abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2015 @ 22:11:51 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150828558
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty op 20-03-2015 10:45:28 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 19 maart 2015 @ 22:12:47 #2
52229 Chanty
pi_150828606
Rady en djmo wat een plaatjes hebben jullie O+
pi_150828655
Mnoh Rady, hij bekijkt 't eens goed :)
Welkom MwCactus, rare start zo he... :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 19 maart 2015 @ 22:13:53 #4
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_150828661
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik mag hier nu ook he... Vind het allemaal nog ontzettend onwerkelijk, want we zijn het ziekenhuis nog niet uit en ik weet nog niet hoe de wereld eruit ziet mét baby in mijn armen. Ik ken voorlopig alleen nog deze kamer met J.
Ik schuif dus rustig aan en zal de komende tijd eens meelezen...
Gefeliciteerd en welkom hier!!!
Hoe gaat het nu met jullie?
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_150828687
Rady O+

Cactus welkom! Hoe gaat het bij jullie? :*
  donderdag 19 maart 2015 @ 22:20:17 #6
52229 Chanty
pi_150828921
Cactus gefeliciteerd! *O*
pi_150829251
Welkom mw cactus *O*

Vi O+
pi_150829265
Welkom mw cactus!.
S. 2014
J. 2016
pi_150830032
Welkom cactus :)

Wow! (Bijna) kruipende oktoberbaby's! :o hier nog niet hoor, alhoewel hij wel z'n hele box/kleed door rolt O+

Zo en hier was ik vandaag opeens m'n komkommer kwijt! Rapley kindje O+
Oh en hij heeft bijna de hele maaltijd aan tafel gezeten in de kinderstoel...
Waar is mijn baby gebleven?

(Ik ben verder niet zo goed bijgelezen... Het was weer drie dagen werken, eten, kinderen naar bed brengen, slapen, wakker zijn, slapen, wakker zijn, slapen)
pi_150831272
Van harte Cactus O+

Ik zing bij het luier verschonen o.a. "Oui oui oui merci merci pour le poopy madame [achternaam die eindigt op ie-klank]" :D
pi_150837710
Away, dat liedje :D

Cactus gefeliciteerd! *O*

Loj wat fijn dat het eten zo goed gaat!
pi_150838121
Goeiemorgen!

Welkom mevr cactus!

Sq
Hoe gaat het koken nu svonds?

Rady
Hij heeft echt een gezichtje dat je vrolijk maakt O+ wat een leukerd! (heeft hij vast van jou. Jij hebt ook zo'n vrolijke uitstraling)
Fijn dat het werken goed ging!

Loj :o verdwenen komkommer
Knap!

Ik wil mn meiden weer naar flessen van 150/5 -O- met 120/4 en minder moet ik er snachts elk 2,5/3u uit. Bah. En peuter eet ook slecht dus die heeft ook honger snachts.

Maarrrr zonet waren ze erg leuk aan het spelen O+ Maakt een hoop goed.
pi_150838406
Jeetje Zoe idd met kleine flesjes blijf je aan de gang.. :{

Hier nu 5x 180/6 op een etmaal, dat gaat heel goed. Vannacht had ie wel een nachtvoeding, maar dan vraagt hij nooit een 6e fles op de dag, dus het zal wel goed zijn :). Moet wel echt een slaapzak regelen vandaag :( dat instoppen snachts want deken afgeschopt, ben ik zat.
pi_150838424
Als mijn baby weer beter is komt hij niet meer voor drie voedingen per nacht, toch?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_150838605
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:42 schreef Crumpette het volgende:
Jeetje Zoe idd met kleine flesjes blijf je aan de gang.. :{

Hier nu 5x 180/6 op een etmaal, dat gaat heel goed. Vannacht had ie wel een nachtvoeding, maar dan vraagt hij nooit een 6e fles op de dag, dus het zal wel goed zijn :). Moet wel echt een slaapzak regelen vandaag :( dat instoppen snachts want deken afgeschopt, ben ik zat.
Begrijp ook niet zo goed waarom het niet wil. Ik denk dat ik vandaag ga wachten tot ze echt honger hebben. Misschien drinken ze dan meer.
Ik geef ze nu om de 3/3,5u want dan geven ze wel aan dat ze een fles willen..misschien iets uitstellen.

Hoeveel kg is W nu?

Dat is minder, een slaapzak is dan idd wel handig!
pi_150839120
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Begrijp ook niet zo goed waarom het niet wil. Ik denk dat ik vandaag ga wachten tot ze echt honger hebben. Misschien drinken ze dan meer.
Ik geef ze nu om de 3/3,5u want dan geven ze wel aan dat ze een fles willen..misschien iets uitstellen.

Hoeveel kg is W nu?

Dat is minder, een slaapzak is dan idd wel handig!
W is 7,6 kg. En niet willen drinken is hier -dat begrijp je- nooit een probleem.. lastig. Grotere flessen kan rust brengen, maar dan moeten ze het wel kunnen drinken.. dat worden slanke meisjes! ;)
pi_150839523
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef Crumpette het volgende:

[..]

W is 7,6 kg. En niet willen drinken is hier -dat begrijp je- nooit een probleem.. lastig. Grotere flessen kan rust brengen, maar dan moeten ze het wel kunnen drinken.. dat worden slanke meisjes! ;)
Ja idd. Toen ze mini waren dronken ze al heel weinig. Tot 2,5mnd 90ml geloof ik en daarna opgebouwd tot 150/5 maar van laten ze nu steeds staan. En met meer dan 2 pakken nutrilon pw is het wel zonde om ook nog melk weg te gooien :{ .

S.ara is lang en dun en zo waren man en ik ook dus in die zin klopt t ook wel. Zou ze alleen snachts wat meer tevreden willen zien O-)
pi_150839594
Hoop dat even afwachten sorlaas biedt Zoë!

Ik zit nu te kolven terwijl de pakjesmeneer elk moment kan aanbellen.. Wachten kon ook niet want om 10u afspraak hier, hopelijk komt pakje ook pas tegen die tijd. Living on die ets mama-style 8-)

Update: gelukt! Inclusief afspoelen en invriezen en alles *O* 190cc :Y)

[ Bericht 28% gewijzigd door JufMariska op 20-03-2015 09:57:08 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150839806
:D misschien heb je wel een grotere kolfopbrengst door de spanning JM

:9
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:57:08 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_150840110
Ik moet er ook nog/weer gewoon twee keer per nacht uit. Denk dat het niet echt af te dwingen is. En mijn 5,5 maander ( ;( ) drinkt ook maar 120 cc per fles!

Zoe, ik maak tegenwoordig een weekmenu, dat scheelt al veel. En op dit moment is ze minder mopperig waardoor ik meer gedaan krijg. Maar dat is waarschijnlijk volgende week weer anders :')
Wat een gezellige roze bende heb je daar :D

Cactus, welkom! *O*
disclaimer
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:44:58 #21
140412 Danaa
🍎
pi_150841771
Haha JM! Het is je gelukt!

Zoe, vermoeiend en frustrerend! Is je man wel weer thuis? Weet dat je vd week zei dat je alleen was (geen idee of dat voor lange tijd zou zij n)

Hier heeft D. me meer laten slapen dan ooit na zijn geboorte. Happy mama! Zijn flessen dronk hij geduldig, normaliter is hij gulziger dan gulzig.
Ik had om 09:19 in ieder geval geplast en gegeten, zodat ik met hem kon gaan zitten. Hij is net in slaap gevallen bij me <3
Straks proberen weg te leggen dan kan ik douchen.

Vraagje voor mama's van kinderen met spenen: Hij vind het Bibi toch wel erg fijn, maar de bibi die ik in huis had is er 1 vd terugroepactie. In de winkel geen bibi te krijgen. Zijn er hier moeders die ze bijv online bestellen?
pi_150842114
Hema speen lijkt erop Danaa.
(Ik vind die alleeb wel gruwlijk lelijk)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 maart 2015 @ 11:04:07 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150842312
Welkom MwC!

Mini heeft een regeldagje (wat ik al voorzien had) maar handig is anders nu ik net vandaag moest beginnen met de kids zelf naar school te brengen :') De eerste keer in het openbaar voeden heb ik er dus ook al opzitten; een rustig hoekje opgezocht op de peuterspeelzaal. Eenmaal thuis weer honger natuurlijk, maar het was geen straf om te voeden met een bordje gerookte zalmfilet binnen handbereik :9~
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:11:53 #24
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_150842516
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef Danaa het volgende:
Haha JM! Het is je gelukt!

Zoe, vermoeiend en frustrerend! Is je man wel weer thuis? Weet dat je vd week zei dat je alleen was (geen idee of dat voor lange tijd zou zij n)

Hier heeft D. me meer laten slapen dan ooit na zijn geboorte. Happy mama! Zijn flessen dronk hij geduldig, normaliter is hij gulziger dan gulzig.
Ik had om 09:19 in ieder geval geplast en gegeten, zodat ik met hem kon gaan zitten. Hij is net in slaap gevallen bij me <3
Straks proberen weg te leggen dan kan ik douchen.

Vraagje voor mama's van kinderen met spenen: Hij vind het Bibi toch wel erg fijn, maar de bibi die ik in huis had is er 1 vd terugroepactie. In de winkel geen bibi te krijgen. Zijn er hier moeders die ze bijv online bestellen?
Danaaa, dat gulzige drinken had mijn dame soms ook. Alleen al de fles zien was de garantie dat ze als een fladderende mus de fles aanviel en m in mum van tijd leeg had. Gevolg: een onverzadigde dame. Toen ze m eenmaal rustiger leegdronk, was ze ook beter verzadigd :) hopelijk is dit ook de truuk voor jullie D.

Ik lees hier nog wel mee en ben eigenlijk ook eigenlijk aan het wennen aan het feit dat mijn dame volgende week woensdag al 1 wordt :o O+ .. Gister ontdekte ik haar 8e tandje alweer *)

Ik lees dat hier veel tandjes aan het doorkomen zijn, dat mama's weer aan het werk zijn na hun verlof en dat veel moppies aan het draaien/kruipen zijn en al af en toe aan de vaste hap zijn :)

En nieuwe aanwas, welkom nieuwe baby's en nieuwe mama's :W
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_150848861
Pff had net even een instortmomentje. Ze vecht zo tegen de slaap de hele tijd. En dan valt ze aan de borst in slaap en dan wil ik haar wegleggen, maar wordt ze gewoon weer wakker waarop ze weer ligt te schreeuwen. Ik heb haar net maar gewoon laten liggen. Ik had nog niet eens ontbeten. Tijdens het klaarmaken van een boterham viel ze toch weer in slaap. Maar kan dat niet gewoon zonder het gehuil :'(
Wat moeilijk zeg, babies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')