SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tevreden met de loting?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die hele verdediging op Veltman na vervangen trouwens in de zomer.
Van Rhijn die een van de ervaren speler is en dan in DE wedstrijd van het jaar zo door de ondergrens zakt
Boilesen en Viergever is niveautje NAC.Oh.![]()
Ohja, mijn excuses.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd dat je je 'humor' achterwege moest laten en je doet verdomme zo weer.
Het zal niet weer gebeuren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
wanneer duidelijkheid over Bazoer?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Viergever was gewoon prima gisteren, zeker samen met Veltman de laatste weken is het centrale duo primaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn die een van de ervaren speler is en dan in DE wedstrijd van het jaar zo door de ondergrens zakt
Boilesen en Viergever is niveautje NAC.![]()
vd wiel halen voor lbFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie Viergever gewoon liever vervangen worden door een echt goede CV.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Viergever was gewoon prima gisteren, zeker samen met Veltman de laatste weken is het centrale duo primaOh.![]()
doet de laatste weken niet onder voor veltmanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Viergever gewoon liever vervangen worden door een echt goede CV.
die ook maar vervangen dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:
Djnepr loot Club Brugge. Was een mooie uitwedstrijd geweest.
Doet pijn.![]()
Gatverdamme. Feit dat je in de EL uitgeschakeld wordt door de #3 van Oekraine, daar wordt je toch niet goed van.
Vooral als je weet dat je in de groepsfase CL evenwaardig bent geweest aan Europese topploegen.
Wat is dat voor trieste ontwikkeling.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Godverdomme wat een klotezooi weer gister.
wooblabalurg![]()
Ja of we geven hem nu hij steeds beter begint te spelen nog even de tijd/kans om zich verder te ontwikkelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Viergever gewoon liever vervangen worden door een echt goede CV.![]()
Volgend seizoen Terry maar doorschuivenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen en Viergever is niveautje NAC.![]()
Dit. Van Rhijn stelt mij iedere week weer teleur. Zijn directe tegenstanders krijgen altijd zoveel tijd en ruimte, dat moet een natte droom zijn. Maar wel over het veld paraderen alsof hij de grote vedette is. Ik snap daar niks van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn die een van de ervaren speler is en dan in DE wedstrijd van het jaar zo door de ondergrens zaktwooblabalurg![]()
evenwaardigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:19 schreef VeX- het volgende:
Gatverdamme. Feit dat je in de EL uitgeschakeld wordt door de #3 van Oekraine, daar wordt je toch niet goed van.
Vooral als je weet dat je in de groepsfase CL evenwaardig bent geweest aan Europese topploegen.
Wat is dat voor trieste ontwikkeling.![]()
![]()
Was vorig seizoen 20 keer erger, alleen was ik de enige die daar toen over klaagdequote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit. Van Rhijn stelt mij iedere week weer teleur. Zijn directe tegenstanders krijgen altijd zoveel tijd en ruimte, dat moet een natte droom zijn. Maar wel over het veld paraderen alsof hij de grote vedette is. Ik snap daar niks van.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als wij de 2e plaats ook nog laten schieten....![]()
![]()
gaat echt niet gebeuren. Ajax heeft echt nog een makkelijk programma en Feyenoord en AZ gaan ook echt niet 8x op rij winnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als wij de 2e plaats ook nog laten schieten....![]()
In de woorden van Wim Kieft: "Het is gewoon één goor stinkzooitje".quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:19 schreef VeX- het volgende:
Wat is dat voor trieste ontwikkeling.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik vond hem juist weer beter worden, gisteren was dan wel weer een slechte uitzonderingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was vorig seizoen 20 keer erger, alleen was ik de enige die daar toen over klaagde![]()
ook hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem juist weer beter worden, gisteren was dan wel weer een slechte uitzondering![]()
maakt helemaal niks uit, wij halen PSV niet meer in en Feyenoord ons niet meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Laat pisvee maar winnen van de kakkies dan..![]()
met 3 goals van Denswilquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:30 schreef DaveDave09 het volgende:
Brugge-dnipro.. als die tering belgen van hun winnen![]()
En dan loot dat Dnipro ook nog eens Brugge.
Zo'n kans om de halve finale te halen krijg je voorlopig ook nooit meer
Oh.![]()
it isn't over until it's overquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt helemaal niks uit, wij halen PSV niet meer in en Feyenoord ons niet meerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zeggen we elke keerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan loot dat Dnipro ook nog eens Brugge.
Zo'n kans om de halve finale te halen krijg je voorlopig ook nooit meer
dus nee volgend seizoen gewoon weer een kans
hadden zelfs kans op volgende ronde CL met zo'n slecht PSG (waren de woorden van toen)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgend jaar beginnen met de voorrondes CL.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeggen we elke keer
dus nee volgend seizoen gewoon weer een kans
hadden zelfs kans op volgende ronde CL met zo'n slecht PSG (waren de woorden van toen)
Zal me niks verbazen als we in de eerste voorrondes er al weer uitgaan.Oh.![]()
Seizoen is wel klaar nu. Tweede staat al vast en nog tegen ADO, Heracles, Utrecht, NAC, Cambuur, PEC en Dordrecht.
- 29 juli eerste wedstrijd 3e voorronde CL.
Beter gaan ze vanaf nu al echt met de selectie voor volgend seizoen bezig.![]()
Damn, klaar in maartquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Seizoen is wel klaar nu. Tweede staat al vast en nog tegen ADO, Heracles, Utrecht, NAC, Cambuur, PEC en Dordrecht.
Beter gaan ze vanaf nu al echt met de selectie voor volgend seizoen bezig.
hhhhh![]()
Gewoon spelers als Boilesen, Sigthorsson, Moisander niet meer meenemen. Neem maar wat talenten mee en laat ze alvast ervaring opdoen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beter gaan ze vanaf nu al echt met de selectie voor volgend seizoen bezig.
De rest van het seizoen alleen nog maar vriendschappelijke potjes
Oh.![]()
mij ook niet, als je maar wel EL haaltquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar beginnen met de voorrondes CL.
Zal me niks verbazen als we in de eerste voorrondes er al weer uitgaan.![]()
Benieuwd wie ze als aankopen gaan halen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zagen we gisteren ook, gewoon werken aan het volgende seizoen.
Als dat categorie Maduro, Urby is schiet het ook niet op.Oh.![]()
Snap dat van Moisander ook niet. Die moest ten koste van alles blijven om vervolgens de rest van het seizoen als reserve op de bank te belanden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon spelers als Boilesen, Sigthorsson, Moisander niet meer meenemen. Neem maar wat talenten mee en laat ze alvast ervaring opdoen.
De rest van het seizoen alleen nog maar vriendschappelijke potjes![]()
Sowieso ja. En volgend jaar de CLquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
als we Urby op linksachter zetten is het de aankoop van het jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze als aankopen gaan halen.
Als dat categorie Maduro, Urby is schiet het ook niet op.![]()
Nigel de Jong een paar miljoen euro tekengeld aanbieden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze als aankopen gaan halen.
Als dat categorie Maduro, Urby is schiet het ook niet op.![]()
Misschien maar eens goed ook, ipv weer die standaard oorwassingen krijgen van Barca en Real. Dat vind ik nu wel weer leuk geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij ook niet, als je maar wel EL haaltOh.![]()
Loting had anders gelopen wanneer Ajax erbij zat wegens conflict Oekraine-Ruslandquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De voorste 6 van gisteren is prima. Sigthorsson lozen en daar misschien nog een ervaren aanspeelpunt voor halen.quote:
En de verdediging wat vervangen.Oh.![]()
Rare keuze ja. Hou dan Denswil erbij, die had nog toekomst kunnen hebben hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Snap dat van Moisander ook niet. Die moest ten koste van alles blijven om vervolgens de rest van het seizoen als reserve op de bank te belanden.Oh.![]()
Ga weg manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien maar eens goed ook, ipv weer die standaard oorwassingen krijgen van Barca en Real. Dat vind ik nu wel weer leuk geweest."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beter dan Boilesen, maar dan moet je ook weer flink wat 'slaapmomentjes' incalculeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
als we Urby op linksachter zetten is het de aankoop van het jaarOh.![]()
Nigel de Jong gaat vast nog naar een Man Utd o.i.d.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nigel de Jong een paar miljoen euro tekengeld aanbieden.
Die spelers komen pas terug als ze 35 zijn, als ze al terugkomen.Oh.![]()
Ja je moet het hoogste nastreven, dat weet ik allemaal wel. En hoop natuurlijk dat we de CL wel gaan halen.quote:
Alleen is het misschien wel gewoon beter om in de EL eerst wat punten te verzamelen voor goede rankings daarna.Oh.![]()
Rankingsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je moet het hoogste nastreven, dat weet ik allemaal wel. En hoop natuurlijk dat we de CL wel gaan halen.
Alleen is het misschien wel gewoon beter om in de EL eerst wat punten te verzamelen voor goede rankings daarna.
Gewoon goed voetballen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Klopt, daar zit de meeste potentie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef Kopsterk het volgende:
Het middenveld is totaal niet het probleem op dit moment.Oh.![]()
allle problemen liggen momenteel inderdaad bij boilesenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef Kopsterk het volgende:
Het middenveld is totaal niet het probleem op dit moment.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:46 schreef Tyron het volgende:
milik mist een kans, kishna graait over de bal
kut boilesen
Oh.![]()
Nou die situatie waar Kishna over de bal graait was nog niet zo erg want dat was echt een moeilijke bal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:46 schreef Tyron het volgende:
milik mist een kans, kishna graait over de bal
kut boilesen![]()
hij schrok ook een beetje van de rotkop van boilesen achter zich anders had hij hem wel geraaktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nou die situatie waar Kishna over de bal graait was nog niet zo erg want dat was echt een moeilijke bal.
boilesen![]()
![]()
Die keeper trouwens van dat Dnipro
Als ik Mike was had ik hem nog een paar schoppen tegen zijn hoofd gegeven toen hij lagOh.![]()
Stoere jongen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik Mike was had ik hem nog een paar schoppen tegen zijn hoofd gegeven toen hij lagVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vreemde interpretatie van mijn woorden zegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
allle problemen liggen momenteel inderdaad bij boilesen![]()
Ik denk dat het qua aankopen wel mee zal vallen deze zomer, hooguit een verdediger en een nieuwe Zimling.![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik Mike was had ik hem nog een paar schoppen tegen zijn hoofd gegeven toen hij lag
die rotkop helemaal de grond intrappen![]()
het was dan ook een grapquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemde interpretatie van mijn woorden zeg
jammer dat ik dat moet uitleggen![]()
Nu Ajax geen CL speelt moet je ook een stapje terug doen.. helaas het is niet andersquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef Vermecelli het volgende:
Ik denk dat het qua aankopen wel mee zal vallen deze zomer, hooguit een verdediger en een nieuwe Zimling.![]()
spelen wel CLquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nu Ajax geen CL speelt moet je ook een stapje terug doen.. helaas het is niet andersFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hebben zelfs nog wel een kans om kampioen te worden. PSV gaat choken als ze de volgende twee wedstrijden verliezen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Niet vergeten dat spelers als Cillessen, Veltman en Klaassen hun derde seizoen als basisspeler in gaan. Gewoon hopen dat ze een sterk seizoen gaan draaien en zich goed door ontwikkelen. Van de zomer wel proberen Siggy te slijten want dat kan echt niet meer.![]()
Die drie spelers ontwikkelen zich redelijk door. Waar Van Rhijn mee bezig is, sinds zijn goede beginfase begin ik me steeds meer af te vragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:06 schreef Vermecelli het volgende:
Niet vergeten dat spelers als Cillessen, Veltman en Klaassen hun derde seizoen als basisspeler in gaan. Gewoon hopen dat ze een sterk seizoen gaan draaien en zich goed door ontwikkelen. Van de zomer wel proberen Siggy te slijten want dat kan echt niet meer.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
nou ja in de winterstop zag het er nog anders uit qua kampioenskansen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Snap dat van Moisander ook niet. Die moest ten koste van alles blijven om vervolgens de rest van het seizoen als reserve op de bank te belanden.![]()
Klaassen 3e seizoen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:06 schreef Vermecelli het volgende:
Niet vergeten dat spelers als Cillessen, Veltman en Klaassen hun derde seizoen als basisspeler in gaan. Gewoon hopen dat ze een sterk seizoen gaan draaien en zich goed door ontwikkelen. Van de zomer wel proberen Siggy te slijten want dat kan echt niet meer.![]()
Het is idd pas zijn 2e seizoen. En het is alsof hij er al jaren speelt. Veel potentie.quote:wooblabalurg![]()
Man wat een tering blamage. Nu mogen ze lekker tegen Brugge. Zo'n makkelijke route om in de halve finale te geraken krijg je nooit meer.![]()
ja, daar hadden ze ook niet van gewonnen hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:21 schreef truedestiny het volgende:
Man wat een tering blamage. Nu mogen ze lekker tegen Brugge. Zo'n makkelijke route om in de halve finale te geraken krijg je nooit meer..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ho ho, wel een beetje respect voor onze aanvoerderquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:07 schreef Scorpie het volgende:
Boilesenik moet nog steeds lachen als ik die naam hoor. Wat een kneus.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik vond het niet echt een dijenkletser dan. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
het was dan ook een grap
jammer dat ik dat moet uitleggen![]()
dat moet je eens recht in mijn gezicht zeggen......quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een dijenkletser dan. Met je hoofd.![]()
Fittie!!!@I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik krijg steeds meer zin om jou eens een flink lesje te leren, mannetje. Weet jij eigenlijk wel met welke g je hier te maken hebt?!?!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat moet je eens recht in mijn gezicht zeggen......![]()
hahaha hoor hem dan whahahquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin om jou eens een flink lesje te leren, mannetje. Weet jij eigenlijk wel met welke g je hier te maken hebt?!?!
ik sta wekelijks met vak410 boys en heb al regelmatig bakstenen naar de me gegooid dus weet niet wat je stoer komt praten![]()
Lekker man, goede speler. Hele middenveld is om geil van te worden. Twee talenten op de vleugels en een spits die prima een bal erin kan rossen. Je vraagt je af waarom het vaak zo kut looptquote:![]()
boilesenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker man, goede speler. Hele middenveld is om geil van te worden. Twee talenten op de vleugels en een spits die prima een bal erin kan rossen. Je vraagt je af waarom het vaak zo kut looptFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat de gemiddelde leeftijd van die zes 19,4 is?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker man, goede speler. Hele middenveld is om geil van te worden. Twee talenten op de vleugels en een spits die prima een bal erin kan rossen. Je vraagt je af waarom het vaak zo kut looptDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Ook tegen compacte ploegjes als Dnjepr speelt hij gewoon sterk, mooi man. Alleen jammer dat de standaardsituaties wat minder gingen gisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker man, goede speler. Hele middenveld is om geil van te worden. Twee talenten op de vleugels en een spits die prima een bal erin kan rossen. Je vraagt je af waarom het vaak zo kut loopt![]()
Oppassen nu, of ik regel met mijn matties uit de Bijlmer ff een drive-by langs je huis! Kijken of je dan nog steeds zo cool doet! Met je baksteen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahaha hoor hem dan whahah
ik sta wekelijks met vak410 boys en heb al regelmatig bakstenen naar de me gegooid dus weet niet wat je stoer komt praten![]()
alsof jij weet waar ik woon???? ik ga je echt niet vertellen dat ik op de bovenbuurtweg 31 in wageningen woon hoor hahahah sukkeltjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oppassen nu, of ik regel met mijn matties uit de Bijlmer ff een drive-by langs je huis! Kijken of je dan nog steeds zo cool doet! Met je baksteen.![]()
nu heb je het alsnog verteldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof jij weet waar ik woon???? ik ga je echt niet vertellen dat ik op de bovenbuurtweg 31 in wageningen woon hoor hahahah sukkeltjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gisteren ook 5 basisspelers die het seizoen ervoor 0 minuten voor Ajax 1 hebben gespeeld. Volgend seizoen eindelijk eens zelfde selectie + iets wat echt wat toevoegt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:06 schreef Vermecelli het volgende:
admin roepenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
shit
hoe wijzig ik mijn bericht????????????????????FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zal een lastige klus worden. De sleutel ligt bij Marc.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gisteren ook 5 basisspelers die het seizoen ervoor 0 minuten voor Ajax 1 hebben gespeeld. Volgend seizoen eindelijk eens zelfde selectie + iets wat echt wat toevoegt?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Het eerste gedeelte is al geregeld. Werkelijk iedereen die er toe doet ligt langdurig vast. Bazoer en Milik zijn nog niet officieel en verder mist alleen Tete nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal een lastige klus worden. De sleutel ligt bij Marc.![]()
Waar moet er volgens jou 'ervaring' komen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte is al geregeld. Werkelijk iedereen die er toe doet ligt langdurig vast. Bazoer en Milik zijn nog niet officieel en verder mist alleen Tete nog.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte is al geregeld. Werkelijk iedereen die er toe doet ligt langdurig vast. Bazoer en Milik zijn nog niet officieel en verder mist alleen Tete nog.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jonguh, daar kom ik echt wel achter hoor! Ik heb toch connecties en shit! Ik vraag het gewoon aan Rooie Sjaak uit 410 hahaha al beetje bang mattie???quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof jij weet waar ik woon???? ik ga je echt niet vertellen dat ik op de bovenbuurtweg 31 in wageningen woon hoor hahahah sukkeltje![]()
Gister was helaas een beetje dat de een heel slecht was en de een weer heel goed. Er was echt niemand die daar tussen in zat. Misschien El Ghazi of Veltman.
Het is ook duidelijk dat die spelers die slecht speelde vervangen moeten worden. Ajax onwaardig.![]()
Ervaring wordt overschat. Bazoer en Sinkgraven staan er en Zimling is een prutser. Er moet vooral kwaliteit komen en dat kost nu eenmaal geld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moet er volgens jou 'ervaring' komen?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik wil een linksback en een rechtsback die teringgoed zijn.
Dan komen de kwaliteiten van het middenveld en de aanval ook veel beter naar voren.
Dat gekneus op de zijkant kost teveel tijd en punten.wooblabalurg![]()
Ervaring in combinatie met kwaliteit. Ik heb het zelf ook niet graag over ervaring of fysiek, maar gisteren had ik echt weer het gevoel wat ik al jaren heb. Ze laten zich veel te veel meeslepen in het voetbal of de wil van de tegenstander. Het eigen spel wordt niet gespeeld. Toevallig viel een doelpuntje goed van VD Hoorn, maar veel te laat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ervaring wordt overschat. Bazoer en Sinkgraven staan er en Zimling is een prutser. Er moet vooral kwaliteit komen en dat kost nu eenmaal geld.
Dan krijg je weer teleurgestelde jongens voor de camera die er helemaal doorheen zitten. Het was iedere keer mogelijk, maar.. [insertverhaal].![]()
Heb je gezien hoeveel balverlies Milik en El Ghazi hebben geleden? Dat schiet in ieder geval ook niet op.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:02 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil een linksback en een rechtsback die teringgoed zijn.
Dan komen de kwaliteiten van het middenveld en de aanval ook veel beter naar voren.
Dat gekneus op de zijkant kost teveel tijd en punten.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Die Owusu hoor ik ook niks meer van, dat was toch ook zo'n talent die op links- en rechtsachter kan toch?![]()
Wat me ook enorm tegenstond, was het feit dat de achterhoede dan wel goed en kort erop zat, en als ze de bal hadden, lagen er best veel ruimtes in de omschakeling. Wat gebeurt er? Vijf seconden de bal vasthouden en Dnjepr staat weer georganiseerd.![]()
Dat viel mij ook op. Ik kan mij eigenlijk niet de laatste keer herrineren dat Ajax een counter goal heeft gemaakt. Tegen PSV uit misschien?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat me ook enorm tegenstond, was het feit dat de achterhoede dan wel goed en kort erop zat, en als ze de bal hadden, lagen er best veel ruimtes in de omschakeling. Wat gebeurt er? Vijf seconden de bal vasthouden en Dnjepr staat weer georganiseerd.![]()
Zo speel je voor 50.000+ man een Europa League knock-out wedstrijd en sta je 7 dagen later bij een amateurvereniging voor een paar 1000 man EK kwalificatie te spelen.quote:De selectie van Oranje Onder 19:
Doelmannen: Stan van Bladeren (Ajax), Joël Drommel (FC Twente).
Verdedigers: Suently Alberto (PSV), Hidde ter Avest (FC Twente), Damian van Bruggen (Ajax), Leeroy Owusu (Ajax), Jairo Riedewald (Ajax), Calvin Verdonk (Feyenoord).
Middenvelders: Riechedly Bazoer (Ajax), Donny van de Beek (Ajax), Bart Nieuwkoop (Feyenoord), Abdelhak Nouri (Ajax), Jari Schuurman (Feyenoord).
Aanvallers: Pelle van Amersfoort (sc Heerenveen), Issa Kallon (FC Utrecht), Dabney dos Santos (AZ), Bilal Ould Chikh (FC Twente), Richairo Zivkovic (Ajax).Links in de verdediging zou je zo'n keuze kunnen maken. Voorin en op het middenveld zou ik het niet doen, of er moet nog wat gebeuren met Kishna. Rechtsback gaan ze ook nooit doen, komt genoeg goed talent aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moet er volgens jou 'ervaring' komen?Lag er een tijdje uit met een liesblessure en maakt nu gewoon weer vlieguren als A junior in de Jupiler League. Tete zal eerder een kans krijgen op rechtsback.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:05 schreef Brammess het volgende:
Die Owusu hoor ik ook niks meer van, dat was toch ook zo'n talent die op links- en rechtsachter kan toch?![]()
quote:Ajax-talenten in beeld bij Oranje: "Ik voel dat ze zich willen ontwikkelen"
Guus Hiddink volgt de ontwikkeling van Anwar El Ghazi en Riechedly Bazoer. De twee talenten van Ajax hebben zich de laatste weken nadrukkelijk in de kijker gespeeld van de bondscoach van Oranje.
Na de bekendmaking van de definitieve selectie kreeg Hiddink vragen over El Ghazi, die er niet bij zit. "Of hij in beeld is? Dat zijn jongens die we inderdaad in de gaten houden", zegt de 68-jarige Achterhoeker over het negentienjarige talent van de Amsterdammers.
"Voor de winterstop ging het op en af. De laatste weken gaat hij frequenter spelen. Je ziet wat onrust, dat is ook logisch. Aan de andere kant zie je dat die jongen goed en bewust bezig is om zich goed te ontwikkelen. Dan heeft hij goede en dreigende momenten. Dat zien wij graag."
Ook de naam van Bazoer, donderdagavond de maker van de 1-0 tegen Dnipro Dnipropetrovsk, viel in Zeist. "Die zit bij Aron (Winter, bondscoach van Oranje onder 19, red.) in de kwalificatie, maar die zit in hetzelfde stramien als El Ghazi. Hij speelt al met een flair alsof hij een paar jaar in de schijnwerpers speelt."
"Hij is heel onbevangen, maakt kleine foutjes, maar dat is aangenaam om te zien. Dat zijn jongens die vrij snel gaan komen, als hun omgeving en ze zelf de kop erbij houden. Ik voel bij El Ghazi en Bazoer dat ze zich willen ontwikkelen."![]()
Ik heb het gevoel dat als dit een achtste finale van de CL was dat we deze over 2 wedstrijden hadden gewonnen.![]()
Het viel mij gisteren vooral op dat ze heel vaak de risicovolle doch potentieel gevaarlijke passes niet durfden te geven. El Ghazi had denk ik ook veel gevaarlijker kunnen zijn door zijn man vaker op te zoeken. Hij koos opvallend vaak voor de veilige optie van de voorzet of het balletje terug.![]()
Alleen op die posities heb je nog talenten die eraan komen, of zou je op die plekken ook aankopen willen zien?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel balverlies Milik en El Ghazi hebben geleden? Dat schiet in ieder geval ook niet op.wooblabalurg![]()
Club Brugge
Die hadden we kunnen hebbenBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Want?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:12 schreef Brammess het volgende:
Ik heb het gevoel dat als dit een achtste finale van de CL was dat we deze over 2 wedstrijden hadden gewonnen.![]()
Het ging inderdaad vaak nog te veel terug.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
Het viel mij gisteren vooral op dat ze heel vaak de risicovolle doch potentieel gevaarlijke passes niet durfden te geven. El Ghazi had denk ik ook veel gevaarlijker kunnen zijn door zijn man vaker op te zoeken. Hij koos opvallend vaak voor de veilige optie van de voorzet of het balletje terug.
Kwestie van nog wat meer ervaring denk ik.Beatus vir qui suffert tentationem.
We hebben toch inmiddels geleerd, ook door te kijken naar PSV bijvoorbeeld, dat je het met talent alleen niet gaat redden?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alleen op die posities heb je nog talenten die eraan komen, of zou je op die plekken ook aankopen willen zien?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik weet niet, het valt gewoon niet uit te leggen. Misschien voor hetzelfde feit dat we in 1 seizoen met de ( bijna ) zelfde opstelling in 3 maanden tijd van Barcelona winnen en dan 6-1 verliezen van Red Bull.quote:
Oftewel; Ajax neemt de Europa League niet serieus en al dat gepraat van "glans geven" is gewoon bullshit.![]()
Dat EK -19 is toch eind juli ergens las ik ergens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo speel je voor 50.000+ man een Europa League knock-out wedstrijd en sta je 7 dagen later bij een amateurvereniging voor een paar 1000 man EK kwalificatie te spelen.
Overlapping met de CL voorrondes in elk geval. Hoop dat Bazoer dan niet mee gaat naar die onzin.Oh.![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:12 schreef Brammess het volgende:
Ik heb het gevoel dat als dit een achtste finale van de CL was dat we deze over 2 wedstrijden hadden gewonnen.
Ze hebben alles gegeven maar meer zat er niet in blijkbaar.Oh.![]()
True. Heb je namen waarvan je zegt die zouden ze moeten halen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hebben toch inmiddels geleerd, ook door te kijken naar PSV bijvoorbeeld, dat je het met talent alleen niet gaat redden?wooblabalurg![]()
Niet echt, maar je moet denk ik kijken naar spelers die in een Guardado-achtige situatie zitten bij hun club. En dan geen Zimling, wel spelers die iets kunnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
True. Heb je namen waarvan je zegt die zouden ze moeten halen?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Zijn echt toppers die drie. Jammer dat de rest zo incapabel is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trouwens op het WK 2018 is het middenveld van Oranje wel Sinkgraven-Bazoer-KlaassenGroot fan van User Wotte![]()
Natuurlijk niet. Spelers die reële kans maken op speelminuten in het eerste elftal van hun club kiezen ervoor zich af te melden. In 2013 speelden ze ook zonder Depay, Hendrix, Ebecilio, Vilhena, Ake enzovoort.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat EK -19 is toch eind juli ergens las ik ergens.
Overlapping met de CL voorrondes in elk geval. Hoop dat Bazoer dan niet mee gaat naar die onzin.![]()
Ja, maar ik weet niet of hij uiteindelijk goed genoeg is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef Brammess het volgende:
Wat dacht iedereen van Viergever gister? Vond hem sterk spelen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Absoluut. Zo zonde ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, we hadden Dnipro op zich ook wel kunnen hebben
Beatus vir qui suffert tentationem.
Was degelijk maar heeft niet het niveau wat we zouden moeten nastreven, met dit soort aankopen blijf je van dit soort tegenstanders verliezenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef Brammess het volgende:
Wat dacht iedereen van Viergever gister? Vond hem sterk spelen.![]()
quote:De laatste zeven wedstrijden staat het verdedigen van de tweede plaats in de Eredivisie centraal. ,,Dat is nu het belangrijkste", vertelt De Boer. ,,Het gaat erom dat we al met volgend seizoen bezig zijn. We moeten nu de speelstijl en het spelsysteem gaan perfectioneren. In deze weken kunnen we daar nadrukkelijk aan gaan werken, omdat we geen doordeweekse wedstrijden meer hebben."
,,Als we tweede worden, staat de volgende Europese wedstrijd eind juli alweer op de rol", vervolgt De Boer. ,,We moeten zorgen dat we dan alweer twee stappen vooruit hebben gemaakt en er klaar voor zijn. Dat moet mogelijk zijn. De kern van deze selectie zal er ook volgend seizoen bij zijn en ik vind dat we stappen aan het maken zijn. De punten waar we de laatste weken veel aandacht aan hebben gegeven, zie ik verbeteren. Daar moeten we geloof in houden. Net als in andere wedstrijden vond ik dat we tegen Dnipro meer diepte in ons spel hadden aangemeten. Ook was er meer dreiging."quote:De Boer sloot af met positief nieuws. Viktor Fischer maakt zaterdag zijn rentree bij Jong Ajax in de uitwedstrijd tegen De Graafschap. ,,De bedoeling is dat hij dertig minuten gaat spelen. Na een jaar absentie is dat geweldig nieuws voor hemzelf en voor Ajax.”![]()
Als achterin de 0 was gehouden, dan was alles goed gekomen. Na de 1-1 viel Ajax gewoon terug vanwege de mentale klap. Anders denk ik dat de 2-0 nog wel zou zijn gevallen zonder VdH in te hoeven brengen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker man, goede speler. Hele middenveld is om geil van te worden. Twee talenten op de vleugels en een spits die prima een bal erin kan rossen. Je vraagt je af waarom het vaak zo kut loopt![]()
Bazoer haalt nu al een niveau dat Maduro in zijn gehele carričre nog niet heeft gehaald, wat moet Ajax daarmee?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Furby, nigel, Maduro en Rafa volgend seizoen erbij.
Profit![]()
ipv zimling is het best een welkome versterkingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bazoer haalt nu al een niveau dat Maduro in zijn gehele carričre nog niet heeft gehaald, wat moet Ajax daarmee?Groot fan van User Wotte![]()
Dat is van die nostalgie waar je niets aan hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ipv zimling is het best een welkome versterkingDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Maduro en Rafa hoef ik niet perse te hebben. Urby kan nog wel wat toevoegen in de breedte en is nog wel aardig op linksback. Nigel komt toch niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Furby, nigel, Maduro en Rafa volgend seizoen erbij.
Profit
Centrale verdediger halen aubOh.![]()
Ipv Zimling kan je ook Sjaak Swart weer toevoegen als selectiespeler.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ipv zimling is het best een welkome versterking
Maar je moet alleen spelers halen die daadwerkelijk beter zijn dan onze basisspelers nu.Oh.![]()
+linksback en rechtsbackquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maduro en Rafa hoef ik niet perse te hebben. Urby kan nog wel wat toevoegen in de breedte en is nog wel aardig op linksback. Nigel komt toch niet.
Centrale verdediger halen aubRED ONS HENNIEGOD![]()
Rechtsback komt nog wel wat uit de jeugd.quote:
Linksback wel halen ja. Maar geen idee wie daar nog meer geschikt voor is. Jammer dat Maxwell heeft bijgetekend bij PSG
Oh.![]()
Vaclav Cernyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)bij-show-nicki-minaj
GGMM
Dat wordt een hele grote![]()
![]()
Een rechtsback met als back-up die Tetequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rechtsback komt nog wel wat uit de jeugd.
Linksback wel halen ja. Maar geen idee wie daar nog meer geschikt voor is. Jammer dat Maxwell heeft bijgetekend bij PSG
Van Rhijn is klaar wat mij betreftRED ONS HENNIEGOD![]()
na een blessure van bazoer heb je niemand meer op cvmquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ipv Zimling kan je ook Sjaak Swart weer toevoegen als selectiespeler.
Maar je moet alleen spelers halen die daadwerkelijk beter zijn dan onze basisspelers nu.Groot fan van User Wotte![]()
Bazoer speelt niet eens op CVM.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
na een blessure van bazoer heb je niemand meer op cvm
En wat dacht je van SereroVoldoet prima daar
Oh.![]()
Laat die Tete nou maar gewoon doorstromen. Dan die Owusu als backup.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een rechtsback met als back-up die Tete
Van Rhijn is klaar wat mij betreft
Rhijntje mag wel weg ja. Wat was die slecht gisteren zegDe meest simpele ballen niet kunnen aannemen
Oh.![]()
Direct contract ontbindenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)bij-show-nicki-minaj
GGMM![]()
rot op met je serero manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer speelt niet eens op CVM.
Groot fan van User Wotte![]()
Prima wisselspeler voor de CVM positie.quote:
Basismiddenveld gewoon Sinkgraven-Bazoer-Klaassen volgend seizoen
Oh.![]()
Van Rhijn komt zijn dipje ook wel weer te boven. Juist een van je ervaren spelers op dit moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een rechtsback met als back-up die Tete
Van Rhijn is klaar wat mij betreft![]()
Welk dipje?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Van Rhijn komt zijn dipje ook wel weer te boven. Juist een van je ervaren spelers op dit moment.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die jongen heeft geen ondergrensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zijn jaarlijkse seizoensdip waar hij door de ondergrens zakt zoals gister.RED ONS HENNIEGOD![]()
van der Wiel>>>van Rhijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen ondergrensWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
TEABquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:24 schreef Robar het volgende:
Doe eerst maar Boilesen in de uitverkoop. Daarna zien we wel verderWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
"We moeten nu de speelstijl en het spelsysteem gaan perfectioneren"
"Ik vind dat we stappen maken"
Dit soort uitspraken doen me echt denken dat de boer blind is en er echt een gebrek aan kritiek is binnen de organisatie.
Het voetbal is op wat oplevingtjes na gewoon ieder jaar slechter. Waar vorige jaren ajax dominant was maar het niet goed afmaakte, kunnen ze nu niet eens het spel maken en zakt iedereen iedere wedstrijd nog verder door de ondergrens.
Overigens heb ik ook niks meer gehoord over het feit dat het trainingskamp veel te zwaar was en ajax vele dure punten heeft gekost. Gaan ze in juni weer 14 dagen achter elkaar trainen? Kan je al meteen die cl voorronde afzeggen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nee, en zal hij ook nooit doen. Tenzij je er volgend jaar weer uit wil vliegen door Petrolul oid.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer speelt niet eens op CVM.
![]()
Natuurlijk is het zo dat de backs gisteren weer niet best waren maar ook de voorhoede heeft geen knikker geraakt.
Als Milik niet scoort dan heb je er ook weinig aan, Kishna zo snel mogelijk verkopen nu er nog clubs zijn die denken dat het een groot talent is, El Ghazi was gisteren ook niet best maar dat is wel een groot talent. Die komt er wel.
Een speler of 4 vervangen volgend jaar en je hebt gewoon een prima team.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet kopen... aub niet kopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Natuurlijk is het zo dat de backs gisteren weer niet best waren maar ook de voorhoede heeft geen knikker geraakt. Als Milik niet scoort dan heb je er ook weinig aan, Kishna zo snel mogelijk verkopen nu er nog clubs zijn die denken dat het een groot talent is, El Ghazi was gisteren ook niet best maar dat is wel een groot talent. Die komt er wel.
Een speler of 4 vervangen volgend jaar en je hebt gewoon een prima team.RED ONS HENNIEGOD![]()
Krijg je weer nieuwe Zimlings en Viergevers.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Natuurlijk is het zo dat de backs gisteren weer niet best waren maar ook de voorhoede heeft geen knikker geraakt.
Als Milik niet scoort dan heb je er ook weinig aan, Kishna zo snel mogelijk verkopen nu er nog clubs zijn die denken dat het een groot talent is, El Ghazi was gisteren ook niet best maar dat is wel een groot talent. Die komt er wel.
Een speler of 4 vervangen volgend jaar en je hebt gewoon een prima team.![]()
Denk dat ze nu wel zullen leren van de fouten die ze voorgaande jaren gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Krijg je weer nieuwe Zimlings en Viergevers.
Overigens kun je Viergever er best bijhebben, beschouw ik niet als een miskoop. Geen topper maar doet er alles aan om te slagen bij Ajax. Eigenlijk een ideale 12e man.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We moeten eens op houden met "ideale 12e mannen" te kopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat ze nu wel zullen leren van de fouten die ze voorgaande jaren gemaakt hebben.
Overigens kun je Viergever er best bijhebben, beschouw ik niet als een miskoop. Geen topper maar doet er alles aan om te slagen bij Ajax. Eigenlijk een ideale 12e man.
Benieuwd of ze echt spelers met kwaliteit kunnen halen die ook 25+ en hier belangrijke basisspelers worden. Die kans acht ik eigenlijk 0,0Oh.![]()
Prima voor een subtopper als AZ dus, niet voor Ajax. Die man is verdomme basis CV bij ons.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat ze nu wel zullen leren van de fouten die ze voorgaande jaren gemaakt hebben.
Overigens kun je Viergever er best bijhebben, beschouw ik niet als een miskoop. Geen topper maar doet er alles aan om te slagen bij Ajax. Eigenlijk een ideale 12e man.![]()
Helaas hebben we niet beter momenteel, Moisander is ook een subtopper.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima voor een subtopper als AZ dus, niet voor Ajax. Die man is verdomme basis CV bij ons.
Kopen zal moeilijk worden, de categorie spelers die Ajax beter maken komen niet naar Nederland.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moisander was in vorm prima voor Ajax, lijkt wel of ieder jaar de cv ietsjes slechter worden. Van Toby en Jan naar Toby en Moisander volgens Veltman en Moisander en nu zijn we tevreden met Viergever en Veltman, wat een armoede man. Volgend seizoen Viergever en Veldmate zeker?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Helaas hebben we niet beter momenteel, Moisander is ook een subtopper.
Kopen zal moeilijk worden, de categorie spelers die Ajax beter maken komen niet naar Nederland.![]()
Tja als je dat lang genoeg blijft roepen ga je er zelf nog in geloven ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Helaas hebben we niet beter momenteel, Moisander is ook een subtopper.
Kopen zal moeilijk worden, de categorie spelers die Ajax beter maken komen niet naar Nederland.RED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 18:08:34LIVE A1 | Opstelling: van Bladeren, Sno, Mirani, Sidoel, Dankerlui, Nouri, Eiting, van de Beek, Cerny, El Idrissi, Dekker. #azaja reageer retweet
Tegen AZ A1. De Ligt, qua leeftijd 3 elftallen doorgeschoven, kan eerste speelminuten in de A1 krijgen.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 18:09:10LIVE A1 | Wissels: Vissers, Clement, Walian, de Ligt, Groothuizen. #azaja reageer retweet
![]()
Volgend jaar speelt de helft in het eerstequote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 18:08:34LIVE A1 | Opstelling: van Bladeren, Sno, Mirani, Sidoel, Dankerlui, Nouri, Eiting, van de Beek, Cerny, El Idrissi, Dekker. #azaja reageer retweet
Tegen AZ A1. De Ligt, qua leeftijd 3 elftallen doorgeschoven, kan eerste speelminuten in de A1 krijgen.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 18:09:10LIVE A1 | Wissels: Vissers, Clement, Walian, de Ligt, Groothuizen. #azaja reageer retweet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kan er vrij weinig van had ik gelezen van een paar jeugdvolgers.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef Gruisman het volgende:
Hoe zit het met die Walian eigenlijk? Was ook altijd wel een talentvolle spitsOh.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:30 schreef riazop het volgende:
Kenny van der Weg. Wat een HELD!
drie keer zo goed als Boilesen![]()
![]()
Dat heb ik altijd al gezegdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:30 schreef riazop het volgende:
Kenny van der Weg. Wat een HELD!
drie keer zo goed als BoilesenRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
20 klassen beter dan Boilesen
RED ONS HENNIEGOD![]()
precies, serero is echt zo'n waardeloze speler Europees.quote:
Goh hij wint wel eens een duel of is behendig in de eredivisienou nou wat een topper. Pure armoe die man.
Deathlift or Die.![]()
Speelt redelijk 'anoniem' zijn wedstrijdjes in de A2. Mag nu natuurlijk wat vaker spelen door het wegvallen van El Azzouzi in de A1, maar het lijkt me sterk dat hij het eerste gaat halen. Was ook geen indrukwekkende invalbeurt gisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef Gruisman het volgende:
Hoe zit het met die Walian eigenlijk? Was ook altijd wel een talentvolle spitsGourmetten of steengrillen?![]()
Die jongen kan idd redelijk voetballen maar zal fysiek nooit duels gaan winnen, zeker niet als ie op 6 speelt. Wel jammer, maar hij zal altijd een grote zwakte houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 03:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
precies, serero is echt zo'n waardeloze speler Europees.
Goh hij wint wel eens een duel of is behendig in de eredivisienou nou wat een topper. Pure armoe die man.
![]()
Consequent de beste in de Champions League, dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 03:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
precies, serero is echt zo'n waardeloze speler Europees.
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Consequent de beste in de Champions League, dus waar heb je het over?![]()
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Consequent de beste in de Champions League, dus waar heb je het over?![]()
![]()
Selectie voor duel met ADO
Daley Sinkgraven en Nicolai Boilesen ontbreken in de wedstrijdselectie voor het duel met ADO Den Haag. Sinkgraven raakte zaterdag aan het einde van de training aan zijn lies geblesseerd. Vanwege aanhoudende enkelklachten wordt Boilesen ook rust gegund. Donny van de Beek maakt zijn debuut in de wedstrijdselectie.
Ten opzichte van de wedstrijd tegen Dnipro Dnipropetrovsk keert Lucas Andersen terug in de wedstrijdselectie.
Van de Beek (rugnummer 37) was afgelopen januari met Ajax 1 mee op trainingskamp naar Qatar. De 17-jarige middenvelder zit nu voor het eerst bij de wedstrijdselectie.
Wedstrijdselectie Ajax:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Niklas Moisander
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthķrsson
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Diederik Boer
Donny van de Beek
Ajax - ADO begint zondag om 16:45 in de Amsterdam ArenA. Er zijn nog kaarten verkrijgbaar (4 per Ajax Club Card). De stadionkassa is zondag vanaf 14:45 uur geopend. Aan de stadionkassa geldt een maximum van 2 tickets per Club Card. Bestellen kan via onderstaande link.![]()
MaraDonny
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Boilesen niet bij de wedstrijd selectie
Zeer zeker goed dat van de Beek erbij is. Ik kijk nooit jong Ajax, dus weet niet of hij goed is. Wel veel positieve dingen gehoord. Het gaat me erom dat het gewoon wel weer een signaal naar de buitenwereld af geeft met jeugd de kans geven.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
En dat signaal is? Het maakt niet uit of je kunt voetballen, bij Ajax debuteer je wel?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:28 schreef MrStock het volgende:
Zeer zeker goed dat van de Beek erbij is. Ik kijk nooit jong Ajax, dus weet niet of hij goed is. Wel veel positieve dingen gehoord. Het gaat me erom dat het gewoon wel weer een signaal naar de buitenwereld af geeft met jeugd de kans geven.![]()
Misschien kunnen we hem namens FOK! onder het mom van een 'interview' een bloemetje langsbrengen.quote:![]()
Precies!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En dat signaal is? Het maakt niet uit of je kunt voetballen, bij Ajax debuteer je wel?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik neem aan dat...
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Serero; El Ghazi, Milik, Kishna![]()
picsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Baconbus het volgende:
Boilesen kan niet mee doen. Ik ga even de vlag plakken, hij kan uit.graag op anoniem![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom nu BoilWaarom niet afgelopen juli
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Jij dacht dat ie na anderhalf jaar niet gevoetbald te hebben wel even een hele wedstrijd zou spelen ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal voor dat mannetje wel een flinke opluchting zijn dat ie weer eens heeft kunnen spelen. Ben benieuwd of hij in z'n hoofd ook weer wat vrijer is. Niet gevalletje Boerrigter die na die rugblessure geen bal meer goed heeft geraakt![]()
Voor z'n blessure raakte Fischer ook geen bal meer, allemachtig wat was hij slecht in die periode zegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
Zal voor dat mannetje wel een flinke opluchting zijn dat ie weer eens heeft kunnen spelen. Ben benieuwd of hij in z'n hoofd ook weer wat vrijer is. Niet gevalletje Boerrigter die na die rugblessure geen bal meer goed heeft geraakt![]()
Die had destijds al wel een behoorlijke vormdip inderdaad. Wie weet komt hij er nog weer bovenop.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Voor z'n blessure raakte Fischer ook geen bal meer, allemachtig wat was hij slecht in die periode zegVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Tobias Sana's dream was fulfilled when the midfielder was bought by Ajax in 2012 - but the pros dream turned into a nightmare. After moving to Malmo FF says 25-year-old now for soccer in detail about bullying in the great club. A frightening example of how bad the clubs can treat their players, which in turn risk being branded for life if they protest.
Ajax is known as one of Europe's most successful clubs when it comes to producing talents. But behind the beautiful facade is also underway other things. Just ask Tobias Sana. "You do not deserve this" Sana was entrusted initially after the move from IFK Gothenburg in 2012, but after an injury 1.5 years into the session Ajax lost faith in the talent. Then began an ugly game from the club side to try to squeeze the Swede. - How they respond with to remove my number and remove my name from the locker room. They told me that I had to change for the B team, but I did not do it because I had my contract, but they tried to do all sorts of things to get me away. I was not allowed to take water from a team's dressing room ... They did unnecessary things to show that "you do not deserve this anymore," says Tobias Sana for FotbollDirekt. Sana gives an example of coach Frank De Boer's behavior. - The coach could come into the locker room and greet at the guy next to me, greeted not with me and then the next guy who sat on the other side. There is low level. If you do not believe me as a footballer, sure, but respect me as a human being. I am also a human being. If you do not want to play me, fine, you've still won the title and I respect that. I'm not going to ask with no problem even if I get annoyed that you did not choose me. But to take it to another level, freeze me as a person and make me feel bad. I think this is ridiculous, I'm still a little annoyed. "A club can behave how they want" On another occasion,De Boer let Sana play 45 minutes in a friendly match for the first team - and then he told the swede that he would play the second half of the b-team match later that evening. In the end Sana only had one requirement for the club. - It was the end of that event, when I wanted to leave. A club can behave how they want against you, but you make a mistake, you will get a "problem child-stamp" and it must be borne in mind. You have nothing to gain by doing lot of stupid things, it's a piece of advice to everyone. Try to be positive, but do you have a discussion so do it honestly. The only thing I told him was that "the next club who come and ask me, you should stand for what I have done. You should not try to make me look stupid. If the next club asks you should say that I made it good here. "And he replied that he could not say something stupid about me. Fine, that's what I wanted to hear. I was not interested in talking about why I could not play, because I still did not buy his argument, he froze me out with meaning.
I guess Sana isnt the only player who have had these interactions with De Boer.![]()
Boilesen wordt zwaar onderschat. Een ruwe diamant die zelden op fouten is te betrappen, defensief sterk is, maar steeds onterecht onder vuur ligt.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef IMVHI het volgende:
Boilesen wordt zwaar onderschat. Een ruwe diamant die zelden op fouten is te betrappen, defensief sterk is, maar steeds onterecht onder vuur ligt.![]()
![]()
Had ook prima de plek van Eriksen over kunnen nemen op het middenveld. Maar niemand die het wilde zien, incl. Frankquote:![]()
![]()
( ° ͜ʖ͡°)quote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Had ook prima de plek van Eriksen over kunnen nemen op het middenveld. Maar niemand die het wilde zien, incl. Frank![]()
Is dit vertaald met Google translate of heeft Sana dit zelf geschreven..quote:
Kon er geen chocolade van maken. Behalve dat hij huilie doet over het feit dat hij weg moest.Narf!![]()
Nee hij doet huilie waarom hij niet als mens respectvol is behandeld. Niet waarom hij niet is geslaagd bij Ajax.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
Is dit vertaald met Google translate of heeft Sana dit zelf geschreven..
Kon er geen chocolade van maken. Behalve dat hij huilie doet over het feit dat hij weg moest."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Ik ben bang voor moisander centraal en viergever LB. Zou redelijk schandalig zijn, maar je weet het nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat...
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Riedewald; Bazoer, Klaassen, Serero; El Ghazi, Milik, Kishna![]()
Dit zou mij niets verbazen:
Cillessen;
Van Rhijn, Veltman, Moisander, Viergever;
Bazoer, Klaassen, Serero;
El Ghazi, Siggy, Kishna
![]()
![]()
Lijkt me nietquote:Op zondag 22 maart 2015 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien start Van de Beek wel in de basis.![]()
Nee heeft vrijdag al 90 minuten gespeeld volgens mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien start Van de Beek wel in de basis.Oh.![]()
Die maar Riedewald op de plek van Boilesen, Moisander banken.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:05 schreef PicoMMP het volgende:
Dit zou mij niets verbazen:
Cillessen;
Van Rhijn, Veltman, Moisander, Viergever;
Bazoer, Klaassen, Serero;
El Ghazi, Siggy, Kishna
![]()
Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Viergever; Klaassen, Serero, Andersen; Schöne, Sigthorsson, Kishna
topshow![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Viergever; Klaassen, Serero, Andersen; Schöne, Sigthorsson, Kishna
topshow![]()
![]()
niets bijzonders, speelde niet goed, ook niet slecht, in totaal 45 minuten meegedaan volgens mij, volgens hem had hij het ook wel langer volgehouden, dus dat is redelijk "positief"quote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Marsenal het volgende:
Goedemorgen, ik ben te lui om het topic door te spitten, kan iemand het opbrengen om te zeggen hoe Fischer het heeft gedaan? Als bedankje een 20 jaar oude foto van Angelina Jolie's linkerborst.
[ afbeelding ]![]()
De tering wat matigquote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef PicoMMP het volgende:
topshow
Oh.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef PicoMMP het volgende:
topshow![]()
![]()
Bazoer en El Ghazi op de bank dus omdat Frankie erg tevreden is en ze wat rust gunt, opzich wel begrijpbaar aangezien ze nog jong zijn.![]()
Met zo'n enabler als Frankie kom je er ook nooit meer vanaf.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:42 schreef Morendo het volgende:
Siggy begint wel een heel hardnekkige SOA te worden.-nee-![]()
Niks mis met Andersenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:13 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe kun je nou vrijwillig Andersen en Siggy in de basis zettenWaar is baaszoer?
Oh.![]()
Krijgt waarschijnlijk rust, wat ook niet zo onverstandig is.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:13 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe kun je nou vrijwillig Andersen en Siggy in de basis zettenWaar is baaszoer?
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Gatverdamme wat een vieze hipster, met zijn lelijke hond en starbucksquote:Op zondag 22 maart 2015 13:33 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Beetje mannelijker worden. Verder niks mis mee.
[ afbeelding ]![]()
![]()
#swagquote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een vieze hipster, met zijn lelijke hond en starbucks![]()
Het waait ook heel hardquote:Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
valt wel mee, zonnetje schijnt lekker hier![]()
Wow jij bent slimquote:Op zondag 22 maart 2015 13:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Je bedoelt flikker.
Moeten daar tegenstanders bang van worden![]()
En toch kijken hé. Iedere keer weer.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:44 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag weer lekker 90 minuten pure oogaids aanschouwen![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een vieze hipster, met zijn lelijke hond en starbuckspost eens een foto van jullie bolle hoofd danquote:Op zondag 22 maart 2015 13:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Je bedoelt flikker.
Moeten daar tegenstanders bang van worden![]()
zul je zien dat siggy er nu 3 in schiet en hij daardoor weer een basisplaats voor de rest van het seizoen krijgt
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:15 schreef Seam het volgende:
zul je zien dat siggy er nu 3 in schiet en hij daardoor weer een basisplaats voor de rest van het seizoen krijgt![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:15 schreef Seam het volgende:
zul je zien dat siggy er nu 3 in schiet en hij daardoor weer een basisplaats voor de rest van het seizoen en heel volgend seizoen krijgtOh.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
post eens een foto van jullie bolle hoofd dan![]()
![]()
Ook met deze opstelling moet je gewoon winnen van ADO. Voetballend gezien is Siggy niet slechter dan Milik, scorend wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nouquote:Op zondag 22 maart 2015 15:06 schreef Pedroso het volgende:
Ook met deze opstelling moet je gewoon winnen van ADO. Voetballend gezien is Siggy niet slechter dan Milik, scorend wel.![]()
Ik bemerk enige homofobie. Wil je erover praten?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Je bedoelt flikker.
Moeten daar tegenstanders bang van wordenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zijn hierna nog maar 6 wedstrijden te spelen gelukkig.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:15 schreef Seam het volgende:
zul je zien dat siggy er nu 3 in schiet en hij daardoor weer een basisplaats voor de rest van het seizoen krijgt
Vandaag maar hopen op het debuut van vd Beek.![]()
Siggy die er nog even een paar in peert en eind van het seizoen verkocht wordt voor minimaal 7 miljoen, niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik had de hoop dat Frank de rest van het seizoen gewoon alvast ging bouwen voor volgend seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Cillesen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Viergever; Klaassen ,Serero, Andersen; Schöne, Milik, Kishna
Als ik het zo lees allemaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: