SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd dacht ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren
iets positiefs als TT was beter geweestgraag op anoniem![]()
Ik vind dat positief. Tijd voor een frisse wind.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja idd dacht ik ook
iets positiefs als TT was beter geweest![]()
Iemand wegsturen zie ik niet voor iets positiefs.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat positief. Tijd voor een frisse wind.graag op anoniem![]()
Met de grootste begroting kampioen worden is niet zo'n kunst. In 5 jaar nooit kunnen overwinteren in de CL. Geen progressie dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iemand wegsturen zie ik niet voor iets positiefs.![]()
Misschien is Ruud Vormer iets voor Ajaxquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef hafcfan het volgende:
Even bij Brugge langs boys. Die hebben wel wat tips.![]()
Nee, opperkleurder ook niet. Ik lees me vast in voor zondag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef Vasion het volgende:
Wacht, opperkleuter is nou opeens een ajacied?![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef Vasion het volgende:
Wacht, opperkleuter is nou opeens een ajacied?![]()
graag op anoniem![]()
En wel de Russische Facebook gebruiken, de hypocrieten.quote:Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Het blijft apart om te zien hoe weinig krediet een trainer krijgt. Een pijnlijke uitschakeling en vervolgens zijn alle behaalde landstitels vergetenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Deze is wel leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet beticht kunnen worden een successupporter te zijn![]()
Haha ik word door een PSV-supporter op mijn vingers getikt doordat Schöne, volgens hem de beste speler van Ajax, niet meespeelde het niet is gelukt.![]()
![]()
Ik geloof er niks van dat je dit genoteerd hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:28 schreef KingRoland het volgende:
dus opper is voor PSV en Ajax.
genoteerd.![]()
ik stuur je morgen plaatje als ik het niet vergeet. ik ben nu veels te moe manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je dit genoteerd hebt.graag op anoniem![]()
Je zegt ook rare dingen vriend. Ga maar slapenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik stuur je morgen plaatje als ik het niet vergeet. ik ben nu veels te moe man![]()
Ik heb het echt genoteerd. Je wilt geen betje met me maken dat ik het idd heb genoteerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zegt ook rare dingen vriend. Ga maar slapengraag op anoniem![]()
Sowieso beter dan Zimling.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien is Ruud Vormer iets voor AjaxVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het wordt tijd voor aankopen. Miljoenen moeten nu gaan vliegen. Van Rhijn, Boilesen, Viergever, Moisander, Andersen, Zimling, Kishna (door zijn gedrag) en Sigthorsson mogen allemaal weg.![]()
Wat zullen die allemaal samen opbrengen? Misschien 25 miljoen? Weer lekker geld op de bank er bijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:54 schreef DenXD het volgende:
Het wordt tijd voor aankopen. Miljoenen moeten nu gaan vliegen. Van Rhijn, Boilesen, Viergever, Moisander, Andersen, Zimling, Kishna (door zijn gedrag) en Sigthorsson mogen allemaal weg.![]()
![]()
'miljoenen moeten gaan vliegen' - 7 miljoen voor Sinkgraven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:54 schreef DenXD het volgende:
Het wordt tijd voor aankopen. Miljoenen moeten nu gaan vliegen. Van Rhijn, Boilesen, Viergever, Moisander, Andersen, Zimling, Kishna (door zijn gedrag) en Sigthorsson mogen allemaal weg.
Het grootste probleem is de verdediging, Boilesen en Viergever kunnen echt niet. Van Rhijn vind ik een prima rechtsback.
Daarnaast is Andersen prima bankmateriaal, alleen nog geen eerste elftal speler.![]()
Hij laat zijn man niet lopen, hij dekt niet kort genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:02 schreef riazop het volgende:
hahahaha. Bazoer laat zijn man lopen en kost dus Ajax de volgende ronde
En de uitschakeling aan Bazoer ophangen is wel heel triest.![]()
Cilissen had die bal ook wel mogen hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij laat zijn man niet lopen, hij dekt niet kort genoeg.
En de uitschakeling aan Bazoer ophangen is wel heel triest.![]()
Niet mee eens, was prima ingeschoten. Probleem lag bij het verdedigen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Cilissen had die bal ook wel mogen hebben![]()
Nu ja, hoeven de Ajaxieden ook niet bang te zijn dat ze Cilissen kwijtraken
Elke nadeel hep zijn voordeel![]()
komop zeg. schuivertje vanaf 23 meter. Moet je hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Niet mee eens, was prima ingeschoten. Probleem lag bij het verdedigen.![]()
Wanneer je de herhaling vanuit het oogpunt van de aanvaller bekijkt zie je dat de keeper er niet bij kan. Daarnaast verwacht je van je verdedigers dat ze kort dekken, vandaar dat Cillissen terecht boos was.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:06 schreef riazop het volgende:
[..]
komop zeg. schuivertje vanaf 23 meter. Moet je hebben.![]()
Een topkeeper heeft deze bal gewoon hoor. Ga nu niet de middelmaat verdedigenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wanneer je de herhaling vanuit het oogpunt van de aanvaller bekijkt zie je dat de keeper er niet bij kan. Daarnaast verwacht je van je verdedigers dat ze kort dekken, vandaar dat Cillissen terecht boos was.![]()
Cillissen is ook geen topkeeper. Een topkeeper speelt niet bij Ajax.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Een topkeeper heeft deze bal gewoon hoor. Ga nu niet de middelmaat verdedigen![]()
Als het zo slecht gesteld is, waar zouden reserve-keepers van Ajax dan in hemelsnaam belanden? Een Filipijns naaiatelier?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Cillissen is ook geen topkeeper. Een topkeeper speelt niet bij Ajax.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Een topkeeper is Courtois. Cillissen is geen Courtois, maar gewoon een top 3 keeper in de Eredivisie. (voor debat vatbaar wie de beste is)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als het zo slecht gesteld is, waar zouden reserve-keepers van Ajax dan in hemelsnaam belanden? Een Filipijns naaiatelier?
Daarnaast is dit gewoon geen fout van Cillissen. Het afschuiven van dergelijke goals op keepers komt te vaak voor, terwijl er toch echt nog een paar mensen voorstaan die op zulke momenten niet scherp genoeg zijn.![]()
Misschien eens beginnen met die steekbal die Boilesen probeerde. Daar gaat het eigenlijk al mis. Niemand dekt en die nummer 10 mag schieten. Ik zag het al gebeuren toen hij liep met die bal.
Totaal geen begrip wat daar gebeurde, maar nogmaals Boilesen is hier aanleiding toe. Geeft die een fatsoenlijke bal voor de vleugelspelers was dit niet gebeurd. Maarja, als als als.
Ik ben voor een frisse wind, bezem erdoor en spelers zoals Cerny, Bazoer, Muric eindelijk eens de kans te geven voor de laatste 5/6 wedstrijden. Ajax wordt sowieso toch wel 2e.![]()
Gaan we nu populair-wetenschappelijk lopen doen? Is De Gea dan geen topkeeper?quote:
Topkeeper = Courtois
De Gea ≠ Courtois
De Gea ≠ TopkeeperDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik ga slapen en hier niet op in. Welterusten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaan we nu populair-wetenschappelijk lopen doen? Is De Gea dan geen topkeeper?
Topkeeper = Courtois
De Gea ≠ Courtois
De Gea ≠ Topkeeper![]()
Zo ik ben er ook weer. Dit was te verwachten natuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik het knap vind dat Ajax meer dan 90 minuten de nul heeft gehouden. Maar je weet gewoon dat we met onze verdediging altijd wel een goal tegen krijgen en dat gebeurde dan ook. Ik had van te voren al aangegeven dat we drie keer moesten scoren en dat is een lastig verhaal gebleken. Ajax kan niet op resultaat spelen, dat is te vaak gebleken dit seizoen en dan ben je simpelweg niet goed genoeg voor deze ronde van de EL.
Hoe dan ook ben ik blij dat we uiteindelijk tenminste gewonnen hebben, maar dit tweeluik was eigenlijk in de heenwedstrijd al verspeeld, toen had Veltman voor open doel moeten scoren. Het is vooral jammer dat onze UEFA-coëfficiënt weer niet goed is geweest dit seizoen en dat gaat op termijn toch voor problemen zorgen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
De nederlaag van vanavond kost ons al een plek (België stijgt naar 9), als volgend seizoen niet héél erg goed is gaan we buiten de top tien vallen. Dat kost ons sowieso één EL-ticket.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:33 schreef Shreyas het volgende:
Het is vooral jammer dat onze UEFA-coëfficiënt weer niet goed is geweest dit seizoen en dat gaat op termijn toch voor problemen zorgen.![]()
Ik dacht dat bij verlengen uitdoelpunten niet dubbel telde.
Ik vind dit heel vreemd.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Gelukkig wel, het zou niet eerlijk zijn als een ploeg 90 minuten thuis mag spelen en 120 minuten uit moet spelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dacht dat bij verlengen uitdoelpunten niet dubbel telde.
Ik vind dit heel vreemd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien is het ook maar beter. Welke clubs moeten we nu volgend jaar sturen Europees gezien?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
De nederlaag van vanavond kost ons al een plek (België stijgt naar 9), als volgend seizoen niet héél erg goed is gaan we buiten de top tien vallen. Dat kost ons sowieso één EL-ticket.
Feyenoord toont nog wat bravoer, PSV is volgend jaar leeg en Ajax is niveauloos mits het aankoopt of door selecteert.![]()
Ik vind dat doelpunten-uit-dubbel systeem zo veroudert. Voor mijn part schaffen ze het af. Krijg je veel leukere potten/vaker verlengingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig wel, het zou niet eerlijk zijn als een ploeg 90 minuten thuis mag spelen en 120 minuten uit moet spelen![]()
Dat is niet echt eerlijk, want de verlenging is altijd in de tweede wedstrijd (no shit) dus heeft de ploeg die eerst uit speelt voordeel. Niet dat het huidige systeem nou top is, maar goed. Iets beters weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:39 schreef DenXD het volgende:
[..]
Ik vind dat doelpunten-uit-dubbel systeem zo veroudert. Voor mijn part schaffen ze het af. Krijg je veel leukere potten/vaker verlengingen.![]()
Ik was echt vol overtuigd van een penaltyreeks, zie ik opeens ajacieden op de grond liggen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Als nou alles met het terugkijken van camera beelden e.d. zou kunnen oké. Loop je in een thuis wedstrijd onterecht tegen een penalty of rode kaart, ben je ook al getekend. Daarnaast, wat maakt het uit; een uitwedstrijd kan je toch ook gewoon winnen? Of zorgt het publiek nou daadwerkelijk ervoor dat het uit-team minder speelt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet echt eerlijk, want de verlenging is altijd in de tweede wedstrijd (no shit) dus heeft de ploeg die eerst uit speelt voordeel. Niet dat het huidige systeem nou top is, maar goed. Iets beters weet ik ook niet.![]()
Ajax had het voor de 90ste minuut ook nog weg kunnen geven trouwens. Slappe zakken zijn het.Groot fan van User Wotte![]()
Tekenend voor het hele seizoenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:01 schreef Tjacka het volgende:
Ajax had het voor de 90ste minuut ook nog weg kunnen geven trouwens. Slappe zakken zijn het.![]()
Alleen in 13/14 werd er nationaal gezien tenminste nog succes geboekt. Maar als je het hebt over wat ze op het veld laten zien is het al meerdere jaren bedroevend jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak er maar afgelopen twee jaar van.![]()
Ajax is niet echt goed in het benutten van buitenkansjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonde, erg zonde. Wat een kans om de kwartfinale te halen.![]()
Klopt, het rijtje clubs waarvan Ajax in de EL verloor wordt steeds gęnanter. Ik ben een fan van de Boer, maar op de een of andere manier doet hij het zeer slecht in knockout wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax is niet echt goed in het benutten van buitenkansjes.![]()
Ajax ontbreekt het gewoon aan de kwaliteit om het eigen spelletje te spelen tegen de slimme ploegen, voornamelijk oostblokkers en het ontbreekt ze ook aan kwaliteit om op dit niveau een ander spel te spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, het rijtje clubs waarvan Ajax in de EL verloor wordt steeds gęnanter. Ik ben een fan van de Boer, maar op de een of andere manier doet hij het zeer slecht in knockout wedstrijden.
Dat ligt niet zo zeer aan De Boer, tenzij je hem aansprakelijk maakt voor het aankoopbeleid. Ajax heeft gewoon een elftal waarmee ze enkel het huidige spelletje kunnen spelen.![]()
Ajax kan niet op resultaat spelen, dat is niet de schuld van De Boer, de spelersgroep ontbeert ervaring en kwaliteit. En als je je elk seizoen je ervaren spelers kwijtraakt, zoals Alderweireld, Eriksen, Vertonghen, Siem de Jong, Poulsen, etc. wordt het een lastig verhaalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, het rijtje clubs waarvan Ajax in de EL verloor wordt steeds gęnanter. Ik ben een fan van de Boer, maar op de een of andere manier doet hij het zeer slecht in knockout wedstrijden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
owow hahahahaha ik lig echt in een deuk bohhquote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:54 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als je het over de eerste twee woorden hebt geef ik je gelijk.
Nee...![]()
Wil je beweren dan dat het dit jaar niet allemaal heel erg treurig is?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
owow hahahahaha ik lig echt in een deuk bohh
Nee...![]()
valt wel mee, superjong elftal, zit genoeg potentie inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:08 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wil je beweren dan dat het dit jaar niet allemaal heel erg treurig is?![]()
Haha het Nederlandse voetbalAjax dat nog niet eens een vuist kan maken tegen een ploegje als Dnipro
![]()
![]()
Ja maar bv de ajacieden geven de club nou ook geen beste naam.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met de club zelf is er uiteraard niks mis mee. Ajax is meer dan de elf die op het veld staan.
Naast dat het elftal wat Ajax tegenwoordig heeft niet zou misstaan in de JL![]()
fok.nlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:12 schreef bianconeri het volgende:
Haha het Nederlandse voetbalAjax dat nog niet eens een vuist kan maken tegen een ploegje als Dnipro
NL
een hekel hebben aan Nederland maar wel posten op het Nederlandse forum![]()
![]()
Je hebt nog gewoon gelijk ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:12 schreef bianconeri het volgende:
.
![]()
Ajax is er de club niet naar om te bouwen aan een team.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
valt wel mee, superjong elftal, zit genoeg potentie in![]()
De Boer mag ook wel wat worden aangerekend.
Boilesen, de aanvoerder, pas wisselen in de fucking verlenging
Langeballentactiek toepassen terwijl je ziet dat Dnipro zich met gemak daar onderuit speelt, nou ja, VD Hoorn deed het nog een beetje goed.![]()
Boilesen aanvoerder is toch gewoon pure koefnoen? Man man man..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer mag ook wel wat worden aangerekend.
Boilesen, de aanvoerder, pas wisselen in de fucking verlenging
Langeballentactiek toepassen terwijl je ziet dat Dnipro zich met gemak daar onderuit speelt, nou ja, VD Hoorn deed het nog een beetje goed.![]()
Ik vind het jammer dat Roland opperkleurder beticht van onwaarheden.
Dit stelt me teleur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jullie middenveld en veldman waren wel aardig
Horny M viel ook goed in
Gr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben met de terugkeer van Sigthorsson. Genoten van zijn optreden gister. Je kan zeggen wat je wil, maar hij is sterk aan de bal, wint bijna ieder kopduel, kan een mannetje passeren, heeft een goede techniek en pikt ook geregeld zijn doelpuntje mee. Ik denk dat Ajax die jongen nog goed kan gebruiken in de strijd om de tweede plaats in het slot van de competitie.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben met de terugkeer van Sigthorsson. Genoten van zijn optreden gister. Je kan zeggen wat je wil, maar hij is sterk aan de bal, wint bijna ieder kopduel, kan een mannetje passeren, heeft een goede techniek en pikt ook geregeld zijn doelpuntje mee. Ik denk dat Ajax die jongen nog goed kan gebruiken in de strijd om de tweede plaats in het slot van de competitie.![]()
zegt genoeg als je zo'n speler moet brengen.
Ajax speelde niet eens onaardig in het begin maar was gewoon niet goed genoeg en met die wissels werd het er niet beter op.
Boilesen en van Rhijn waren beiden toch wel de slechtsten en de jongens voorin hadden hun dag ook niet![]()
"Kan niet op resultaat spelen" vind ik altijd zo'n onzin. Ajax kan gewoon niet (meer) winnen van ploegen die normaal vele malen zwakker waren. Dat komt niet omdat die ploegen "beter op resultaat spelen", maar omdat Ajax niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax kan niet op resultaat spelen, dat is niet de schuld van De Boer, de spelersgroep ontbeert ervaring en kwaliteit. En als je je elk seizoen je ervaren spelers kwijtraakt, zoals Alderweireld, Eriksen, Vertonghen, Siem de Jong, Poulsen, etc. wordt het een lastig verhaal![]()
daar komt het wel op neer, om op resultaat te spelen moet je wel een resultaat neerzettenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Kan niet op resultaat spelen" vind ik altijd zo'n onzin. Ajax kan gewoon niet (meer) winnen van ploegen die normaal vele malen zwakker waren. Dat komt niet omdat die ploegen "beter op resultaat spelen", maar omdat Ajax niet goed genoeg is.![]()
Bazoer is toch wel echt een verademing zeg, wat heb ik genoten van die jongen.
verder was dit gewoon een hele droevige wedstrijd die in de eerste 15 minuten is verloren(of althans niet gewonnen)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
vond hem gisteren niet eens zo geweldig, Sinkgraven vond ik ook goed, Klaassen haalt altijd een voldoende, voorin eigenlijk alleen El Ghazi voldoende, achterin alleen het centrum voldoendequote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:04 schreef mokkiemok het volgende:
Bazoer is toch wel echt een verademing zeg, wat heb ik genoten van die jongen.
verder was dit gewoon een hele droevige wedstrijd die in de eerste 15 minuten is verloren(of althans niet gewonnen)![]()
Ging wel aardig in de fout bij de 1-1.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:04 schreef mokkiemok het volgende:
Bazoer is toch wel echt een verademing zeg, wat heb ik genoten van die jongen.![]()
klopt maar hij had die bal ook niet moeten krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ging wel aardig in de fout bij de 1-1.![]()
Gaan we nu van een 18 jarige verwachten dat hij elke week een 9 haalt... Nee baaszoer speelde gisteren gewoon prima. Van je meest ervaren spelers. Lees: de backs verwacht je meer![]()
Natuurlijk speelde hij goed maar niet geweldig, beoordelen is niet hetzelfde als verwachtenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we nu van een 18 jarige verwachten dat hij elke week een 9 haalt... Nee baaszoer speelde gisteren gewoon prima. Van je meest ervaren spelers. Lees: de backs verwacht je meer![]()
zonder cilissen hadden jullie nu 15e gestaan in de competitie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Cilissen had die bal ook wel mogen hebbenNothing to see here, carry on
Forum Opties Forumhop: Hop naar: