nemen?
[ link | afbeelding ]
image share
Gewoon je rechterhand aan de andere kant van de tafel naar boven laten komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef Tomansss het volgende:
[ link | afbeelding ]
image upload with preview
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter dan donkere/zwarte mensen
(racistisch grapje, altijd leuk)
Laat ons weten hoe die smaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef Tomansss het volgende:
Ik ga hem nu proberen!
[ link | afbeelding ]
screen capture freeware
beginnersfoutje, heeft iedereen gehad.quote:
Glas schuin houdenquote:
Smaakt niet verkeerd! Ben echter wel benieuwd wat dit grapje kost. Hoop maar dat ik hier kan pinnen... Heb 10 euro cash meequote:
Ah fuck man las het net! Kan je niet een bier courrier ofzo bellen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Glas schuin houden![]()
Maar drink ze, ik heb zelf geen bier, zoals je in een ander topic zou kunnen lezen, ben dus stikjaloers op jou.
Vast wel. (hopelijk)quote:
Ik heb geen idee. Ben nog nooit in dit dorp geweest! Laat staan dit eet cafe...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Sigaartje het volgende:
Kun je geen bonnetje laten maken?
Krijg je korting daar?
JimmyDean is een lui varken. Die is gewend dat iemand hem bier bezorgt als hij een boer laat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ah fuck man las het net! Kan je niet een bier courrier ofzo bellen dan?
Toch geen Drenthe he? Ik hoorde net voor de radio dat de PvdA daar net de stempassen binnen kreeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben nog nooit in dit dorp geweest! Laat staan dit eet cafe...
Zou de eerste zin van een Hazes lied kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik zit alleen aan een tafel in een matig gevuld eetcafé.....
Potentiele klant gespot.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:01 schreef Tomansss het volgende:
Net gevraagd of ik hier kan pinnen en dat kan gewoon. Was geen probleem zei ze...
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef Tomansss het volgende:
Haha zal ik een foto maken van het café met flits???
Pijnlijke waarheidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
JimmyDean is een lui varken. Die is gewend dat iemand hem bier bezorgt als hij een boer laat.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe lang moet je daar trouwens nog blijven?
Ja klopt ik weet echter niet hoe lang. Paar vrienden hebben een gesprek met klant...ik zei drop mij maar in het centrum van dat dorp!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moest toch tijd verdrijven oid?
Op de foto is moeilijk te beoordelen of de serveerster raakbaar is ofniet. Wat vindt jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:09 schreef Tomansss het volgende:
Hahaha check! Met serveerster!
[ link | afbeelding ]
image hosting over 10mb
Zo begint bijna elke horrorfilm.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ja klopt ik weet echter niet hoe lang. Paar vrienden hebben een gesprek met klant...ik zei drop mij maar in het centrum van dat dorp!
Raakbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:13 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Op de foto is moeilijk te beoordelen of de serveerster raakbaar is ofniet. Wat vindt jij?
18 mensen nu. Dorp: Dedemsvaart. Serveerster uit: Dedemsvaartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Top man, interessant! Vertel me meer.
In welk dorp is dit? Hoeveel mensen zitten er precies (misschien kan je tellen en een grafiekje maken?); waar komen de serveersters vandaan?
Dat zou pas nuttige informatie zijn.
Nee echt niet raakbaar. Wel lief hoor qua kranten brengen enzo. Loopt nog wel een jailbait rond. Loopt stage ofzo denk ik!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:13 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Op de foto is moeilijk te beoordelen of de serveerster raakbaar is ofniet. Wat vindt jij?
Leuk die kandelaars.
Stoelen zijn wel minder, rare kleur.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:20 schreef Sigaartje het volgende:
Kun je de serveerster opnieuw fotograferen, maar dan als ze aan je tafel staat?
Drink je glas even leeg, knip even met je vingers en roep hallo, hallo, hallo
en dan even foto maken.
Lukt alleen bij niet denken maar doen. Vooral niet denken maar doen en ervan genieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nu nog een glaasje whiskey erbij, het is tenslotte weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:26 schreef Tomansss het volgende:
Zo ff weer rustig aan!
[ link | afbeelding ]
img upload
I know man maar de day afterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:30 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Nu nog een glaasje whiskey erbij, het is tenslotte weekend
haha, denk middelstequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef DeLepelaar het volgende:
Welke is de serveerster?
[ afbeelding ]
Hahaha het is de middelste blonde maar ze heeft nu donker haar!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef DeLepelaar het volgende:
Welke is de serveerster?
[ afbeelding ]
Ik zou ze alledrie raken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef DeLepelaar het volgende:
Welke is de serveerster?
[ afbeelding ]
Heeft ze nu ook dat geile luipaardtopje aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:40 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hahaha het is de middelste blonde maar ze heeft nu donker haar!
Eten????quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Bestel wat te eten dan, heb je wat te doen.
Haha neem de tijd.quote:
Haha geweldig ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:08 schreef Tomansss het volgende:
Heb het voor elkaar gekregen! Check!
[ link | afbeelding ]
jpg images
En dan??quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:19 schreef Sigaartje het volgende:
Ga aan de bar zitten, dichtbij haar.
en zeg: wat voor studie doe je eiigenlijk.
Loopt dat jailbaitkipje niet rond daar?quote:
Ff kijken wil je foto??quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:22 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Loopt dat jailbaitkipje niet rond daar?
Gewoon haar laten vertellen. Gewoon laten praten. Gaat vanzelf.quote:
Met zijn telefoonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hoe heb je nou die foto van de serveerster gemaakt?
Haha had deze vraag al verwacht! Jij zag geen selfie stick he! De serveerster vroeg haar collega om de foto te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hoe heb je nou die foto van de serveerster gemaakt?
Oh oke. Wel jammer dat je er zelf niet bij op staat, zou er nog een maken met de jailbaitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:59 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Haha had deze vraag al verwacht! Jij zag geen selfie stick he! De serveerster vroeg haar collega om de foto te maken.
Hij heeft zichzelf niet op Fok! gezet natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:02 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oh oke. Wel jammer dat je er zelf niet bij op staat, zou er nog een maken met de jailbait
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:08 schreef Tomansss het volgende:
Heb het voor elkaar gekregen! Check!
[ link | afbeelding ]
jpg images
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:37 schreef DeLepelaar het volgende:
Welke is de serveerster?
[ afbeelding ]
Dat is echt de middelste niet hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:40 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hahaha het is de middelste blonde maar ze heeft nu donker haar!
Haha dat denk ik wel ja! Aangezien de rest volgens mij allemaal stelletjes zijn die al veel te lang bij elkaar zijn en wel genoeg van elkaar hebben!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:08 schreef Aethereal het volgende:
Ts heeft wss de meeste lol van iedereen in het cafe met zijn matties van teh interwebz
hee lullo, nog geneukt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:31 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Haha dat denk ik wel ja! Aangezien de rest volgens mij allemaal stelletjes zijn die al veel te lang bij elkaar zijn en wel genoeg van elkaar hebben!
Vond op begin ook awkward maar ik dacht fuck dat. En mede dankzij jullie heb ik een mooie avond gehad haha!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:00 schreef Aethereal het volgende:
Ben laatst voor t eerst in mn eentje gaan eten, vond het wel een beetje awkward, goed bezig hoor TS dat je het gewoon aankunt in je eentje beetje in een cafe te zitten, ik zou het niet kunnen, zeker niet zonfer laptop.
Zelfs niet voor een leuk meisje?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Vond op begin ook awkward maar ik dacht fuck dat. En mede dankzij jullie heb ik een mooie avond gehad haha!
Nee geen nummer gefixed kom daar toch nooit weer :p
Vanavond weer?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:18 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Vond op begin ook awkward maar ik dacht fuck dat. En mede dankzij jullie heb ik een mooie avond gehad haha!
Nee geen nummer gefixed kom daar toch nooit weer :p
Sowieso naar de club om in mijn eentje mijn moves te showenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:25 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Vanavond weer?
Dit keer naar een club
Hahah hebben ze daar ook een hoerenketen dan? Ik dacht dat dedemsvaart een gereformeerd dorp was...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:25 schreef VarkensHart het volgende:
TS, jammer dat ik het nu pas lees. Ben opgegroeid in dat dorp. Kon je zo naar de plaatselijke coffeeshop en hoerentent loodsen
she's into youquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik zie hier geen dj / jukebox... De serveerster zette net kaarsje bij me op tafel en heb nootjes gekregen
Ben ik met je eens! Heb echter zelf nog nooit alleen gereisd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef niels0 het volgende:
Ik vind het altijd wel aardig om met wildvreemden een praatje aan te knopen als ik ergens ben.
Vanavond nog met een heer die zeil-instrukteur is.
Beetje over het zee-leven kunnen praten schept een band.
Ik hoor graag iemands mening met de motivatie erachter.
Ik reis meestal alleen. De meest interessante mensen kom je dan tegen.
Beetje bijkletsen met ooms, tantes, neven, nichten, buurvrouwen van vroeger, leraren, vrienden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ben ik met je eens! Heb echter zelf nog nooit alleen gereisd.
Had net een kring verjaardag van m'n vader met worstjes en kaas. Wel gezellig hoor.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ben ik met je eens! Heb echter zelf nog nooit alleen gereisd.
Had net een kring verjaardag van m'n vader met worstjes en kaas. Wel gezellig hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |