Huh?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef golfer het volgende:
Dames, het is afgelopen met de 'pret' in de UK:
http://www.volkskrant.nl/(...)verminking~a3918295/
GMTA.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar het besnijden van jongens gaat gewoon door...
Achterhaalde nonsens. Het zijn medisch onnodige handelingen bij een wilsonbekwaam persoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
besnijdenis bij mannen komt toch voort vanuit de hygiene aspect??
Vond het maar lastig aftrekken
Nee, 'Het gat in de markt' zit er wel, Dat is een typisch studentending en dat zit ter hoogte van Molly's in de markt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:30 schreef fietsie het volgende:
Lonaa -->
- De Kater
- Zo te zien wat nu Aspen Vally heet (of SamSam)
- Zit er bij Central Park een "ondergrondse" Dancing?
Ik heb het over ehm..... 1992 - 1995 hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, 'Het gat in de markt' zit er wel, Dat is een typisch studentending en dat zit ter hoogte van Molly's in de markt.
Ja, ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het over ehm..... 1992 - 1995 he
Daar is iig nu niks meer ondergronds.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het over ehm..... 1992 - 1995 he
Gat in de markt is aan de andere kant... Die griek zit in de Langestraat geloofik
Ahja. Zal dan nu wel gewoon de kelder van dat Central Park ofzo zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja. Zal dan nu wel gewoon de kelder van dat Central Park ofzo zijn.
Daar kwamen de meisjes van de HBO-V opleiding het meest![]()
En als je dan die ene niet drinkende student bent, dan mag je ze thuisbrengen hequote:
Als je geluk hebt mag dat ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als je dan die ene niet drinkende student bent, dan mag je ze thuisbrengen he
Vorige week zag ik dat bericht over penistransplantatie en vond het wel een interessant iets. Tot ik las dat het vnl ontwikkeld was vanwege de vele verminkingen door besnijdenissen... wtfquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Achterhaalde nonsens. Het zijn medisch onnodige handelingen bij een wilsonbekwaam persoon.
1 op de 100.000 baby's overlijdt aan complicaties. Dat alleen is voldoende om het uit te bannen.
Ik lees regelmatig over het onderwerp. Kwam laatst op FB iemand tegen (bij een anti-besnijdenisgroep o.i.d.) die al zijn hele leven lang helse pijn lijdt als gevolg van een besnijdenis gone wrong.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorige week zag ik dat bericht over penistransplantatie en vond het wel een interessant iets. Tot ik las dat het vnl ontwikkeld was vanwege de vele verminkingen door besnijdenissen... wtf
Ik neem het op om later samen met B. te bekijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
De Wildekeuken bij de Liberije
![]()
Gaat over garnalen..
De muziek, de beeldenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op om later samen met B. te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |