Ja allebei pure aids.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
Hoi overigens, ik heb bijna alles gemist, is de stand een goede weerspiegeling van de verhoudingen?
idd zo'n beetje de enige reden waarom ik nog naar deze FC knudde rollenspel kijk, en moet ff w88 op de andere wedstrijd samenvattingen natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Benieuwd wat Sigaarsnor dadelijk gaat zeggen
Ajax was de dominerende partij, voetbal is oneerlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
Hoi overigens, ik heb bijna alles gemist, is de stand een goede weerspiegeling van de verhoudingen?
Wie zei dat? Van Zenit verliezen kan gebeuren. Natuurlijk speelde PSV ook als een stel gehandicapte bejaarden, maar goed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
En de neusjes met hun grote smoel toen PSV van een (betere) europese ploeg verloor. Oh oh oh het was een schande!
Als Djneppt Djorpepetovskshjofe er nog ééntje bijprikt wel ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
Heb dus niet veel gemist?quote:
Goed hoor. Ik plak hem op de koelkast, dan kan iedereen het zien. Mooi hè?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:22 schreef Caland het volgende:
Dit is de club waar ik zo trots op ben
De club waar ik zoveel van hou
Waar je ook gaat ik volg je overal
Behalve als er geen treinen rijden dan vertrek ik gauw
In het PSV topic kan ik me een GGMM herinneren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie zei dat? Van Zenit verliezen kan gebeuren. Natuurlijk speelde PSV ook als een stel gehandicapte bejaarden, maar goed.
Napoliquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Dnijiper heeft niks te zoeken bij de laatste 8. Het is dat ze mazzelden.met de loting, maar wat een treurig elftal is dat zeg. Hopelijk loot Napoli hun.
Die praat poep. Als hij zijn mond open doet komt er diarree uit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
In het PSV topic kan ik me een GGMM herinneren.
Net of Nl Oekraiene ooit inhaald.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:22 schreef Tchock het volgende:
Oekraïense club door, Belgische club door, geen Nederlandse. Heerlijke avond voor de ranking dit.
Speelde erg goed. Beste man van het veld.quote:
GGMM.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
In het PSV topic kan ik me een GGMM herinneren.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die praat poep. Als hij zijn mond open doet komt er diarree uit.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik plak hem op de koelkast, dan kan iedereen het zien. Mooi hè?
Excelsior > Fc de Boerquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyf een eind op met je opportunistische voetbal man. Dat helpt alleen tegen ploegjes als SBV Fucking Excelsior.
Wel een team dat Ajax met speels gemak over de knie legt. Zegt ook wel genoeg...quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Dnijiper heeft niks te zoeken bij de laatste 8. Het is dat ze mazzelden.met de loting, maar wat een treurig elftal is dat zeg. Hopelijk loot Napoli hun.
Daarvoor ook heel weinig hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef hmmmz het volgende:
In heel de verlenging geen ene kans creëren.
De rest is al naar huisquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoor ik nu die 30 Djnepr fans zingen?
Hoe kom je erbij dat Brugge Dnipro loot?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
tzal wel Club Brugge - Dnipro zijn die ene kwartfinale. al de rest mooie toppers
Daarna heel sober. Wissels hebben Ajax wel compleet genekt denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:26 schreef Coco98 het volgende:
Alleen de eerste 10 minuten was het aardig van Ajax.
En beter dan Engelandquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
België doet beter dan NL dit jaar in Europa
voorgevoelquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Brugge Dnipro loot?
Dezelfde reden waarom we toch naar Studio Voetbal kijken.quote:
Wat verwacht jij van Leo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:27 schreef Cavaliers het volgende:
De angst in die ''staat buitenspel'' van Leo.
Maar hij is niet voor Ajax.
Dat geldt gelukkig niet voor mijquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom we toch naar Studio Voetbal kijken.
Tjah wie wint er niet van Ajax in Europa?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel een team dat Ajax met speels gemak over de knie legt. Zegt ook wel genoeg...
Ajax was groepswinnaar geweest als ze in de poule met Dortmund en Arsenal zaten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
België doet beter dan NL dit jaar in Europa
Mentale edit, ik was helemaal in de war.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat je een edit plaatst voordat je dit post.
Ga nog even drie keer.quote:
hup, terug naar de wc weerquote:
wat doe je hier nog?quote:
Ga eens effe naar de wc nuquote:
Oké baas.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:29 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nou, hup, weer terug naar de WC jij!
Gahaha, wat een grapquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax was groepswinnaar geweest als ze in de poule met Dortmund en Arsenal zaten.
WIE ANDERS DANquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik krijg flashbacks naar Ajax Roda en die omhaal van Huntelaar.
Ik naar Monaco - Arsenal waar Arsenal ook dacht dat het ging lukkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik krijg flashbacks naar Ajax Roda en die omhaal van Huntelaar.
Strakkere poepert dan een Oekraïense camgirl.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:31 schreef donald_dick het volgende:
ik schijt ondertussen diamanten...
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke sniper heeft hem neer geschoten?
Ik naar Dortmund die dachten te winnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik naar Monaco - Arsenal waar Arsenal ook dacht dat het ging lukken
Jaaaaquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Betekent deze winstpartij nog wel wat coefficientiepunten eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef TLC het volgende:
De financiele verschillen zelfs met ploegen uit Oekraine worden te groot.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Ajax toch de beste Nederlandse club in Europa
tr gemacht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:37 schreef Coco98 het volgende:
Jongens, afgezien van de jodengrappen was het gezellig.
Ajax heeft gewoon op elke positie een 3x betere voetballer staan. Dat Djnepr was echt van niveautje FC Twente. Aan de financiën lag het echt niet in deze wedstrijden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef TLC het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje erg dat ik nooit meer in mijn leven een Nederlandse club een Europacup zie winnen, het lijkt er op dat de goede resultaten van PSV, AZ en van Feyenoord van pakweg 10 jaar geleden de laatste stuiptrekkingen waren.
De financiele verschillen zelfs met ploegen uit Oekraine worden te groot.
Waarom lach je? Feitelijk heeft hij gelijk. Wellicht niet bij djnepr huppeldepup maar er zijn andere clubs die financieel echt een stuk verder zijn en betere spelers hebbenquote:
Legia is idd beter dan Zenit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Ajax toch de beste Nederlandse club in Europa
Kiev, Shakter en Dnipro kunnen spelers halen die de 'top' hier zich nimmer kan veroorlovenquote:
Ajax zal het altijd afleggen tegen Oostblokploegen. Het is een trauma. Die spelen verdedigend, compact en alles wat Ajax verboden heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon op elke positie een 3x betere voetballer staan. Dat Djnepr was echt van niveautje FC Twente. Aan de financiën lag het echt niet in deze wedstrijden.
Nee, optyfen gauw.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef bombmannl het volgende:
Al die 010-ers die nu blij zijn dat ajax eruit ligt______ . ik heb toch ook staan juichen voor Manu tegen AS Roma.
Kan die rivaliteit dan niet 1 avondje per week achterwege worden gelaten
Ik ook.quote:
Dnipr Dniprezeovoeovoovovosk speelde niet verdedigend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax zal het altijd afleggen tegen Oostblokploegen. Het is een trauma. Die spelen verdedigend, compact en alles wat Ajax verboden heeft.
Ze spelen simpelweg realistischer en professioneler.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax zal het altijd afleggen tegen Oostblokploegen. Het is een trauma. Die spelen verdedigend, compact en alles wat Ajax verboden heeft.
Spijker. Kop.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Ze spelen simpelweg realistischer en professioneler.
Ik gok 1-8quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is er morgen MVV - NEC, jongens.
Dit is het enige relevante. Ajax is lachwekkend. Ze hebben een groter budget dan Dnjepr Dnjepropetrovsk. Ze werden in de laatste 6 jaar uitgeschakeld door o.a.:quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wellicht niet bij djnepr huppeldepup
Streel me zachtjes, door mijn haar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik denk niet dat ik hier overheen kom, hou me vast.
Ze hadden makkelijk twee keer van die fopclub kunnen winnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Compact dan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dnipr Dniprezeovoeovoovovosk speelde niet verdedigend.
Super Sundayquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is er morgen MVV - NEC, jongens.
Taylor gooide 117 gemiddeld en stond op een gegeven moment achter las ik op twitter.quote:
Bla. bla. bla. Ajax heeft in 12 jaar tegen de meest idiote kutclubs geloot en nog steeds falen ze iedere keer. Zoek daar eens een verklaring voor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ze hadden makkelijk twee keer van die fopclub kunnen winnen.
Soms wordt het fluitconcert, eventjes teveel. En die trein in,is dan alles wat ik wil.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Streel me zachtjes, door mijn haar.
Waar beweer ik dat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is morgen geen zondag, dom varken.
Toegegeven, beter dan al mijn grappen vanavond.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Soms wordt het fluitconcert, eventjes teveel. En die trein in,is dan alles wat ik wil.
Marcel Maijer interviewt de Ajacieden vakerquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:45 schreef Thas het volgende:
Respect voor de RTL-interivewer dat hij niet zon enorme "je ziet er emotioneel uit" homovraag stelt
Bedankt Hans.twitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 19-03-2015 om 23:46:54Klaassen: 'we konden vandaag de tegenstander te weinig pijn doen, zoals in Heerenveen wel lukte' #rtl7 reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:46 schreef Caland het volgende:
Ok jongens wie is er bezig geweest
[ afbeelding ]
Wat een grap inderdaad, alsof Feyenoord hem kan betalenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:46 schreef Caland het volgende:
Ok jongens wie is er bezig geweest
[ afbeelding ]
Hey JanCeesquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat een grap inderdaad, alsof Feyenoord hem kan betalen
Feyenoord kan nawelijks een speler van Cambuur betalen dus of dat nou veel zegtquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat een grap inderdaad, alsof Feyenoord hem kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |