Het was eigenlijk 4.51 en nog meer cijfertjes achter de kommaquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Het was eigenlijk 4.51 en nog meer cijfertjes achter de komma
En Isa, ons rondje: https://connect.garmin.com/modern/activity/724515141
Geen flauw idee! Was hoog in de lucht herrie aan het maken en ging toen *floep* loodrecht naar de grond. Niet weer gezienquote:
Nee. Geen valkje. Maakte best een mooi zanggeluidje en qua gedrag leek het op een zwaluw eigenlijk wel.quote:
If so..dan is het bijna zomerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
qua gedrag leek het op een zwaluw eigenlijk wel.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Leeuwerik?? Zou wat vroeg zijn maar kan..
Proef 'm gewoon, ondrinkbaar is in eten ook not done!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:52 schreef madeliefff het volgende:
kun je rode wijn nog een week of 2 a 3 na openen in eten gebruiken? hoelang kun je het in eten gebruiken?
Als het Tool is mag je vast een kaartje voor me opzij leggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:37 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag weer in het OLT gewerkt en ik weet intussen dat we nog een paar leuke namen erbij geboekt hebben voor het komende seizoen. Worden over een paar weken bekend gemaakt.
Ik doe dat vaak gewoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:52 schreef madeliefff het volgende:
kun je rode wijn nog een week of 2 a 3 na openen in eten gebruiken? hoelang kun je het in eten gebruiken?
Wat liefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:15 schreef fietsie het volgende:
Uk belde net helemaal hyper; ze was naar de Klaas Vaak show in de Efteling geweest, en ging nu slapen
Een bad of een bed zijn geen optie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:19 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, ik ben een half uur geleden begonnen met rillen van de kou en het wil maar niet stoppen.Al een extra trui aangedaan. Ben ook gewoon moe, dat helpt ook niet.
Ik heb geen bad.quote:
Ik weet niet zeker of je van wachten nou zo warm wordtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst nog wachten tot het eten klaar is, dat helpt misschien ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |