quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat op ISIS willen veroveren zonder hulp van de Peshmerga/ISF.
Dit soort gasten:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nein man, in Kobane zijn de salafi al laaaaang kapotgesloopt..
Abu Bakr al-Baghdadi al-Husseini al-Qurashquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit soort gasten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Liwa_Thuwwar_al-Raqqa
Alleen al als je kijkt naar hun logo en de "Abu" namen van hun leiders weet je dat het foute boel is.
Heb ik niet gezien in Kobane, alleen Northern Sun maar die zijn meteen vertrokken en zweven nu ergens in de buurt van Sarin om.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit soort gasten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Liwa_Thuwwar_al-Raqqa
Alleen al als je kijkt naar hun logo en de "Abu" namen van hun leiders weet je dat het foute boel is.
En het laffe optreden van de peshmerge in Sinjar dan? Hoe verklaar je dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Door een deel wel ja, dat hou je toch. Koerdische islamisten moeten niks hebben van ze, gelukkig trekken die niet aan de touwtjes.
Deze groep is daar een van de grootste FSA groepen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:46 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien in Kobane, alleen Northern Sun maar die zijn meteen vertrokken en zweven nu ergens in de buurt van Sarin om.
http://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Sun_Battalion
Peshmerga en ISF zijn zeer zwakke legers die een stel terroristen nog niet eens kunnen verslaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:46 schreef primakov het volgende:
[..]
En het laffe optreden van de peshmerge in Sinjar dan? Hoe verklaar je dat?
Dat kon niemand vermijden. Omwille van Allah(swt) is de Khilafa uitgeroepen om de moslims te bevrijden van oppressie. Sinjar is een deel van de Khilafah, dus Allah heeft de Peshmerga verslagen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:46 schreef primakov het volgende:
[..]
En het laffe optreden van de peshmerge in Sinjar dan? Hoe verklaar je dat?
Zonder Iran redden ze het ook niet, dan was Bagdad nu hoofdstad van het kalifaat. Hij gelooft blijkbaar nog in het utopie waarin alle Irakezen in harmonie met elkaar samenleven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:33 schreef Slayage het volgende:
Petraeus: The Islamic State isn’t our biggest problem in Iraq
Whatever the motivations, though, they underscore a very important reality: The current Iranian regime is not our ally in the Middle East. It is ultimately part of the problem, not the solution. The more the Iranians are seen to be dominating the region, the more it is going to inflame Sunni radicalism and fuel the rise of groups like the Islamic State. While the U.S. and Iran may have convergent interests in the defeat of Daesh, our interests generally diverge.
twitter:Independent twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 21:27:09Is this the most dangerous Isis propaganda yet? http://t.co/pvOQktZhmF http://t.co/OkEQxbmSP5 reageer retweet
ja denk het ook, maar daar moet de politieke wil er wel zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hij gelooft blijkbaar nog in het utopie waarin alle Irakezen in harmonie met elkaar samenleven.
quote:Iraq's top Shi'ite cleric urges more professionalism in fight against IS
BAGHDAD Fri Mar 20, 2015 9:55am EDT
(Reuters) - Iraq's most important Shi'ite religious leader, Grand Ayatollah Ali al-Sistani, called on Friday for greater professionalism and planning by government forces and allied militias in fighting Islamic State insurgents.
Sistani, who speaks for millions of Iraqis and has a worldwide following, also urged greater participation of Sunni residents in Islamic State-controlled areas of Salahuddin and Anbar provinces in the fight.
In Salahuddin, Iraqi security forces and mainly Shi'ite militia are fighting to dislodge the insurgents from Saddam Hussein's hometown, Tikrit, which they overran last summer.
Some local Sunni tribes are supporting the efforts to retake Tikrit, where government and allied forces have not made any advances since last Friday.
"(The) leaders must have more professional and correct military planning in advancing to liberate areas that remain under control of the criminal IS," Sistani's spokesman Sheikh Abdul Mehdi Karbala'i said during a Friday sermon.
Some Iraqi officials have said more air strikes are needed in Tikrit, around 160 km (100 miles) north of Baghdad, but a senior military source in the coalition on Thursday said no request to that effect had been made.
Islamic State posted a video on Friday purporting to show the beheading of three Kurdish peshmerga fighters in northern Iraq and threatening to kill dozens more captives.
twitter:ahmusawi twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 20:07:32More historical revisionism: @LizSly on CNN says sectarian militias were behind rise of ISIS reageer retweet
twitter:New_Babylonia twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 21:50:35Sunni Arab tribe of Ubayd part of Popular Mobilization Forces in Kirkuk. #Iraq http://t.co/gy3a65czKb reageer retweet
Moet bijna wel, echt iedereen draagt het.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Die baggy Koerdische klerenVolgens mij zitten die echt chill...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Moet bijna wel, echt iedereen draagt het.Mijn opa droeg ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef ChanceThePepper het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er menselijker uit dan een saaie lelijke pak.
wat is er mis met dat pak? Ik vraag me af wat jij draagt als je pakken niet vindt uitzien. Zeker zo'n geruit bloesje met ''smoke weed, not war''quote:
Pak is te groot voor de man. Verder is er nog veel meer mis met zijn pakquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
wat is er mis met dat pak? Ik vraag me af wat jij draagt als je pakken niet vindt uitzien. Zeker zo'n geruit bloesje met ''smoke weed, not war''![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |