VVD he? Dan weet je het wel!quote:
half jaartje maxquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
VVD he? Dan weet je het wel!
Niveautje!!
Wanneer zijn de 2e kamer verkiezingen?
Ach net als die droeftoeter Klink die paddo's verboden heeft!quote:
Nog even en het homohuwelijk, euthanasie en abortus worden ook weer verboden!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
VVD he? Dan weet je het wel!
Niveautje!!
Wanneer zijn de 2e kamer verkiezingen?
Ik begrijp niet dat ze, ondanks de daling, nog steeds zoveel stemmen kregen woensdagquote:
Dat is het rendementsdenken van de overheidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach net als die droeftoeter Klink die paddo's verboden heeft!
"Als ik minister word, ga ik die dingen verbieden. Doe eens onderzoek naar de gevaren ervan!"
- "Alle onderzoeken tonen aan dat paddo's onschuldig zijn!"
"Oh.....vervelend.....en TOCH zijn ze bij deze verboden!"
En wat vindt jij van de zelfverrijking van de topmensen bij ING (28%) Nationale NEderlanden 67%!!! en ABN Amro, allemaal een tonnetje er bij!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
Mijn anarchistische inborst wordt wakker bij dit soort politieke gesprekjes.
Ik ontwijk banken zoveel mogelijk . Heb 1 rekening bij de Triodos bank en that's all. De rest doe ik cash.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
En wat vindt jij van de zelfverrijking van de topmensen bij ING (28%) Nationale NEderlanden 67%!!! en ABN Amro, allemaal een tonnetje er bij!!
* Spezza19 heeft alles ING opgezegd vandaag
Heldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ontwijk banken zoveel mogelijk . Heb 1 rekening bij de Triodos bank en that's all. De rest doe ik cash.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ToT en ik zijn nu trouwens weer vriendjes.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Old habits never die.![]()
ToT en ik zijn nu trouwens weer vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |