Prei is goedkoop nu in deze maand. Gehakt, aardappel, prei.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn oven doet het weer![]()
Ik kan weer bakken![]()
Wat voor taart zal ik maken?
En wat voor taart is dat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prei is goedkoop nu in deze maand. Gehakt, aardappel, prei.
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
was het met je eens ;s watquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wow
Ik wou gewoon je schuldgevoel wegnemen.
ikbenjouniet ;squote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik gebruik de echt heh altijd sarcastisch ;s
Het is een stoofschotel, geen taart, maar het moet in de oven. Flink wat kerrie en melk erover.quote:
chefkok nielsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is een stoofschotel, geen taart, maar het moet in de oven. Flink wat kerrie en melk erover.
Prei, ui en gehakt reduceren. Aardappelen 10 minuten voorkoken. Ovenschotel invetten met roomboter.
Heerlijk gerecht en je keuken is weer schoon tegen de tijd dat het klaar is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is een stoofschotel, geen taart, maar het moet in de oven. Flink wat kerrie en melk erover.
Prei, ui en gehakt reduceren. Aardappelen 10 minuten voorkoken. Ovenschotel invetten met roomboter.
KLB NIELS MEETquote:
naar de berenquote:
Zou hem wel voor ons laten koken dan hoor.quote:
zou mijn buik helemaal rond etenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:04 schreef Matip het volgende:
[..]
Zou hem wel voor ons laten koken dan hoor.
beetje gerookte paprika poederquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
ziet goed uitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Zou eten. Maar dan moet die prei wel goed doorbakken zijn, vind half knapperige prei nooit zo lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Zuurkoolquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ziet goed uit
ben ook fan van schotels. Spinazieschotel of zuurkoolschotel
Ehrm. Shaslick met spinazie. Hmm. 1 minuut koken in witte wijn. Bieflapjes, paprika, katenspek en ui op een satehprikker. Daaromheen spinaziebladeren en dan inwikkelen in ontbijtspek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ziet goed uit
ben ook fan van schotels. Spinazieschotel of zuurkoolschotel
Beiden niet slecht maar in combinatie..?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Zuurkoolecht. Jongens.
Broccoli met gesmolten kaas
ik vind alle kool lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Zuurkoolecht. Jongens.
Is dat niet normaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heeft jouw zaad een blauwige gloed?
Genotquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik vind alle kool lekker
Spitskoolstamp met kerrie en gehakt.
ik heb dus een kutoven..daarom deze week baileyscheesecake maken die in de koelkast moet op stijven ipv in de oven bakken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn oven doet het weer![]()
Ik kan weer bakken![]()
Wat voor taart zal ik maken?
nicequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb dus een kutoven..daarom deze week baileyscheesecake maken die in de koelkast moet op stijven ipv in de oven bakken.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik vind alle kool lekker
Spitskoolstamp met kerrie en gehakt.
Beetje ham erbij, melk en jonge kaas in pasta.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Zuurkoolecht. Jongens.
moordenaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
koolrolletjes met gehaktvulling
Ik had een tijdje terug een burger gemaakt van broccoli. Ze hadden er ook een met boerenkool maar toen ik terugkwam waren ze op en heb ik een beker linzensoep gekocht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook behalve zuurkool. Zuurkool vind ik smerig.
ik heb de koe opgevoed op mijn eigen grasland waar ze uitsluitend biologisch voer kreegquote:
Mijn moeder doet dat rauw door de salade, best lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik trouwens ook echt cht smerig vind is witlof. Hoe dat ook bereid is ik kan dat niet eten. Zuurkool kan opzich nog wel, maar witlof krijg ik gewoon niet doorgeslikt, dan blokkeer ik en moet ik kokhalzen.
hippiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb de koe opgevoed op mijn eigen grasland waar ze uitsluitend biologisch voer kreeg
Ik vind het ook niks, maar met kaas en spek uit de oven is het te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik trouwens ook echt cht smerig vind is witlof. Hoe dat ook bereid is ik kan dat niet eten. Zuurkool kan opzich nog wel, maar witlof krijg ik gewoon niet doorgeslikt, dan blokkeer ik en moet ik kokhalzen.
Ik geloof ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb de koe opgevoed op mijn eigen grasland waar ze uitsluitend biologisch voer kreeg
Is het ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat rauw door de salade, best lekker.
Jawel hoor maar ik doe graag uit de hoogte.quote:
Dan zullen wij goede vrinden worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef voederbietel het volgende:
Jawel hoor maar ik doe graag uit de hoogte.
worden?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan zullen wij goede vrinden worden.
VERLEIDING MIJN ZOON!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef niels0 het volgende:
Geen vlees eten.![]()
Mooi streven, maar ze vreten elkaar ook op.
Ik heb er weinig moeite mee.
Ik ga natuurlijk niet een dier langzaam doodkoken. Da's marteling.
Waarom maken ze dieren dan toch zo lekker? Krab, Tonijn, Kip. Ofzo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef niels0 het volgende:
Mooi streven, maar ze vreten elkaar ook op.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
witlof moet je rauw eten (als salade of iets dergelijks) dan is t minder bitter...of soms wok ik witlof met ketjapquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe zit dat nou met die orgiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
witlof moet je rauw eten (als salade of iets dergelijks) dan is t minder bitter...of soms wok ik witlof met ketjap
gewoon het midden er uit halen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
witlof moet je rauw eten (als salade of iets dergelijks) dan is t minder bitter...of soms wok ik witlof met ketjap
Eerder Gauchosquote:
of ook met kaasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef madeliefff het volgende:
Gebakken venkel met peper en zout is lekker
Lekker jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Hij doet het niet goed?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb dus een kutoven..daarom deze week baileyscheesecake maken die in de koelkast moet op stijven ipv in de oven bakken.
Weleens witlof met gesmolten kaas geprobeerd?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
wel krokodil, telt dat ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef niels0 het volgende:
Iemand wel 'ns een hagedis op? Die zijn ook lekker.
wel voor hoofdgerechten op zich...maar met taarten klopt de baktijd en temperatuur gewoon niet..t is een combi oven en ik ben een andere goede oven gewend.mss dat t wel lukt als je t paar keer probeert met meerdere standen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker ja
[..]
Hij doet het niet goed?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weleens witlof met gesmolten kaas geprobeerd?
Ik eet soms rauwe witlof met vis uit blik en mayo.. best lekker en fris
ja lekker. Sws kaasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kaasfondue![]()
Ik was in Genve. Gruyre met Emmentaler. De originele. Duurste vakantie ooit.
Jij maakt wel wat mee he.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kaasfondue![]()
Ik was in Genve. Gruyre met Emmentaler. De originele. Duurste vakantie ooit.
nu heb ik hongerquote:
O ja, dat is wel vrij vervelend.. iedere oven is weer anders en soms klopt de baktijd ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wel voor hoofdgerechten op zich...maar met taarten klopt de baktijd en temperatuur gewoon niet..t is een combi oven en ik ben een andere goede oven gewend.mss dat t wel lukt als je t paar keer probeert met meerdere standen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |