En wat zou volgens jou de verkoopwaarde moeten zijn, zodat ik daar weer met een bod onder kan zitten?quote:
haha doe dan maar gelijk een bodquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
En wat zou volgens jou de verkoopwaarde moeten zijn, zodat ik daar weer met een bod onder kan zitten?
Is het die versie met Diablo 3 er in of gewoon alleen ROS? En voor de XBox 360 toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:26 schreef kotsjuhbaf het volgende:
[..]
haha doe dan maar gelijk een bod, ffffffff kijken. nieuwwaarde winkel 30 euro, heb het spel 1,5 jaar...10 euro per jaar er af
, uhm 15 euro?
Diablo 3 zit er gewoon standaard in Reaper of Souls. het is geen aparte cd ofzo. De game ondersteund diablo 3 en heeft de uitbreiding erbij. Tis compleet dus en ja voor Xbox360.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Is het die versie met Diablo 3 er in of gewoon alleen ROS? En voor de XBox 360 toch?
Is het die complete editie dan ben ik wel akkoord met 15 euro inc.
Tof! Dank je wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:25 schreef kotsjuhbaf het volgende:
Diablo
[..]
Diablo 3 zit er gewoon standaard in Reaper of Souls. het is geen aparte cd ofzo. De game ondersteund diablo 3 en heeft de uitbreiding erbij. Tis compleet dus en ja voor Xbox360.
Geen idee eigenlijkquote:Heb je eventueel iets te ruil misschien? Wellicht heb je nog wel leuke titel? anders is 15 euro inc prima
In prima staat ontvangen overigens!quote:
top jij bedankt voor snelle betaling en je reactie!quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
In prima staat ontvangen overigens!
(gratis kick)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |