WOW BT DOE NORMAALquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
hoop dat jullie sterven aan kk sukkols ;p
wel ik zie wle voornamelijk mannen hierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
Is dit KLB SC tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Al dat pikken hier
en jij dat ene lekkere hennetje in het middenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wel ik zie wle voornamelijk mannen
het had slechter gekund natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en jij dat ene lekkere hennetje in het midden
vind ik leukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:01 schreef madeliefff het volgende:
weet je wat ik niet pik jongens? de pittige hummus van albert heijn is te pittig ..die van de deka is precies goed.
doe het zelf dan als je het zo goed weetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die werkt al tijdne niet...op fok hebben ze eeuwen nodig om iets te updaten ofzo
IS DIE rechter mehki pfeiffer¿quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe het zelf dan als je het zo goed weet![]()
![]()
Die rechter is deze kerel:quote:
nou ik geloof niet dat commerciële bedrijven zolang er uit liggen met iets...dus wat klopt er dan nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe het zelf dan als je het zo goed weet![]()
![]()
hoe commercieel denk je dat fok! is?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ik geloof niet dat commerciële bedrijven zolang er uit liggen met iets...dus wat klopt er dan niet
Én sponsoren én ons laten betalen voor notes en pimp abonnementenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe commercieel denk je dat fok! is?
450 euroquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:14 schreef remi1986 het volgende:
het zal met het zooitje ongeregelde randdebielen hier niet rendabel zijn om het te fixen. Wat denk je dat zoiets kost?
4 haren op de hoofd van dannyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:14 schreef remi1986 het volgende:
het zal met het zooitje ongeregelde randdebielen hier niet rendabel zijn om het te fixen. Wat denk je dat zoiets kost?
haha ja t is idd wel commercieel..maar niet pro genoeg om dat sneller te kunnen fixenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe commercieel denk je dat fok! is?
Maar wat maakt dat die mycroft functie dan wel werktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja t is idd wel commercieel..maar niet pro genoeg om dat sneller te kunnen fixente weinig geld mss...
iemand die wel kan programmerenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wat maakt dat die mycroft functie dan wel werkt
ik zeg ook maar wat....maar het is wle opvallend dat het bij fok allemaal zo lang moet durenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wat maakt dat die mycroft functie dan wel werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |