Doe ii nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:16 schreef timmmmm het volgende:
Fylax, hou je bek eens. Ik zeg toch ook niks over jouw moeder
Genoeg is genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit dus echt niet kunnen, dit gepest moet ophouden
Pics van gill en joquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:23 schreef timmmmm het volgende:
nu we het er toch over hebben. Fylax, lijkt je moeder meer of Gill of op Jo
Ik heb daarom liever jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad. mn paps heeft wel betere smaak
Ik ben racistische berichten aan het schrijvenquote:
Ben jij extreem-mad?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben racistische berichten aan het schrijven
Goed bezig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben racistische berichten aan het schrijven
Is dat je schoonmoeder?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:26 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
of meer op deze mooie dame
[ afbeelding ]
Neuh, 'murica Rassenscheiding is weer 'hot' in Texasquote:
Bah, sommige mensen doorzien ook alles.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voel ik hier een bruggetje opkomen naar een zeker FP-artikel?
Gewoon lekker schaamteloos pluggen joh, niks mis meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bah, sommige mensen doorzien ook alles.
Slijmjurk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
LTVDK en ik zijn goed bezig, midden in de nacht nog even dingen voor de FP maken. Wat zijn wij toppers. Ik hoop daarom op een bedankje van timmmmm
Hoiquote:
Wat heb jij de afgelopen uren op de FP gedaan dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
LTVDK en ik zijn goed bezig, midden in de nacht nog even dingen voor de FP maken. Wat zijn wij toppers. Ik hoop daarom op een bedankje van timmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |