Voor mij nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heavy Dubstep & Psycho Darkstep ook
Ja, wat is het nou, vrouwschpersoon?quote:
Sporten is meer een uitlaatklep. Maar inderdaad, daar geniet ik ook van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu afwachten of je geslaagd bent
Is sporten geen genieten voor je?
Ik was jou aan het beledigen, niet andersomquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, vrouwschpersoon?.
Ik ga wel wat drinken vanavond ja. Jij ook als je verstandig bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sporten is meer een uitlaatklep. Maar inderdaad, daar geniet ik ook van.
Zullen we wat drinken vanavond?
Ik ben er gewoon beter in, logisch, want manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was jou aan het beledigen, niet andersom
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga wel wat drinken vanavond ja. Jij ook als je verstandig bent.
Dat is niet het discussiepuntquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon beter in, logisch, want man.
Alles beter dan Amsterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar Utrecht verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oh, ik zat zoals gewoonlijk weer eens niet op te lettenquote:
Dat vond je zelf toch ook niet een heel geslaagde poging he?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles beter dan AmsterdamEens, als alle andere provicialen en ander gespuis er nou ook zo over dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nee. En ga het ook niet nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vond je zelf toch ook niet een heel geslaagde poging he?
Jij bent sowieso Koning Drogredenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik zat zoals gewoonlijk weer eens niet op te letten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles beter dan AmsterdamJa, maar... AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is ook zeker niet de moeite waard neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee. En ga het ook niet nog een keer proberen.
Ow... Ik heb eigenlijk best hoge verwachtingen van je.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is ook zeker niet de moeite waard nee
Wat is er leuk aan?quote:
Mooie stad, leuke mensen, toffe winkels. Ik kom er graagquote:
Ach, het is een beetje als een ontiegenlijk ranzig toilet, thuis wil je het niet hebben, maar als je moet, kan je er prima op pissenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, als alle andere provicialen en ander gespuis er nou ook zo over dacht.
Dus eigenlijk gewoon onmisbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, het is een beetje als een ontiegenlijk ranzig toilet, thuis wil je het niet hebben, maar als je moet, kan je er prima op pissen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |