quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 maart 2015 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goede fipo.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:26 schreef Divje het volgende:
Zo weinig slaap de laatste week
Goh
Hallonn
Nouuu, ik bedenk steeds iets nieuws zodat ik niet naar bed ga. Cities Skylinesquote:
Haha lekker bezig Div! Wordt het al nog mooier? Leef ik nog?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouuu, ik bedenk steeds iets nieuws zodat ik niet naar bed ga. Cities Skylines![]()
Ben jij ook nog steeds zo moe of valt dat wel weer mee?
Ben een nieuwe stad begonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha lekker bezig Div! Wordt het al nog mooier? Leef ik nog?
Uhm verschilt eigenlijk, gaat wel. Gisteren voor twaalven gaan slapen en lekker uitgeslapen vandaagneks mis mee!
Neem om de dag een pillencocktail.![]()
Ah noh, hopelijk lukt het nu wel haha gekkigheid!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben een nieuwe stad begonnenoude stad was helemaal leeg op een gegeven moment, heb 't vernacheld
PillencocktailsUitslapen
Sowieso slapen
*boks* chickiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah noh, hopelijk lukt het nu wel haha gekkigheid!
Nice nice, tik hem aan!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg divje morgen ben ik ook even in den haag te vinden
Waar koop jij ze? Nog nooit zoveel betaald namelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
iPhone,achterlijk dure smartphone van ¤900-1000
Kleingeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de sweatpants en trui al
En dan KB lastig vallen in die outfit![]()
Lavje, als je nog bij de Lidl komt, de Beenham met Honing&Tijm saus uit de Delicieux lijn is echt heerlijk
[ Bericht 36% gewijzigd door Divje op 20-03-2015 15:48:59 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Verschil moet er wezen, daarom stem ik geen SP sry bebe.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
nee jammer jammerrrrquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou eigenlijk morgen gaan maar is verzet naar volgende week. Ga jij 't direct verzetten?
omg ik ben afgezet! !!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar koop jij ze? Nog nooit zoveel betaald namelijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:43 schreef Divje het volgende:
Ik ga denk ik eens een topic openen in R&P, over een tijdje
Oh en omgomgomg hebben!hahaha mafkees. Maar waarover r&p topic dan bby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de sweatpants en trui al
Lavje, als je nog bij de Lidl komt, de Beenham met Honing&Tijm saus uit de Delicieux lijn is echt heerlijk
quote:
Nou, over mezelfquote:[..]
hahaha mafkees. Maar waarover r&p topic dan bby?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al wel, hopelijk heb je er iets aan of kun je iig je ei ermee kwijt
Als je maar mij een andere naam geeft in dit verhaal.quote:
quote:
Miischien dat je dingen gaat lezen die je bekend voorkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je maar mij een andere naam geeft in dit verhaal.
Nee was flauw grapje. Maar zulke topics kunnen best goed helpen om je nieuwe inzichten te geven en de reacties zijn vaak hard maar wel eerlijk.
Is dat zo ja? naar dat je dat zo ervaren hebt. lastige dingen zijn dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Miischien dat je dingen gaat lezen die je bekend voorkomen![]()
![]()
En wil idd harde & eerlijke reacties. Die zachte hand van psychologen
Psychologen![]()
Wat, de psychologen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat zo ja? naar dat je dat zo ervaren hebt. lastige dingen zijn dit.
niet goedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Hey Tjack. Hoe ging die ene solicitatie?
Dat zeg ik niet!quote:
hahaha omg rustig rustiggggg kusje op komt goed bbyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet!
Zeg niet eens dat er wat mis is! WAROM ZO NEGATIEF INEENS
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha omg rustig rustiggggg kusje op komt goed bby
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Owwnog steeds voetballoze zondagen dus?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:43 schreef Divje het volgende:
Ik ga denk ik eens een topic openen in R&P, over een tijdje
Oh en omgomgomg hebben!Já! Die is nu ook in de aanbieding, dus twee meegenomen. Heerlijk zijn dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de sweatpants en trui al
Lavje, als je nog bij de Lidl komt, de Beenham met Honing&Tijm saus uit de Delicieux lijn is echt heerlijk![]()
Haha hoppaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Die is nu ook in de aanbieding, dus twee meegenomen. Heerlijk zijn die
Ja, die zijn ook heel lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha hoppa
Weet jij of die Varkenshaasjes (?) met katenspek ook te eten zijn ?
ben beetje grieperig denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet leuk om zo het weekend te beginnen
Er zat dus iets dwarsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben beetje grieperig denk ik
naja net naar wc geweest en nu gaat het weer
wel verkouden maar dat is niet zo ergquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zat dus iets dwars![]()
Maar het kan zomaar hoor, zo'n virusje heb je zo te pakken.
Foto van kwartels gemist vorig topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zat dus iets dwars![]()
Maar het kan zomaar hoor, zo'n virusje heb je zo te pakken.
Oh! Ik ga teruglezen B. Die wil ik zien!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Foto van kwartels gemist vorig topic.
Zijn niet van mij hoor maar ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Ik ga teruglezen B. Die wil ik zien!
Ik vond het al zo snel. Van de week hadden ze die eieren nog maar gelegdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zijn niet van mij hoor maar ik heb goede hoop.
Hahaha idd maar daar broed ze nog niet op.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het al zo snel. Van de week hadden ze die eieren nog maar gelegd
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hahaha idd maar daar broed ze nog niet op.
Tis meer dat ze er 1 ergens neerlegt als die dwars zit.
Beetje zoals Tjacka.
zusjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er lieverd. Mis je je zusje en je moeder?
Ja, echt zaad. Wou echt dat ik even langs ko ngaan. En je blijft er op zo'n dag ook de hele tijd aan denkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan is dat Kanaal ineens erg breed he?
en
van ons allemaal hier
Is het nog een bijzondere dag ook Inso?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, echt zaad. Wou echt dat ik even langs ko ngaan. En je blijft er op zo'n dag ook de hele tijd aan denken
dankje xx
Niet echt maar is gewoon kutgevoel dat ze nu 2 maanden is en dat ik haar maar een paar keer heb gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het nog een bijzondere dag ook Inso?
Dit is kortom een klotedag voor je. Kan me zó voorstellen dat je er wel naartoe zou willen rennen en dat gaat niet. Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt maar is gewoon kutgevoel dat ze nu 2 maanden is en dat ik haar maar een paar keer heb gezien.
En volgende keer zal ook nog wel even op zich laten wachten door werk enzo
Jawel, maar geen vrije dagen de komende tijd helaas.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is kortom een klotedag voor je. Kan me zó voorstellen dat je er wel naartoe zou willen rennen en dat gaat niet. Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
Kun je niet een goedkope vlucht regelen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, maar geen vrije dagen de komende tijd helaas.
naja altijd stress met verjaardag enzo bij paquote:
Oh dat zijn echt nare dingen en dat je daar dan bijzit. Niet leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja altijd stress met verjaardag enzo bij pa
maar moeder is een beetje ziek maar wil verjaardag wel door laten gaan
toen vroeg mijn moeder aan mijn vader of hij dan niet saggie wilt gaan doen
(want dat doet hij wel eens als hij zijn zin niet krijgt)
toen zij mijn pa
ons huwelijk gaat echt niet goed zo hoor als je zulke opmerkingen geeft
Deo volente idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk komt t allemaal goed. deo volente
preciesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat zijn echt nare dingen en dat je daar dan bijzit. Niet leuk.
ik ben zelf soms ook wel bot hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat zijn echt nare dingen en dat je daar dan bijzit. Niet leuk.
Geen idee qua sfeer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef Tjacka het volgende:
inso weet jij een vet team in de serie a om heen te gaan
catania lijkt mij wel geil samen met siciliequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee qua sfeer.
Napoli lijkt me tof, maar dat is meer omdat ik het een toffe club vind, niet omdat ik weet dat de sfeer goed is
Ben je gelovig inso?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk komt t allemaal goed. deo volente
As romaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef Tjacka het volgende:
inso weet jij een vet team in de serie a om heen te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef Divje het volgende:
Wat een rondingenJij moet even stoppen met cities skylinesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Jupquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij moet even stoppen met cities skylines
Zeg dat. En gewoon een stel mooie billen bewonderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij moet even stoppen met cities skylines
Oh billen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. En gewoon een stel mooie billen bewonderen.
Trots!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:13 schreef Scrummie het volgende:
#JesuisScrummie
En ik ben al bijna 2 maand niet gebanned.
Een weg in hart vprm was teveel moeit?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:20 schreef Divje het volgende:
Niemand die mijn liefdesverklaring aan KB opmerktHeb zelfs een brug naar haar vernoemd.
*sluit spel af*
DIT IS TOCH NIET NORMAAL
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee trots is op Scrummie![]()
En dag schatties, tot morgen
Afgezaagd. Plus dat het dan eerder op een ei leekquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een weg in hart vprm was teveel moeit?
Daag Lavjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee trots is op Scrummie![]()
En dag schatties, tot morgen
Haha ...herkenbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Afgezaagd. Plus dat het dan eerder op een ei leek
[..]
Daag Lavje
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef Divje het volgende:
Wat een rondingenhahahah vowelcollisonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pools katholiek opgegroeid, officieel Anglicaans.quote:
Protestant opgegroeid.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pools katholiek opgegroeid, officieel Anglicaans.
Katholiek en anglicaans schtelt niet veel
ik al 2 jaar niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:13 schreef Scrummie het volgende:
#JesuisScrummie
Ja. Illuminti is druk vandaagquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik al 2 jaar niet!
btw hebben jullie ook veel server fout van fok?
Denk dat de illuminatie er achter zit
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:50 schreef Divje het volgende:
Wakker worden omdat je die maandelijkse alarmtoren af hoort gaan, blijkt het een krolse kat te zijn die zich dat geluid eigen heeft gemaakt.
Vond het al zo raar dat ze die tegenwoordig op een willekeurie zaterdag gaan testen
Kon die kat wel wat aan doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hahaha
Gelukkig geen Duitse inval
Mooizo, hier is het bij ons boodschappen dag. Ik wilde dans typen echt ben niet helemaal 100% vandaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi! Ja goed hoor, zaterdag-rommeldag.
Ja, ook boodschappen idd. Heb ik al gedaan vanmorgen. Toevallig was het net rustig in de supermarkt dus ik had gelukquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mooizo, hier is het bij ons boodschappen dag. Ik wilde dans typen echt ben niet helemaal 100% vandaag.
Vanavond Varkenshaas met katenspekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook boodschappen idd. Heb ik al gedaan vanmorgen. Toevallig was het net rustig in de supermarkt dus ik had geluk
Vandaag!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen !
Vandaag ovenschotel Italiaans gehakten ik bak er wat patat bij
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wacht, ik moet de patat eigenlijk bij Tjacka bestellen
Hacheequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen !
Vandaag ovenschotel Italiaans gehakten ik bak er wat patat bij
Nope gewoon hachee...beeflappen in dit geval en aardappels.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zó lekker B . Doe je er rode kool bij?
Das waar. Ik las trouwens in eerste instantie wat andersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nope gewoon hachee...beeflappen in dit geval en aardappels.
Ui is groente genoeg
Beflapje?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar. Ik las trouwens in eerste instantie wat anders
Dat vind ik een prestatie van formaatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:13 schreef Scrummie het volgende:
#JesuisScrummie
Ben tot de eerste reclame gekomen, toen in slaap gevallenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik een prestatie van formaat![]()
Hoi Scrum, hoe vond je VI?
Ja, die was weer zo leuk. Dat vind ik toch de leukste bezetting aan tafel hoor. Beter begin van het weekend is er niet wmb.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben tot de eerste reclame gekomen, toen in slaap gevallen. Dus dat ga ik straks ook nog kijken. Bossie was wel weer top tot ik weg viel
Eens. Vind het zo mooi met hoeveel passie ie verteld over Messi enzo. Echt een liefhebber.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die was weer zo leuk. Dat vind ik toch de leukste bezetting aan tafel hoor. Beter begin van het weekend is er niet wmb.
Ik vind Messi echt helemaal geweldig. Zoals die over het veld gaat. Hij is gewoon de allerbeste he?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Vind het zo mooi met hoeveel passie ie verteld over Messi enzo. Echt een liefhebber.
Jep, beste voetballer van deze generatie en misschien zelfs al die ervoor. Zoals vlak voor mijn (bewuste) tijd Maradona dé voetballer is is dat nu wel Messi. Over hem praten ze over 100 jaar nogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Messi echt helemaal geweldig. Zoals die over het veld gaat. Hij is gewoon de allerbeste he?
Met Henniequote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:54 schreef MotherFoker het volgende:
Hier kijken we Suprise Suprise, gelukkig jank ik niet meer zoveel.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mijn jeugdheld joh! Echt met z'n allen!
is drop toch? Hou niet zo van drop.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zit btw lekker te snoepen van HARBIO zure bommen.
Nee dit zijn zoete snoepjes met zuur eroverheen gegooit, een beetje zoals die RedBand mixen tussen zuur en zoet, vind ze vreselijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is drop toch? Hou niet zo van drop.
oh dat is wel lekkerrrrquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:19 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee dit zijn zoete snoepjes met zuur eroverheen gegooit, een beetje zoals die RedBand mixen tussen zuur en zoet, vind ze vreselijk.
Alleen vind ik lemon lekkerder dan citroen xD. Iedereen kijkt me aan alsof ik gek ben zelfs als ik gewoon de helft in mn mond prop.quote:
Ja die is leuk!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond denk ik (!) Interstellar kijken. Schijnt een aardige film te zijn
Hoe zou het na morgenmiddag zijn met die prestatiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik een prestatie van formaat![]()
Hoi Scrum, hoe vond je VI?
Vast goed. Hoop ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe zou het na morgenmiddag zijn met die prestatie
Mocht Scrum morgen geband worden zal ik solidair met hem zijn.quote:
En anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Mocht Scrum morgen geband worden zal ik solidair met hem zijn.
Wat anders? Dan is er niks aan de hand en gaat het leven gewoon door, Cities Skylines enzoquote:
Wordt ie niet. Geloof er echt niks van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Mocht Scrum morgen geband worden zal ik solidair met hem zijn.
Of iets dergelijks. Probeer weer slimmer over te komen
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wordt ie niet. Geloof er echt niks van.
En natuurlijk zijn we solidair met hem, maar zover komt het vast niet. Scrum is een rustige, kalme jongen geworden
Ja ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:43 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen, was al veel eerder wakker, maar kan niet meer slapen. Gaat iemand vanavond nog meedoen met miljoenenjacht bingo?
Mijn vader zit al de hele week me eraan te herrineren om klaar te zitten met de bingo kaarten.quote:
Sowieso Cities Skylinesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat anders? Dan is er niks aan de hand en gaat het leven gewoon door, Cities Skylines enzo
Weinig tijd natuurlijk. ..veels te druk met het cities topic volspammen.quote:
Dat doe ik tijdens het spelenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weinig tijd natuurlijk. ..veels te druk met het cities topic volspammen.![]()
Zag een kuipje voorbij komen.
Ja maar speel weinig. Niet zoveel tijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doe ik tijdens het spelen![]()
Er is idd een Kuip in de maak
Als dit spel 60-70 euro had gekost had ik het ook gekocht24,- voor dit is een koopje
Kan dat denkbeeldige geld wat over is in een videokaart gestopt worden
Jij nog steeds Ali Illigali bezig?
Als je eenmaal met die mods begint word je pas écht fanatiekquote:Op zondag 22 maart 2015 13:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar speel weinig. Niet zoveel tijd.
Mocht ik fanatiek worden koop ik het wel vanwege de mods.
Ik probeer al heel lang iets met een mod te beginnen maar ze wil niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je eenmaal met die mods begint word je pas écht fanatiek
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik probeer al heel lang iets met een mod te beginnen maar ze wil niet.
Laten we haar erbij halenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
1 of ander smoesje over een al bestaande vriend ofzo.
Lezen meidtie.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Interessant verhaal, zou meepraten als ik wist waar het over ging
Kom der maar in Lquote:Op zondag 22 maart 2015 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Laten we haar erbij halenhier moet over gepraat word'n!
Hoyhoyquote:Op zondag 22 maart 2015 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
Hey hallo schatten![]()
Net rondje meer gedaan maar was best fris nog. In huis is het nu net een oven want ik had de verwarming aan laten staan pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Watquote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gooi alle ramen open.
Het is vandaag Wereld Waterdag dus niet te lang douchen!!
Hahahaquote:Op zondag 22 maart 2015 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoyhoy
Verwarming lager zetten en even lekker gaan douchen! En daarna wil B. even met je praten.
Ja joh loop me even gek te maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Praten kan ook onder de douche natuurlijk.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Praten kan ook onder de douche natuurlijk.
Ja maarquote:Op zondag 22 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]we moeten zuinig omgaan met het water dat we hebben dus nee praten onder de douche is geen optie
#dankjewelkraanwater
Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]we moeten zuinig omgaan met het water dat we hebben dus nee praten onder de douche is geen optie
#dankjewelkraanwater
Ze staat met haarzelf te praten onder de douche natuurlijk..quote:Op zondag 22 maart 2015 13:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden.![]()
L blijft verdacht stil.
Nee hoor. Was even aan het sparren met Tingoquote:Op zondag 22 maart 2015 13:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze staat met haarzelf te praten onder de douche natuurlijk..
*ff naar boven rent om de kraan te bedankenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
#dankjewelkraanwater
Het zijn mijn blikken die zo effectief zijn natuurlijk!quote:Op zondag 22 maart 2015 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar
Het is niet bij iedereen zo zo zoals bij jou en Scrum dat één blik meer zegt dan duizend woorden!
Omg echt? Wat erg 😱😳😂quote:Op zondag 22 maart 2015 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
*ff naar boven rent om de kraan te bedanken
alhoewel.. het hele dorp heeft al een keer e-coli gehad![]()
Heel tofquote:Op zondag 22 maart 2015 13:58 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zoiets bouwen. Leuk toch?
Daar heb je helemaal gelijk in. Zouden we vaker bij moeten stilstaan. Zo vanzelfsprekend is het niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg echt? Wat erg 😱😳😂
Goed gedaan! Mensen staan veel te weinig stil bij het goddelijke kraamwater waar wij over beschikken
Ja he. Wil wat meer zelf gaan kweken. Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Was even aan het sparren met Tingo![]()
Leuk zo'n kas B.
Onderin de kwartels
Hoe waren de varkenshaasjes in katenspek ?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze staat met haarzelf te praten onder de douche natuurlijk..
Ja, echt leuk om iets te eten wat je zelf gekweekt hebt. Ik had toen ik de pergola nog had voor het eerst druiven en dat was zo super om te eten. Op de een of andere manier smaakt het toch lekkerder maar dat kan verbeelding zijn hoor. Ook ooit tomaten gekweekt en die waren heerlijk!quote:Op zondag 22 maart 2015 14:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he. Wil wat meer zelf gaan kweken. Gewoon omdat het kan.
Misschien neem ik zelfs een volkstuintje....in mijn tuin te weinig ruimte.
Vind het gewoon leuk om te doen.
Daarvoor hoef je niet naar de pyreneeën of noorwegen. (Lees je mee TW?)
'Delicieux'quote:Op zondag 22 maart 2015 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe waren de varkenshaasjes in katenspek ?
Je bouwt een soort band opquote:Op zondag 22 maart 2015 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt leuk om iets te eten wat je zelf gekweekt hebt. Ik had toen ik de pergola nog had voor het eerst druiven en dat was zo super om te eten. Op de een of andere manier smaakt het toch lekkerder maar dat kan verbeelding zijn hoor. Ook ooit tomaten gekweekt en die waren heerlijk!
Varkenshaasquote:Op zondag 22 maart 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]
'Delicieux'maar vond die beenham toch lekkerder..
Zooo voetbalTot straks!
Geniet ervan Div!quote:Op zondag 22 maart 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]
'Delicieux'maar vond die beenham toch lekkerder..
Zooo voetbalTot straks!
Jemig, dat is ergquote:Op zondag 22 maart 2015 14:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je bouwt een soort band op![]()
Wel goed wassen want mn vader heeft vroeger een spoelworm opgelopen van onze eigen sla.
Iedereen hield er al serieus rekening mee dat hij ging sterven voordat de artsen er eindelijk achter waren wat het probleem was.
Ja dat was echt bizar. Viel af als een gek. Constant doodmoe.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig, dat is erg. Ja, ik had de druiven goed gewassen en de tomaten ook.
Kun je nagaan hoe belangrijk groente goed wassen is. Gelukkig dat Big Pharma en die misdadigers van medici ontdekten wat het was en je vader adequaat geholpen hebben.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat was echt bizar. Viel af als een gek. Constant doodmoe.
Toen ze wisten wat het was kwam de energie binnen no time terug.
Haha scherpquote:Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe belangrijk groente goed wassen is. Gelukkig dat Big Pharma en die misdadigers van medici ontdekten wat het was en je vader adequaat geholpen hebben.
Feli man.quote:
thanksquote:Op zondag 22 maart 2015 17:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Feli man.
Met mn pa gekeken. Hij heeft heel de 2e helft gestaan voor de tv.
Yep is feyenoorder.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
thanks. Je pa is Feyenoorder?
Vond het matige pot verder, beide kanten. Wel spanning en sfeer. Prachtige goals van Achabar
Mooi plekje voor ze gemaakt maken ze hun nestje gewoon ergens anders.quote:
Waardeloze prestatiequote:Op zondag 22 maart 2015 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
2-1 van PSV is ook maar mwah mwah
Ik was ook heel cynischquote:Op zondag 22 maart 2015 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet dat ik ook maar een neuk om clubvoetbal geef.
wat leuk als je eigen favoriet wint danquote:Op zondag 22 maart 2015 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
De Primavera was weer spectaculair. Die finale! En mijn favo Degenkolb heeft gewonnen
wist ik al welquote:
Jij snapt mij. Daten?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat leuk als je eigen favoriet wint dan
[..]
wist ik al wel
Ja en het mooie is dat ik het voorspeld had + opgeschreven, dus dat was leuk toen het uitkwam en ik bewijs hadquote:Op zondag 22 maart 2015 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat leuk als je eigen favoriet wint dan
[..]
wist ik al wel
Pas als er voldoende zijn. Anders zit er een enorm verschil in het uitkomen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
B laten de kwartels hun eieren zomaar onbeheerd? Moeten ze ze niet warm houden?
Dus er komen vandaag of morgen nog nieuwe bij? En er mag natuurlijk niet teveel tijd tussen het eerste en het laatste legsel zitten?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Pas als er voldoende zijn. Anders zit er een enorm verschil in het uitkomen.
Yep komen er nog meer bij. De maximale tijd weet ik niet maar je zou kunnen zeggen dat de eieren pas geactiveerd worden zodra het vrouwtje begint met broeden.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus er komen vandaag of morgen nog nieuwe bij? En er mag natuurlijk niet teveel tijd tussen het eerste en het laatste legsel zitten?
Ja is goed, nemen we Divje, Scrummie en Lavgodin ook mee.quote:
Haha, nice Lav! Lekker bezigquote:Op zondag 22 maart 2015 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja en het mooie is dat ik het voorspeld had + opgeschreven, dus dat was leuk toen het uitkwam en ik bewijs had![]()
Vorig jaar op TdF-topic was dat ook zo leuk die voorspellingen van de eerste drie.
1 op 1 kan na die tijd ook nogquote:Op zondag 22 maart 2015 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is goed, nemen we Divje, Scrummie en Lavgodin ook mee.Of wil je één op één.
[..]
Haha, nice Lav! Lekker bezigVind het ergens ook knap dat zoveel mensen het volgen, heb er helemaal niks mee.
Niemand hier wil meeten in een groep.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
1 op 1 kan na die tijd ook nog![]()
Gezellig met zn allen
Wel in niet groep dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand hier wil meeten in een groep.
Niet?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand hier wil meeten in een groep.
Is mudmasters niet al geweest?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel hoor.
Dacht dat we dit jaar met zn allen naar mudmasters bij L gingen.
L zou ook appeltaart bakken dan.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Daar weet ik niets van B.
Nu wil ik helemaal nooit meer meeten met wie dan ook. Beetje afspraakjes doen zonder mij.
Met bevroren modder?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is mudmasters niet al geweest?Zag allemaal fotó's en modder op facebook voorbij komen laatst.
Mudmasters is al geweest paar weken geleden maar we hebben straks Mysteryland . Dit jaar twee dagenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel hoor.
Dacht dat we dit jaar met zn allen naar mudmasters bij L gingen.
L zou ook appeltaart bakken dan.
Ik breng de drugs wel meequote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mudmasters is al geweest paar weken geleden maar we hebben straks Mysteryland . Dit jaar twee dagen
Woon ik vlakbij.quote:
Hahaha, zij dj?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Woon ik vlakbij.
Ze is stinkend rijk. Vroeger was ze ook dj in renesse.
Ja kon ik me ook niet voorstellenquote:
Hahaha, gekkigheid!quote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja kon ik me ook niet voorstellen![]()
Mn ajax maat is ook dj en organiseert feesten in strandtenten. Van hem hoorde ik dat zij vroeger ook draaide.
Hoe vond je het gedrag van geile geert.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, gekkigheid!
Keek net dus bzv en echt hartverwarmend om te zien hoe gelukkig de (meeste) boertjes zijn nu met de liefde van hun leven![]()
Ik zou me ongemakkelijk voelen als ik daar zo had gestaan en betast zou worden om dan een minuut later een ander betast te zien worden..quote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoe vond je het gedrag van geile geert.
Ik ben in het echt namelijk ook een beetje zo.
Hahahaquote:Op zondag 22 maart 2015 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou me ongemakkelijk voelen als ik daar zo had gestaan en betast zou worden om dan een minuut later een ander betast te zien worden..
En leugens, fokkers zijn autisten die zijn niet zo handtastelijk
Hahaha, supermooiquote:Op zondag 22 maart 2015 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
Boerin bertie in ter land ter zee en in de lucht.
Dj team renesse
Truste L.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |