abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:52:14 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_150838544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:51 schreef minilot het volgende:
Beetje deze verhouding momenteel :+

[ afbeelding ]
Oeh, uit het kabouterboek? *denkt aan die dozen met boeken op zolder die in de boekenkast thuishoren waar ie inzit*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_150838558
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ook in de breedte.
Ik ben heus niet enorm veel te dik, maar zit vér in de overgewicht-range van de BMI-schaal en niemand die mij kent zou mijn omtrek momenteel 'mini' noemen hoor. Geeft verder niks, maar is wel zo.
Let me see you stripped down to the bone
pi_150838560
En ja, het is echt een smak met geld, maar ik denk wel dat het dusdanig veel voor me doet en gaat doen dat het me het waard is. Gezondheid en geluk kennen geen prijs. En daarnaast, ik heb er nu het geld voor, dus dan waarom niet?

Als 'tegenprestatie' ga ik voorlopig niet naar de kapper en koop ik geen nieuwe kleren tot ik op een acceptabel gewicht ben.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_150838566
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:53 schreef Lonaa het volgende:
En ja, het is echt een smak met geld, maar ik denk wel dat het dusdanig veel voor me doet en gaat doen dat het me het waard is. Gezondheid en geluk kennen geen prijs. En daarnaast, ik heb er nu het geld voor, dus dan waarom niet?

Als 'tegenprestatie' ga ik voorlopig niet naar de kapper en koop ik geen nieuwe kleren tot ik op een acceptabel gewicht ben.
Snap ik heel goed. Prima prioriteiten. :Y
pi_150838567
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ben heus niet enorm veel te dik, maar zit vér in de overgewicht-range van de BMI-schaal en niemand die mij kent zou mijn omtrek momenteel 'mini' noemen hoor. Geeft verder niks, maar is wel zo.
Ik kan me dat niet voorstellen, als ik eerlijk ben. En BMI is een stomme leidraad.
pi_150838575
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:53 schreef Lonaa het volgende:

En daarbij. Als je eenmaal lekker op weg bent, kun je altijd nog verder gaan zonder coach.
pi_150838579
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:54 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

En daarbij. Als je eenmaal lekker op weg bent, kun je altijd nog verder gaan zonder coach.
Precies :Y
pi_150838588
En misschien mag ik er uiteindelijk ook nog wel een kunstje op doen. *)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:55:03 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_150838589
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Precies :Y
En dan kun je hem daarna eens op een dankje trakteren O-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_150838594
Nou ja Lonaa, je snapt toch wel dat er een verschil zit tussen heftig overgewicht en iemand 'mini' noemen? Ik hoor nu echt niet in die laatste categorie. Ik ben ruim twintig kilo aangekomen in twee jaar tijd en ben wel degelijk te zwaar voor mijn lengte en dat merk ik aan van alles.

Dat kun je onzin vinden, maar dat is raar, want je weet helemaal niet hoe mijn lijft er momenteel uitziet. :6
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:55:13 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_150838595
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Dat zeg ik
pi_150838609
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Waarom uiteindelijk?
Dat kan nu toch ook al gewoon....
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:56:27 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_150838614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef minilot het volgende:
Nou ja Lonaa, je snapt toch wel dat er een verschil zit tussen heftig overgewicht en iemand 'mini' noemen? Ik hoor nu echt niet in die laatste categorie. Ik ben ruim twintig kilo aangekomen in twee jaar tijd en ben wel degelijk te zwaar voor mijn lengte en dat merk ik aan van alles.

Dat kun je onzin vinden, maar dat is raar, want je weet helemaal niet hoe mijn lijft er momenteel uitziet. :6
Nou ja ehm. Fototoestel, spiegel, creatief met stof en gaan met die banaan :)
pi_150838624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef minilot het volgende:

Dat kun je onzin vinden, maar dat is raar, want je weet helemaal niet hoe ik er momenteel uitzie. :6
Ho ho, ik heb niet gezegd dat ik dat onzin vindt. Ik heb gezegd dat ik met me moeilijk voor kan stellen. Dat komt omdat ik wel eens foto's en een heel leuk filmpje van je gezien hebt waarop je een klein, slank, leuk meisje bent. En in mijn hoofd kan ik dat slanke niet zo goed uitdijen want ik weet niet hoe dat eruit ziet bij je want dat heb ik niet gezien. Dat is het enige wat ik gezegd heb. :)

Verder is het heel vervelend als je gewicht je in de weg zit, want dat herken ik dan weer wel.
pi_150838632
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nou ja ehm. Fototoestel, spiegel, creatief met stof en gaan met die banaan :)
Over banaan gesproken, vergeet de banana for scale niet.
pi_150838649
Lieve schat, bedoel je dit filmpje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is uit 2006, ei! Negen jaar geleden! :D
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:59:06 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_150838653
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Over banaan gesproken, vergeet de banana for scale niet.
Mijn hersenen. Wat doe je ermee...
pi_150838666
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
banana for scale
:D ^O^
pi_150838669
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:58 schreef minilot het volgende:
Lieve schat, bedoel je dit filmpje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is uit 2006, ei! Negen jaar geleden! :D

Nee, die bedoelde ik niet maar ik ga m wel even kijken! :D

Een filmpje waarbij je met andere mensen aan een tafel zit om een verhaal te verkondigen voor een groot scherm. Zal wel iets met pretparken te maken hebben :P
pi_150838692
Oooh ja, die. Vier jaar geleden. En vijfentwintig kilo minder. :Y
pi_150838694
WAT EEN SCHATTIG FILMPJE! O+
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:02:01 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_150838700
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:
WAT EEN SCHATTIG FILMPJE! O+
Ze is ook best goed met dr heupen O-)
pi_150838728
Maar mini, ik wilde het niet bagatelliseren what so ever. :)
pi_150838736
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150838830
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:03 schreef Lonaa het volgende:
Maar mini, ik wilde het niet bagatelliseren what so ever. :)
O, zo vatte ik het ook niet op. Maar ik wilde even dudielijk maken dat ik momenteel slechts mini ben in één dimensie. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')