dat was rond lunchtijd, knalblauwe lucht, als ik get me goed herinnerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef alors het volgende:
Het is wel iets donkerder, maar als ik het niet had geweten was het me niet opgevallen denk ik. Totaal andere koek dan in 99. Toen werd het echt behoorlijk donker en was het licht naar mijn gevoel ook heel erg koel en anders.
Dat was ook een veel grotere verduistering. Het pad van de totale verduistering liep toen door Noord-Frankrijk, nu is dat ergens ruim boven het VK.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef alors het volgende:
Het is wel iets donkerder, maar als ik het niet had geweten was het me niet opgevallen denk ik. Totaal andere koek dan in 99. Toen werd het echt behoorlijk donker en was het licht naar mijn gevoel ook heel erg koel en anders.
Wij hebben de hele week stralende zon gehad. Alleen nu is het bewolktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dit weer, ik zit al 3 dagen naar een grijze lucht te kijken
was ook wat bewolkt maar niet zo dik als nu het geval is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
dat was rond lunchtijd, knalblauwe lucht, als ik get me goed herinner
Hier ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef valentijn101 het volgende:
Hier fluiten de vogeltjes gewoon door.
10:37quote:
Hier niet, alles zit in de bomen of op de daken. Het is hier doodstil.quote:
in 99 zijn we toen ook speciaal daarvoor naar Frankrijk gereden. Echt, als je een kans hebt een totale verduistering te zien: doen! Echt ongelovelijk!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was ook een veel grotere verduistering. Het pad van de totale verduistering liep toen door Noord-Frankrijk, nu is dat ergens ruim boven het VK.
Waar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:34 schreef Ooi86 het volgende:
Jaaaa, ik zag t net!!! Kleine lichte plek in de bewolking die daardoor ook nog mooi filterde!
Nou ja, de volgende in 2017...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
in 99 zijn we toen ook speciaal daarvoor naar Frankrijk gereden. Echt, als je een kans hebt een totale verduistering te zien: doen! Echt ongelovelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |