Dit!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Tot aan crota ging tering snel. En de chaos die er ontstaat als iets niet gaat zoals van te voren bedacht lig ik vaak dubbel om
Ps4! Wanneer heb je tijd? gisteren atheon hard in 1 keer genakt. Weapons of light + 5 icebreakers en 3 gjellyhorn = easyquote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat op PS4? ik wil anders wel paar keer meedoen.
Als crucible veteraan (samen met VMSDKR), welke wapens vinden jullie daar het fijnst?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef KneusTeun het volgende:
Me PSN= kneusteun
Tijd s'avonds meestal. Maar dan heb je me in je lijst en kan je invites sturen als ik online ben
ik zal ook ff ongevraagd mijn mening gevenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Visserij het volgende:
[..]
Als crucible veteraan (samen met VMSDKR), welke wapens vinden jullie daar het fijnst?
Verschilt per level gigantisch, ben nu wel fan van de mida multi, maar ook thorn, three little words doen het primaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Visserij het volgende:
[..]
Als crucible veteraan (samen met VMSDKR), welke wapens vinden jullie daar het fijnst?
Mooie aan die LDR vind ik om door muren heen te schietenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
ik zal ook ff ongevraagd mijn mening geven
primary: last word
special: swordbreaker/ ldr 5001
heavy: elke willekeurige raket launcher (ik gebruik one way ticketooo of zoiets)
Mooiste moment vond ik nog wel dat iedereen beneden is voor die ogers en ik nog op mijn gemak die chalice moest en zou oppikken omdat ik nog maar een mm leven had:Dquote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Tot aan crota ging tering snel. En de chaos die er ontstaat als iets niet gaat zoals van te voren bedacht lig ik vaak dubbel om
en dat iedereen beneden in de "oger room" zat, en er ineens een voorzichtig stemmetje vroeg: "uuuuh waar zijn jullie? we gingen toch naar de oger room?"quote:Op woensdag 8 april 2015 17:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooiste moment vond ik nog wel dat iedereen beneden is voor die ogers en ik nog op mijn gemak die chalice moest en zou oppikken omdat ik nog maar een mm leven had:D
The Last Word normaal, op Shores of Time gebruik ik Thorn. Voor de rest een Longbow Synthesis met Firefly als ik snipe en Felwinters Lie met Hammer Forged & Shot Package als ik shotgun.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:08 schreef Visserij het volgende:
[..]
Dat!quote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
en dat iedereen beneden in de "oger room" zat, en er ineens een voorzichtig stemmetje vroeg: "uuuuh waar zijn jullie? we gingen toch naar de oger room?"
zat baassie in de hard mode oger room.![]()
Assists top 1%quote:Op woensdag 8 april 2015 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Op www.destinytracker.com kun je trouwens heel veel stats van jezelf opvragen, best tof is dat.
Thorn of Hawkmoon. Ben nu sinds kort wat aan het oefenen met TLW, maar die heb ik nog niet onder de knie.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
The Last Word normaal, op Shores of Time gebruik ik Thorn. Voor de rest een Longbow Synthesis met Firefly als ik snipe en Felwinters Lie met Hammer Forged & Shot Package als ik shotgun.
Qua heavy Radegasts Fury met proximity detonation of Jolders Hammer.
Wat gebruik jij?
die van mij ligt ook al de hele week in de garage. Als ik online ben doe ik mee.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Na 21:00h kan ik wel denk ik, de titan moet de beentjes nog even strekken.
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat!![]()
Maar wel die oger pakken met mn rakettuh! Vanaf de begane grond nog wel, die gare warlock springt als John Stockton in de paint.
Keurige setup. Ik gebruikte eerst ook Thorn omdat ik TLW nog niet beheerste.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:33 schreef Visserij het volgende:
[..]
Thorn of Hawkmoon. Ben nu sinds kort wat aan het oefenen met TLW, maar die heb ik nog niet onder de knie.
Secondary Felwinters Lie/Swordbreaker en sniper wisselt. Sniper- bij normale matches preadiths revenge en tijdens IB LDR5001.
Heavy eigenlijk steevast Jolders Hammer (counterbalance, field scout). Vergeleken bij een rocket launcher kun je met die ammo veel meer kills maken. Met mijn Radegast houdt het met een raket of 4 wel op.
Heb je bij TLW nog last van de beperkte range? Ik heb er zelf nog niet echt heel veel last mee gehad, maar zoals gezegd ben ik echt nog n00b met dat apparaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Keurige setup. Ik gebruikte eerst ook Thorn omdat ik TLW nog niet beheerste.
Je moet Rumble gaan spelen, dat is wat rustiger met 5 spelers op de map en dan kun je een beetje uitvogelen hoe TLW werkt. Zo heb ik het gedaan tenminste. Hij is full-auto maar in mijn ervaring is het handiger op gewoon te 'tappen' om de recoil beter te controleren.
Als je hem eenmaal controleert is het echt een beest.
Ja, dat is het enige nadeel. Range kan niet tippen aan Thorns range.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:26 schreef Visserij het volgende:
[..]
Heb je bij TLW nog last van de beperkte range? Ik heb er zelf nog niet echt heel veel last mee gehad, maar zoals gezegd ben ik echt nog n00b met dat apparaat.
Ik vraag me af of er wel Iron Banner is volgende week. Volgens het 'patroon' wel, 3 weken niet, dan 1 week wel, maar het staat niet in die tjidlijn op de homepage van Bungie dit keer terwijl dat de vorige edities wel zo was.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef Visserij het volgende:
Iemand enig idee wat we in de aankomende week in iron banner kunnen kopen eigenlijk?
Ik hoop op helmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |