Shabaks zien zichzelf als Koerden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wahhabi-Soennieten de woestijn in jaren Enver Pasha stijl en vervolgens de Assyriėrs uit Hengelo/Södertalje/Los Angeles daarheen lokken met gratis vastgoed. Shabak volk en Yezidi's een politieke rol geven en dan als tegengewicht tegen de Koerden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freefrederike
Bullshit Shabak zijn Turkmenen. Krijgens van Shah Isma'il.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Shabaks zien zichzelf als Koerden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://ccpa.eu/uploads/tx(...)19930074944199_n.jpg
Shabaks zien zichzelf als Koerden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Bullshit Shabak zijn Turkmenen. Krijgens van Shah Isma'il.
Hommo's.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Shabaks zien zichzelf als Koerden.![]()
Ik denk dat de KRG nog veel kan leren van Turkije wat betreft assimilatiepolitiek. Genoeg Turkmenen, Assyriers en Arabieren in de KRG die Koerden ''kunnen worden''.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hommo's.
Nothing beetje social engineering can't fix.
Waarom zou je culturele degradatie willen zien?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:12 schreef PizzaMizza het volgende:
Assyriers en Arabieren in de KRG die Koerden ''kunnen worden''.
Momenteel worden minderheden erkend in de KRG. Slechte zaak.
Iraanse culturen zijn mijns inziens superieur aan alle andere middenoosterse-culturen. En dat komt van een niet-Iranic.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom zou je culturele degradatie willen zien?
Yezidi's zijn gewoon Koerden, en die jank Assyriėrs uit Zweden die gingen huilen dat de Koerden hun gebieden moeten verlatenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wahhabi-Soennieten de woestijn in jaren Enver Pasha stijl en vervolgens de Assyriėrs uit Hengelo/Södertalje/Los Angeles daarheen lokken met gratis vastgoed. Shabak volk en Yezidi's een politieke rol geven en dan als tegengewicht tegen de Koerden.
Assyriėrs beste volk van Irakquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:25 schreef primakov het volgende:
[..]
Yezidi's zijn gewoon Koerden, en die jank Assyriėrs uit Zweden die gingen huilen dat de Koerden hun gebieden moeten verlaten
Ik denk niet dat je een volk kunt dwingen zichzelf Koerdisch te noemen. Zelfs als DNA en de taal bewijst dat Yezidis Koerden zijn, zullen zij zichzelf toch als ''yezidis'' zien. Dus beter houdt de KRG hen op afstand.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:25 schreef primakov het volgende:
[..]
Yezidi's zijn gewoon Koerden, en die jank Assyriėrs uit Zweden die gingen huilen dat de Koerden hun gebieden moeten verlaten
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:25 schreef primakov het volgende:
[..]
#FreeAssyriaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat op ISIS willen veroveren zonder hulp van de Peshmerga/ISF.
twitter:ashooretah twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 08:03:22On no world map does a country called Kurdistan exist. I didnt draw the map, im just telling u that it is known as Turkey. Again, not a lie reageer retweet
twitter:ashooretah twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 07:57:17It is fact that Kurds were nomads! It is history! Again if you cant handle the truth of your history, this is not my fault. I do not lie! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:30 schreef UpsideDown het volgende:
#FreeAssyria #NoToKurdistantwitter:ashooretah twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 08:03:22On no world map does a country called Kurdistan exist. I didnt draw the map, im just telling u that it is known as Turkey. Again, not a lie reageer retweet
twitter:ashooretah twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 07:57:17It is fact that Kurds were nomads! It is history! Again if you cant handle the truth of your history, this is not my fault. I do not lie! reageer retweet
Volk van mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De MFS controleert de stad anders grotendeels, net als een kwart van Hasakah.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:31 schreef IPA35 het volgende:
Assyriėrs hebben friggin' Qamishlo gesticht en nu willen de Koerden het inpikken
quote:
Wel grappig dat je Koerden de speelbal vindt van de landen waarin ze zich bevinden, terwijl Assyriėrs wat dit betreft hetzelfde zijn. Vooral Assyriėrs die Koerden verraders noemen omdat ze met Iran samenwerken in de Iran Irak oorlog, zoals onze huisassyrier vigen98 vind ik het meest verward.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:29 schreef IPA35 het volgende:
Daarom bewapenen ze nu zichzelf met behulp van Baghdad.
Als ik leider was van Barzanistan(kan niet, ben geen Barzani-stamlid), zou ik mij zoveel mogelijk van Assyriers distantieren. Laat ze maar lekker samen werken met soennitische Arabieren, met tolerantie bereik je niks. Voordat je het weet, komen ze met spanborden dat er 800 jaar geleden 2 Assyriers zijn vermoord en dat je daarom schadevergoeding moet betalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:29 schreef IPA35 het volgende:
Daarom bewapenen ze nu zichzelf met behulp van Baghdad.
De Koerden zijn onbetrouwbaar. In Kobane samenwerken met Salafi's en in Hasakah beweren op te komen voor de Assyriėrs... Tsja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef primakov het volgende:
Wel grappig dat je Koerden de speelbal vindt van de landen waarin ze zich bevinden, terwijl Assyriėrs wat dit betreft hetzelfde zijn. Vooral Assyriėrs die Koerden verraders noemen omdat ze met Iran samenwerken in de Iran Irak oorlog, zoals onze huisassyrier vigen98 vind ik het meest verward.
Er is een groot verschil tussen de twittersprookjes op internet en de realiteit op het slagveld in Irak. Erbil/Bagdad geven de Assyriėrs en Jezidi's juist alle vrijheid om hun eigen milities op te richten en mee te helpen tegen de ISIS-terreur.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef primakov het volgende:
[..]
[..]
Wel grappig dat je Koerden de speelbal vindt van de landen waarin ze zich bevinden, terwijl Assyriėrs wat dit betreft hetzelfde zijn. Vooral Assyriėrs die Koerden verraders noemen omdat ze met Iran samenwerken in de Iran Irak oorlog, zoals onze huisassyrier vigen98 vind ik het meest verward.
Nein man, in Kobane zijn de salafi al laaaaang kapotgesloopt..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Koerden zijn onbetrouwbaar. In Kobane samenwerken met Salafi's en in Hasakah beweren op te komen voor de Assyriėrs... Tsja.
Puur winstbejag. Helaas wel een afkeurenswaardige keuze ja, maakt ze m.i niet onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Koerden zijn onbetrouwbaar. In Kobane samenwerken met Salafi's en in Hasakah beweren op te komen voor de Assyriėrs... Tsja.
Ik heb toch een gevoel dat Yezidi Koerden vanwege hun geloof door Erbil toch als 'minder' worden beschouwd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen de twittersprookjes op internet en de realiteit op het slagveld in Irak. Erbil/Bagdad geven de Assyriėrs en Jezidi's juist alle vrijheid om hun eigen milities op te richten en mee te helpen tegen de ISIS-terreur.
Door een deel wel ja, dat hou je toch. Koerdische islamisten moeten niks hebben van ze, gelukkig trekken die niet aan de touwtjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:41 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik heb toch een gevoel dat Yezidi Koerden vanwege hun geloof door Erbil toch als 'minder' worden beschouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |