Oh ben ook kkdomquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je snapt hem niet mijn beste pinda.
Nee hoor, was wel grappig verder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel mij een beetje op mijn schrijfkunsten aangevallen.
Oké, laat maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef [url=http://forum.f[quote]
[b]Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja.
Haha jij was echt ziek lam vannachtquote:
Piet Patatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha jij was echt ziek lam vannachtHeb je de weg naar Piet patat nog kunnen vinden?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar hij wilde perse een broodje slavink ;s
En vervolgens niet luisteren maar wel tegen een politieauto aanpissen.quote:
Verdomme ik proestte. Ik stop met bier drinken en ga naar huis.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En vervolgens niet luisteren maar wel tegen een politieauto aanpissen.Gelukkig zaten er geen agenten in.
Dit verzin jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En vervolgens niet luisteren maar wel tegen een politieauto aanpissen.Gelukkig zaten er geen agenten in.
Het niet meer herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
TARDIS. RAMT GEZICHT MATIP IN, NEUKEN SAMEN HONDEBROKJE
UTRECHT - Na wekenlang onbreekbaar te zijn geweest zijn de verstandshoudingen tussen TARDIS. en Matip de afgelopen week geëscaleerd.
Nadat de spanningen tussen 17 en 20 maart tussen de twee bekende KLB'ers opliep, zijn users TARDIS. en Matip van het FOK! forum afgelopen zaterdag op de vuist gegaan. Ondanks dat beide gebruikers de nodige verwondingen opliepen is uiteindelijk de user die ook wel gezien wordt als de kleine blauwe tijdmachine als winnaar uit de bus gekomen. Matip zei het volgende: "Het was een waardig gevecht maar uiteindelijk werd mijn trechterkop alsnog flink verbouwd door TARDIS.". TARDIS. zelf was niet voor commentaar bereikbaar.
Na dit gevecht zijn TARDIS. en Matip gespot bij het huis van hondebrokje, waar, volgens de buurman, het klonk "alsof hondebrokje inwendig verwoest werd door de twee heren".
hou opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het niet meer herinneren_! Wist niet dat je zo slecht tegen alcohol kon.
Dat zei ik gister ook. Maar jij vond het zo nodig om die bloempotten om te trappen. Vlegel!quote:
Ik krijg zo een slechte naam hierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook. Maar jij vond het zo nodig om die bloempotten om te trappen. Vlegel!
hoe laatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
gaan jullie ook naar de radioshow van pixelbitty luisteren vanavond
9 uurquote:
Ik geloof elk woord.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook. Maar jij vond het zo nodig om die bloempotten om te trappen. Vlegel!
Alleen als ze met fylax gaat Skypenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
gaan jullie ook naar de radioshow van pixelbitty luisteren vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |