SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty op 20-03-2015 10:45:28 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Gefeliciteerd en welkom hier!!!quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik mag hier nu ook he... Vind het allemaal nog ontzettend onwerkelijk, want we zijn het ziekenhuis nog niet uit en ik weet nog niet hoe de wereld eruit ziet mét baby in mijn armen. Ik ken voorlopig alleen nog deze kamer met J.
Ik schuif dus rustig aan en zal de komende tijd eens meelezen...
Begrijp ook niet zo goed waarom het niet wil. Ik denk dat ik vandaag ga wachten tot ze echt honger hebben. Misschien drinken ze dan meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:42 schreef Crumpette het volgende:
Jeetje Zoe idd met kleine flesjes blijf je aan de gang..![]()
Hier nu 5x 180/6 op een etmaal, dat gaat heel goed. Vannacht had ie wel een nachtvoeding, maar dan vraagt hij nooit een 6e fles op de dag, dus het zal wel goed zijn. Moet wel echt een slaapzak regelen vandaag
dat instoppen snachts want deken afgeschopt, ben ik zat.
W is 7,6 kg. En niet willen drinken is hier -dat begrijp je- nooit een probleem.. lastig. Grotere flessen kan rust brengen, maar dan moeten ze het wel kunnen drinken.. dat worden slanke meisjes!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Begrijp ook niet zo goed waarom het niet wil. Ik denk dat ik vandaag ga wachten tot ze echt honger hebben. Misschien drinken ze dan meer.
Ik geef ze nu om de 3/3,5u want dan geven ze wel aan dat ze een fles willen..misschien iets uitstellen.
Hoeveel kg is W nu?
Dat is minder, een slaapzak is dan idd wel handig!
Ja idd. Toen ze mini waren dronken ze al heel weinig. Tot 2,5mnd 90ml geloof ik en daarna opgebouwd tot 150/5 maar van laten ze nu steeds staan. En met meer dan 2 pakken nutrilon pw is het wel zonde om ook nog melk weg te gooienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
W is 7,6 kg. En niet willen drinken is hier -dat begrijp je- nooit een probleem.. lastig. Grotere flessen kan rust brengen, maar dan moeten ze het wel kunnen drinken.. dat worden slanke meisjes!
Danaaa, dat gulzige drinken had mijn dame soms ook. Alleen al de fles zien was de garantie dat ze als een fladderende mus de fles aanviel en m in mum van tijd leeg had. Gevolg: een onverzadigde dame. Toen ze m eenmaal rustiger leegdronk, was ze ook beter verzadigdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef Danaa het volgende:
Haha JM! Het is je gelukt!
Zoe, vermoeiend en frustrerend! Is je man wel weer thuis? Weet dat je vd week zei dat je alleen was (geen idee of dat voor lange tijd zou zij n)
Hier heeft D. me meer laten slapen dan ooit na zijn geboorte. Happy mama! Zijn flessen dronk hij geduldig, normaliter is hij gulziger dan gulzig.
Ik had om 09:19 in ieder geval geplast en gegeten, zodat ik met hem kon gaan zitten. Hij is net in slaap gevallen bij me <3
Straks proberen weg te leggen dan kan ik douchen.
Vraagje voor mama's van kinderen met spenen: Hij vind het Bibi toch wel erg fijn, maar de bibi die ik in huis had is er 1 vd terugroepactie. In de winkel geen bibi te krijgen. Zijn er hier moeders die ze bijv online bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |