Zou ook echt vet zijn. Weer eens wat nieuws!quote:Op donderdag 9 april 2015 12:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er wel Iron Banner is volgende week. Volgens het 'patroon' wel, 3 weken niet, dan 1 week wel, maar het staat niet in die tjidlijn op de homepage van Bungie dit keer terwijl dat de vorige edities wel zo was.
Vorige weekly update werd er gehint naar de Trials of Osiris. Het zou me niet verbazen als ze die vanavond in de weekly update aankondigen en dat we die dan dinsdag voor het eerst te zien krijgen.
Ja idd, de hele opzet van ToS ziet er best tof uit. Een keer iets fris' is ook wel fijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:00 schreef Visserij het volgende:
[..]
Zou ook echt vet zijn. Weer eens wat nieuws!
heavy bewaren? in de crucible? Of bedoel je pve?quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:11 schreef VMSDKR het volgende:
Teleurstellende weekly update wel.
Minder special ammo in de crucible, heavy ammo despawned als je het niet meteen oppakt, je kunt straks je helm in de tower dragen en items 'locken' zodat je ze niet per ongeluk dismantled.
Geen releasedates ofzo.
Best wel teleurstellend. Dat special ammo generfed wordt vind ik wel goed, wordt het wat minder een shotgunfest. Maar dat je je heavy straks niet meer kan bewaren vind ik echt lame.
Cruciblequote:Op vrijdag 10 april 2015 01:25 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
heavy bewaren? in de crucible? Of bedoel je pve?
reintji en wiebeldak, bedankt dat ik nog ff mocht helpen met die mofo op de maan. Je was wel erg stil dakkie....
Gesjellig toch! We hadden je al eerder uitgenodigd, waren een paar gasten die ons een ander kistje lieten zien in Gorgon's maze.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:25 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
reintji en wiebeldak, bedankt dat ik nog ff mocht helpen met die mofo op de maan. Je was wel erg stil dakkie....
en wat zit er in dat kistje? ach, zodra je twee wiebelenden in je team hebt dan kan het alleen nog maar goed gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 07:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Gesjellig toch! We hadden je al eerder uitgenodigd, waren een paar gasten die ons een ander kistje lieten zien in Gorgon's maze.
Gelukkig lukte het nog met Crota. Waren al eerder echt super dichtbij geweest, wilde er al bijna mee kappen. Helaas weer geen helm. Beetje kort nachtje, maar vanavond toch bier.
Jep. Ik weet niet waar zij de community input vandaan halen, maar het lijkt erop dat er meer aan eenmalige incidenten wordt gewerkt dan aan structurele zaken of meer content.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:11 schreef VMSDKR het volgende:
Teleurstellende weekly update wel.
Minder special ammo in de crucible, heavy ammo despawned als je het niet meteen oppakt, je kunt straks je helm in de tower dragen en items 'locken' zodat je ze niet per ongeluk dismantled.
Geen releasedates ofzo.
Best wel teleurstellend. Dat special ammo generfed wordt vind ik wel goed, wordt het wat minder een shotgunfest. Maar dat je je heavy straks niet meer kan bewaren vind ik echt lame.
heb ik ook eens gehad met mn vision of confluence. Gelukkig lag er nog een stapel te wachten in de kluis. helm op in de tower lijkt me nutteloos om daar je tijd aan te besteden. Het is toch juist leuk dat de helm af is in de torenquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:55 schreef Visserij het volgende:
[..]
Jep. Ik weet niet waar zij de community input vandaan halen, maar het lijkt erop dat er meer aan eenmalige incidenten wordt gewerkt dan aan structurele zaken of meer content.
Heb een of twee keer een of ander lulverhaal gehoord over per ongeluk dismantlen, daar wordt dan een hele fix voor opgetuigd. Same goes voor de helmen. Heb daar nog niemand over gehoord...
Ja, en dan belachelijk worden gemaakt omdat je een wortel op je hoofd hebt / een mislukte David Bowie bent...quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:54 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
helm op in de tower lijkt me nutteloos om daar je tijd aan te besteden. Het is toch juist leuk dat de helm af is in de toren
Kusje, kroelquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:07 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ja, en dan belachelijk worden gemaakt omdat je een mislukte David Bowie bent...
Dat is toch mooi man. De eenheidsworst met dezelfde helmen die gaat ontstaan vind ik dan muffer.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:07 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ja, en dan belachelijk worden gemaakt omdat je een wortel op je hoofd hebt / een mislukte David Bowie bent...
Awwww dat vind ik dan wel weer lief. Xur komt zo vast met een schip vol Gjallarhorns naar de toren, koop ik er ook eentje voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Haha het zit hem nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:07 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ja, en dan belachelijk worden gemaakt omdat je een wortel op je hoofd hebt / een mislukte David Bowie bent...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Haha Haha het zit hem nog steeds dwars.
Ik was zo stoned dat ik alleen nog Spaans kon spreken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:25 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
heavy bewaren? in de crucible? Of bedoel je pve?
En go, go, go now!quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik was zo stoned dat ik alleen nog Spaans kon spreken.
en te vroeg bij de laatstequote:Op vrijdag 10 april 2015 15:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat werkte wel. Want telkens werd er te laat geschoten na de eerste keer down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |