Zit het diep Remiquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:14 schreef remi1986 het volgende:
het zal met het zooitje ongeregelde randdebielen hier niet rendabel zijn om het te fixen. Wat denk je dat zoiets kost?
Zal ik jou eens even flink updaten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef madeliefff het volgende:
ik weet ook niet WAT ze precies aan het updaten zijn...maar damn schiet oooop
iets meer hard to get mag wle tardis ....ps mijn fok is ineens wle erg langzaamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
EENDM'n maatje, m'n steun en toeverlaat, m'n holvrindje, m'n alles
Zijn ze aan het updaten? Dat ik dit nog mee mag makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef madeliefff het volgende:
ik weet ook niet WAT ze precies aan het updaten zijn...maar damn schiet oooop
dat is wat ik gehoord hebquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zijn ze aan het updaten? Dat ik dit nog mee mag maken
Mijn FOK! is ook reuzetraag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iets meer hard to get mag wle tardis ....ps mijn fok is ineens wle erg langzaam...zouden ze mijn opmerking niet zo leuk vinden? HAHAHA
He ouwe kikker haas koe stiernklquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
EENDM'n maatje, m'n steun en toeverlaat, m'n holvrindje, m'n alles
Nee dat komt pas als ze een hele nieuwe search gemaakt hebben geloof ik.quote:
SMOOTHquote:
Was het weg dan?quote:
ja op spam blacklist. Het hele C record, dat betekent alle domeinen bij die provider op dat ip-adresquote:
Het zal er wel weer op neer komen dat ze ons blij gaan maken met een dode musquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze houden ons wel lang in spanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |