quote:
ik zou het serieus overwegen, is echt prachtig een totale eclips. En Amerika als vakantieland, dat is ook geen strafquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga alvast sparen voor 2017 in Amerika, gaan we daar wel heen
Kan er aan liggen dat ik het over belgische vogels heb. Die zijn niet zo snuggerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier niet, alles zit in de bomen of op de daken. Het is hier doodstil.
Nope. Uiteindelijk nog naar buiten geweest maar niksquote:
idd, lijkt er nu wel opquote:
Hier nu ookquote:
Dit is wel interessant, want de volledige verduistering is in Noord-Spanje en dit is middenin de zomervakantie.quote:
Ik durf niet meer naar buiten te kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:14 schreef Maver24 het volgende:
Jahoor,en toen kwam de zon door in Rotterdam, wow man wow, Thanks man
13.03 afgelopen ofzoquote:
Klik eens op dat fototoestel onder je reageervak.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Travel. het volgende:
Was prima te zien hier, 10:36. Kan foto niet neerzetten want mobiel.
http://m.imgur.com/Jejo9Zk
Die is er niet meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klik eens op dat fototoestel onder je reageervak.
Ehh, nee. Ik ben niet achterlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als je iemand quote of je bericht edit...
Ik zal wel iets fout doen...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehh, nee. Ik ben niet achterlijk.
Dit is dus onderaan een normaal topic, zonder te editten of reageren.
[ afbeelding ]
Misschien omdat je mod bent? Dat is het enige wat ik kan verzinnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal wel iets fout doen...
[ afbeelding ]
Zo'n vermoeden heb ik ook. Even testen met een kloontje...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien omdat je mod bent? Dat is het enige wat ik kan verzinnen.
Geinigquote:
Niet zo overdrijven, als je een beetje je best doet kan je er twee per jaar zien!quote:
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Kanker bewolking ga naar de tyfus.
Ik zou echt sowieso voor een volledige gaan. Dat is pas echt een eclips meemaken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CyberCow het volgende:
Ik niet want ik was te jong. Anders had ik daar wel heen gegaan we zullen zien de volgende keer maar ik wil het zeker ooit nog een keer meemaken het liefst een volledige.
WTF? Dan is het dus niet eens een volledige!quote:
In 2142 welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zou echt sowieso voor een volledige gaan. Dat is pas echt een eclips meemaken.
[..]
WTF? Dan is het dus niet eens een volledige!
Niet in Nederland.quote:
Dat is niet bij onsquote:
quote:
Excuses, ik bedoel 2142. Wel bij ons overigens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet bij onsTussen nu en 2042 zijn wel meer volledige zonsverduisteringen als je niet van Nederland uit gaat.
21 augustus 2017 is dan makkelijker, en die verduistering is ook nog in een gigantisch groot gebied heel erg goed te zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:08 schreef Godshand het volgende:
Ach op 9 maart volgend jaar naar azië gaan :
http://en.wikipedia.org/wiki/Solar_eclipse_of_March_9,_2016
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |