Ja.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:39 schreef Barrah het volgende:
Lekker kleurtje geworden! Kudos voor je doorzettingsvermogen en ik hoop voor je dat je gauw van je klachten af bent.
Hoe zijn de laatjes uiteindelijk geworden? Ik had halverwege mijn twijfels bij het zien van de foto met een dun triplex plaatje erop. Heb je die overgang nog glad geplamuurd of zo?
Toen je er net aan was begonnen las je hele andere dingen hè.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wanneer je denkt "dat past er niet meer bij in mijn huis" bij mij is alles welkom als je er mee klaar bent
Dit!quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef Duufje het volgende:
Je begrijpt toch wel dat je weer snel een ander project moet starten voor je fans?
Ja klopt, de foto is van *knip*, ze heeft wel meer van dit soort toffe foto's.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:40 schreef Dzjonka het volgende:
wat een mooi schilderij> zeker foto op doek?
Dat.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Waarom hangt dat canvas niet midden boven de het dressoir ?![]()
Volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is nu aligned met de linkerkant![]()
Was het echt nodig mij daarop te wijzen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
En hij staat ook al niet in het midden van beide stopcontacten![]()
Het was het eerste wat me opvielquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was het echt nodig mij daarop te wijzen?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:20 schreef Saisai het volgende:
Pas maar op, ik hang het canvas zo scheef hoor!
Ik sta zelfs onbewust iemands zn bureauspullen recht te leggen als ik bij een collega aan het bureau staquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:39 schreef Duufje het volgende:
Hangen jullie schilderijen bij andere thuis ook stiekem recht als ze scheef hangen?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:20 schreef Saisai het volgende:
Pas maar op, ik hang het canvas zo scheef hoor!
Ja, die neiging heb ik soms wel. Zeker als ik er zelf tegen aan moet kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:39 schreef Duufje het volgende:
Hangen jullie schilderijen bij andere thuis ook stiekem recht als ze scheef hangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |