SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
Lovechild + aanhang zijn ook inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:00 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan op vrijdags eigenlijk nietMisschien als t vroeg is (en de kindertjes gaan mee
). Misschien dat ik even een biertje kom drinken anders, en daarna weer doorrij.
Ik kan je post bijna niet lezen...quote:
In plaats van vrijdag de 17e kunnen we misschien ook zaterdag de 18e?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:00 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan op vrijdags eigenlijk nietMisschien als t vroeg is (en de kindertjes gaan mee
). Misschien dat ik even een biertje kom drinken anders, en daarna weer doorrij.
Ik kan dan wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
In plaats van vrijdag de 17e kunnen we misschien ook zaterdag de 18e?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:18 schreef Barreltje het volgende:
ik kan weer nietJe hoeft inmiddels geen excuses meer te verzinnen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wauw, dan wordt het echt drukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:00 schreef Yuki het volgende:
17e kan ik niet, 18e misschien wel. En dan sleep ik meneer misschien wel mee...
Bowlen op 18 aprilquote:
Is dat een aanmelding?quote:
quote:
Weet ik nog nietquote:
Je hebt nog even bedenktijdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Maar als inwoner van Den Haag lijkt het me wel leuk!
De laatste keren wel, dus denk de volgende ook welquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:46 schreef WheeleE het volgende:
Atreidez wil nog weleens in het Zuiderpark bowlen, maar dat was de laatste keer niet zo'n succes.
Wat bedoel je?quote:
Ik zag dat ik vroeg met wie ik moest kennismaken vóór de meet. Vandaar de vraag of het ook daar tp mag.quote:
Oh, zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zag dat ik vroeg met wie ik moest kennismaken vóór de meet. Vandaar de vraag of het ook daar tp mag.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, zo
Ik dacht even dat je vroeg of je seks op de baan mag hebben
Daar ben ik jullie heel dankbaar voorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oké, oké, het is na 16 jaar wat minder spannend, maar dit hebben we nou ook weer niet nodig.
Geloof me: het is gèèn moeite.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ben ik jullie heel dankbaar voor
Dan maar gewoon handjes schuddenquote:
Ik denk niet dat dat verboden isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |