Samenloop omstandigheden blablaquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom liggen ze er dan uit? ;s
dus ze hebben verloren?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Samenloop omstandigheden blabla
25 max.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoeveel luisteraars vanavond trouwens?
Jevgen Konopljanka 97'quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Samenloop omstandigheden blabla
quote:
Toen 44quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wel heel wat minder dan vorige week of niet?
Nee gelijkgespeeld.quote:
Gaat over mij. Heb pixel dagenlang lastig gevallen met verzoekjes variėrend van pics tot huwelijk en nu word ik aan de schandpaal genageld.quote:
Omdat ze vorige week niet hebben gewonnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom liggen ze er dan uit?
klb heeft je rug bro laat die gutter pussys maar pratenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat over mij. Heb pixel dagenlang lastig gevallen met verzoekjes variėrend van pics tot huwelijk en nu word ik aan de schandpaal genageld.
Ach ik schoot tenminste geen ballen meer in eigen doel bij haxquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
voetbal belangrijker vinden dan radio klb
maar het draait toch om twee wedstrijden? ;squote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ze vorige week niet hebben gewonnen.
ik steun je broederquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat over mij. Heb pixel dagenlang lastig gevallen met verzoekjes variėrend van pics tot huwelijk en nu word ik aan de schandpaal genageld.
Ja maar die laatste hebben we gelijkgespeeld (H)quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar het draait toch om twee wedstrijden? ;s
Nah, denk toch dat ik voor Pixxy ga whiteknighten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
klb heeft je rug bro laat die gutter pussys maar praten
maar toch ook weer verlorenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja maar die laatste hebben we gelijkgespeeld (H)
hehehquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nah, denk toch dat ik voor Pixxy ga whiteknighten.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ik schoot tenminste geen ballen meer in eigen doel bij hax
is ze het whiteknighten waard?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nah, denk toch dat ik voor Pixxy ga whiteknighten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |