Ga je nou gewoon door?quote:
Hij heeft al genoeg mensen.quote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed, bij mij werkt de Radio niet...
goed de op lrezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als ik op Nu Luisteren druk krijg ik gewoon een verwijzing naar mijn windows media player.
quote:* Winamp, iTunes http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.pls
* Windows Media Player http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.asx
* Real Player http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.ram
* QuickTime http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.qtl
Na Radio KLB ben je de mijne.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]laten we niet meer vechten bby als hoink praat
Klasbak van me.quote:
it's funny cause it's truequote:Op donderdag 19 maart 2015 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik zeg alleen kanker en yes als ik haxball speel
quote:
Laten we dansen op dit nummer bby.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:07 schreef Toto69 het volgende:
#radioKLB #genieten #leeggezogen wordenIk ga zo idd ook even de huur overmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor huurquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga zo idd ook even de huur overmaken.
iemand die een verkracht nummer nog een keer verkrachtquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:07 schreef pixelbitty het volgende:
Wie heeft dit beyonce nummer zo verkracht dan
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:07 schreef Toto69 het volgende:
#radioKLB #genieten #leeggezogen wordenIk had het in je topic al gezien idd. Lijkt me echt fucking wazig om zo'n ding aan je te hebben hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Verrekte irritant man. Met alles meenemen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het in je topic al gezien idd. Lijkt me echt fucking wazig om zo'n ding aan je te hebben hangen.
ahquote:
Kliko bedoel je.quote:
wutquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:11 schreef pixelbitty het volgende:
goddomme waarom was ineens iedereen blauw!?
Heb ik m'n vijf seconden modkrachten gemist?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:11 schreef pixelbitty het volgende:
goddomme waarom was ineens iedereen blauw!?
hey, laten we foto's ruilen, jij begintquote:
We hebben elkaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
Dit nummer
Mis houses als ik dit luister
jepquote:
Vraag ik me ook af.quote:
De muziek houdt mij rustigquote:
ripquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij mij alleen diazepam
Vorige week begon het ook pas om 9 uur drukker te wordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:31 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij zit iedereen bij de voetbal?
Alvast beetje inkomen voor straks.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:31 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij zit iedereen bij de voetbal?
Heerlijk inkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alvast beetje inkomen voor straks.
Hij heeft in ieder geval geen goede muzieksmaak.quote:
is er haxball???quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen goede muzieksmaak.
wowquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:40 schreef remi1986 het volgende:
5sec van tevoren bedenken dat je geluid via hdmi loopt en er dus niks zou worden opgenomen en dan rennen, vliegen, duiken door de kamer om er op tijd te zijn
SuperRemiquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:40 schreef remi1986 het volgende:
5sec van tevoren bedenken dat je geluid via hdmi loopt en er dus niks zou worden opgenomen en dan rennen, vliegen, duiken door de kamer om er op tijd te zijn
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
ik was gewoon tegen een muur in de parkeergarage gaan pissen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:43 schreef Remqo het volgende:
Ik zou een Ford Ka opzoeken en daar tegen pissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |