Doe ii nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:16 schreef timmmmm het volgende:
Fylax, hou je bek eens. Ik zeg toch ook niks over jouw moeder
Genoeg is genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit dus echt niet kunnen, dit gepest moet ophouden
Pics van gill en joquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:23 schreef timmmmm het volgende:
nu we het er toch over hebben. Fylax, lijkt je moeder meer of Gill of op Jo
Ik heb daarom liever jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad. mn paps heeft wel betere smaak
Ik ben racistische berichten aan het schrijvenquote:
Ben jij extreem-mad?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben racistische berichten aan het schrijven
Goed bezig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben racistische berichten aan het schrijven
Is dat je schoonmoeder?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:26 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
of meer op deze mooie dame
[ afbeelding ]
Neuh, 'murica Rassenscheiding is weer 'hot' in Texasquote:
Bah, sommige mensen doorzien ook alles.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voel ik hier een bruggetje opkomen naar een zeker FP-artikel?
Gewoon lekker schaamteloos pluggen joh, niks mis meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bah, sommige mensen doorzien ook alles.
Slijmjurk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
LTVDK en ik zijn goed bezig, midden in de nacht nog even dingen voor de FP maken. Wat zijn wij toppers. Ik hoop daarom op een bedankje van timmmmm
Hoiquote:
Wat heb jij de afgelopen uren op de FP gedaan dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
LTVDK en ik zijn goed bezig, midden in de nacht nog even dingen voor de FP maken. Wat zijn wij toppers. Ik hoop daarom op een bedankje van timmmmm
Van 9 uur 's avonds tot 5 uur 's ochtends.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:01 schreef Fylax het volgende:
Wij crewleden hebben geen 9tot5 mentaliteit
Ik heb al twee items ingeplant voor vandaag, en de derde komt straks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen uren op de FP gedaan dan?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van 9 uur 's avonds tot 5 uur 's ochtends.
Gewoon regelmatig water blijven geven. Dan gaan ze vanzelf groeien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al twee items ingeplant voor vandaag, en de derde komt straks.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig water blijven geven. Dan gaan ze vanzelf groeien.
Wel water geven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inplannenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ff een item om 3 uur snachts online zetten jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
InplannenEckte bazen gooien gewoon alles gelijk online
.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig water blijven geven. Dan gaan ze vanzelf groeien.
Specu die Elf napraatquote:
Niks mis mee, heb je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat viewsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ff een item om 3 uur snachts online zetten ja
Nah, wordt gelijk ondergesneeuwd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat views.
Klopt, nu is het weer de originele.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was gewoon te laat. Te druk met topictitels wijzigen.
Als je aan het begin van de tracker zit valt dat wel meequote:
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je aan het begin van de tracker zit valt dat wel mee
Een bericht wat net boven de streep staat (t.o.v. het laatste bericht van gisteren) valt meer op dan een bericht midden op dag dat omringd is door tig berichtenquote:
Oh..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bericht wat net boven de streep staat (t.o.v. het laatste bericht van gisteren) valt meer op dan een bericht midden op dag dat omringd is door tig berichten.
Niet. De originele ging over timmmmm.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, nu is het weer de originele.
.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet. De originele ging over timmmmm.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:50 schreef Jian het volgende:
En toch krijg ik de indruk dat Fylax wel een goede invloed heeft op Specularium, ik ben daar blij om.
Het vaderschap maakt hem milder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:50 schreef Jian het volgende:
En toch krijg ik de indruk dat Fylax wel een goede invloed heeft op Specularium, ik ben daar blij om.
Het was me niet gegund vandaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door zo'n bril was de grijze lucht nog donkerder [ afbeelding ]
Ligt niet echt aan jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! echt enorm traag
Sinds een half uurtje ofzo, best vervelend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ligt niet echt aan jou.
Hoewel ik vanmorgen totaal geen last had.
Ondertussen al uitgeladen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
Deze pagina is pas een half uurtje aan het laden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondertussen al uitgeladen?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:25 schreef Specularium het volgende:
[..]Ik had niks anders verwacht eerlijk gezegd, en terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Volgende week, het is nu wel lentequote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
Ging de klok nou vooruit dit weekend?
Ik herinner je er volgend weekend wel aan oké?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
Ging de klok nou vooruit dit weekend?
Schapenneuker gespotquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:37 schreef Specularium het volgende:
Door de nieuwe header heb ik de broek al weer uit.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondertussen al uitgeladen?
[ afbeelding ]Ik ben trots op je. Seth Gaaikema zou dat ook zijn, als hij nog zou leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van te veel lentebockjes word je lam.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat het lente is heb ik wat lentebockjes gekocht.
Pedo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee dat is een schaapje.
Dat smaakt beter dan een grote schaap.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat denken jullie, zou Chantal naakt gaan 'posseren'?
[ afbeelding ]
Zou jij dat doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat denken jullie, zou Chantal naakt gaan 'posseren'?
[ afbeelding ]
Nee, dat zou niet goed voor de oplage zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet goed voor de oplage zijn.
Past het allemaal wel op de cover?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet goed voor de oplage zijn.
Niet deze ongein weer hè.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dan kan je maar beter beginnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb wel een leuk verhaal maar het is erg lang om uit te typen.
Ik heb ook een goed verhaal, maar dat ga ik gewoon niet delen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb wel een leuk verhaal maar het is erg lang om uit te typen.
Zeker weer spam voor Gutter?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed verhaal, maar dat ga ik gewoon niet delen.
Nee hoor, ik zou niet durven.quote:
Ik gelukkig ook niet #kutlevenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen goed verhaal, dat deel ik dan ook maar gewoon even.
Ik heb gelukkig geen last van een stalker, dus jij hebt het nog net wat kutter.quote:
Is Yasmin aan het werk?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen last van een stalker, dus jij hebt het nog net wat kutter.
Nee, die zit te gamenquote:
Stalkt iemand timmm?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen last van een stalker, dus jij hebt het nog net wat kutter.
Matige stalker idd.quote:
quote:
Dit had natuurlijk ook gewoon in één post gekund hè. Of in DM.quote:
Wil je mijn crewbio aanpassen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dit had natuurlijk ook gewoon in één post gekund hè. Of in DM.
In ieder geval, dat hangt er vanaf wat. Mijn badfoto's zijn enkel voor LTVDK en Sp3cularium, dus mijn kleren hou ik aan
Ja dat wel, maar ze bedoelt het goedquote:
Ja, wat dacht je van Fylax. Niet zo agressief als jouw stalker vaduz, maar minstens even fanatiekquote:
Gadverdamme, vraag dat gewoon via DMquote:
Doet iedereen, dan moet het jou hopelijk ook wel lukken. Anders heb ik gehoord dat henkletterig daar heel graag mee helptquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is toch raar om iets over jezelf erin te zetten
Als je niet een beetje narcistisch bent pas je niet op de FPquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat zit jij nou ineens bescheiden te doen? Heb je iets geks gegeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh, nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zit jij nou ineens bescheiden te doen? Heb je iets geks gegeten.
Daarom zit ik ook op de Weblog.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je niet een beetje narcistisch bent pas je niet op de FP.
Dan vraag ik Henk wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doet iedereen, dan moet het jou hopelijk ook wel lukken. Anders heb ik gehoord dat henkletterig daar heel graag mee helpt
Zijn moeder heeft gekookt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zit jij nou ineens bescheiden te doen? Heb je iets geks gegeten.
Wie? De moeder van?quote:
Dat slotje heb ik gezet hoor, check de lapo maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Fylax het volgende:
Omdat ik mad ben heb ik zojuist een topic gesloten. Pas op, NWS SC is de volgende.
K&W / ----
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:04 schreef Fylax het volgende:
Jammer timmmmm, ik heb een bewijsje dat ik de Lapo heb
Ik zie anders niet dat hij daar gesloten is. Kan je wel stoer doen, maar dit bewijst niets natuurlijkquote:
Wel, want je ziet dat nikky niet meer gequote kan worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie anders niet dat hij daar gesloten is. Kan je wel stoer doen, maar dit bewijst niets natuurlijk
Ja soms vergeet ik even waar ik ben.quote:
Hebben of gaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij hebben het ook liever gewoon over Fylax' moeder, maar ja
quote:
Dan hebben ze ook dikke tetten. Sp3c en ik keuren dat goed. Hoewel sp3c door keuzes van de afgelopen tijd uit de dikketettenclub gezet is. De details laten zich radenquote:
Nee ok, moest even het niveau herijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben, daar gaan we natuurlijk niet vrijwillig overheen
Zo hoog zijn mijn eisen niet, dus dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zouden mijn moeder allemaal doen. Allemaal.
Kloptquote:
HEE HOE GAAT HET OP DE FRONTPAGE, MISSEN JULLIE MIJ AL ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo hoog zijn mijn eisen niet, dus dat zou zomaar kunnen
Dan verdienen ze het nog niet om op gespuugd te worden. Daar moet ik streng in zijnquote:
De mijne niet, maar dat geeft niet want mijn ouders doen daar gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo hoog zijn mijn eisen niet, dus dat zou zomaar kunnen
Je mag ook gewoon Jezus zeggenquote:
Ik ga me verhangen...quote:
Ja wacht, eerst van de stoel springen, maak ik daarna een foto.quote:
Te lang.quote:
Deal. Niet te harde klap dan hè, straks breekt je nek meteenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wacht, eerst van de stoel springen, maak ik daarna een foto.
Dat is nou ook weer niet nodigquote:
Lukt niet, ik mis de selfie-stick.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deal. Niet te harde klap dan hè, straks breekt je nek meteen
Zet een camera op een statief en stream het live?quote:
seks met een vrouw van 400 kilo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zouden jullie het liefst zelfmoord plegen? Ik denk toch aan een overdosis hasj coke en pillen.
Oh ik dacht alleen met pinda, maar die mayo maakt het wel af ja. Lekker man.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch een frikandel met mayo en pinda?
Mn thuisapotheekje leegmaken met een fles whisky erbijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zouden jullie het liefst zelfmoord plegen? Ik denk toch aan een overdosis hasj coke en pillen.
Ik las 40 kilo, vroeg me al af hoe je dat zou doen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet een camera op een statief en stream het live?
Jij wilt er weer een bepaalde moeder van een bepaald persoon bijhalen zekerquote:
Ik zou niet durven. Speculariums mams is een schatjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wilt er weer een bepaalde moeder van een bepaald persoon bijhalen zeker.
Nou ja als je goed mikt, gaat zo'n rib ook dwars door je slagader heen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las 40 kilo, vroeg me al af hoe je dat zou doen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Speculariums mams is een schatje
Wat moet je nou weer met een beslagkomquote:
Is een teiltje, hij was toch misselijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een beslagkomGa je taart bakken?
Ik vind het niet echt op een teiltje lijken, veel te conisch.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een teiltje, hij was toch misselijk.
nou volgens google wel en google heft altijd gelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt op een teiltje lijken, veel te conisch.
Je hoofd is pas conisch.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt op een teiltje lijken, veel te conisch.
Nee joh, ik ga het hele weekend in mijn bed liggen. Schei een end uit met dat sociale leven joh. Zelfs het zondag sporten wordt nog een twijfelgevalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel vrijdag. Moet je weer naar een kringverjaardag?
Sociaal doen is ook zwaar overrated.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga het hele weekend in mijn bed liggen. Schei een end uit met dat sociale leven joh. Zelfs het zondag sporten wordt nog een twijfelgeval
Die heb ik ook al 20 jaar niet meer gezien ofzoquote:
Maar dat het dan ook heel hard regent en stormt en hagelt en zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Of in bed, lekker met de gordijnen dicht.
Heerlijk.
Alsof jij ooit je gordijnen open hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Of in bed, lekker met de gordijnen dicht.
Heerlijk.
Is dat niet eng?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu het lente is wel, tussen 2 en 3 's middags gaan de gordijnen gewoon open.
Morgen is het weer deprimerend grijs kutweer met zeikregenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen is het weer deprimerend grijs kutweer met zeikregen
quote:
Jij bent echt levensmoe he, misschien moet je eens met iemand pratenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zit nu te genieten van Dolf Jansen.
Konijntjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zit nu te genieten van Dolf Jansen.
Ga jij nou opeens klef doen jegens Specuquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zat ik wel bij de FP.
Volgens mij ben je gewogen en te licht bevonden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was niet klef...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou opeens klef doen jegens SpecuDoe gewoon normaal
Hoi schatje..honneponnetje...knuffeltje...liefje..O+quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik hier tegen Yasmin 'Konijntjequote:
Omdat dat ook klef en bah is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hier tegen Yasmin 'Konijntje' zeg, dan is iedereen gelijk boos, dus ja, het is klef
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoi schatje..honneponnetje...knuffeltje...liefje..O+![]()
En jouw vader is een baasquote:
Awwwwquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:38 schreef Uccie het volgende:
OH er is een YouTube van de office bunny's![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
Hoop liefde hier.
LTKDV krijgt nu 2 weken geen erectie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |