ben benieuwdquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hater
[..]
heb verzoekje aangevraagd voor ons
schrijf er een liedje overquote:
Ik regel zendtijd voor je.quote:
ja, lukt je vast welquote:
Ik ook.quote:
Don't hate the player hate the game.quote:
jeetje. ok. wil ik wel zendtijd hoor. maar ik moet nog supermarkten en dan heb ik een half uur voor liedjequote:
Ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Don't hate the player hate the game.
hmz, strugglesquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:33 schreef Plukdester het volgende:
[..]
jeetje. ok. wil ik wel zendtijd hoor. maar ik moet nog supermarkten en dan heb ik een half uur voor liedje
Ok, daten?quote:
Fuck Ajax.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
jammer dat ajax een groot deel van de show erop is
radio klb is veel leuker johquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Precies dit. Maar ik zie Ajax wel winnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
PLAY ON PLAYAHquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Don't hate the player hate the game.
Ja, laten we verder in DM gaan.quote:
Kan zomaar inderdaad!quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Precies dit. Maar ik zie Ajax wel winnen.
Gewoon 3 akkoorden en zingen dat ik supergirl wil neuken en dat ze mn ware forumliefde is (Y) "jou nog nooit gezien . maar mn hart voelt als een verzopen trien. Ik wil je ontmoeten en je overvallen. En de dag. Ja die komt. dat jij gaat bevallen."quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:35 schreef Plukdester het volgende:
[..]
Gewoon 3 akkoorden en zingen dat ik supergirl wil neuken en dat ze mn ware forumliefde is (Y) "jou nog nooit gezien . maar mn hart voelt als een verzopen trien. Ik wil je ontmoeten en je overvallen. En de dag. Ja die komt. dat jij gaat bevallen."
Prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |