Kan mij dat verrotstralen verder, om 2 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, volgens jou is er op de evenaar wel een zonnewendefeest dan?
En waarom dan wel?
Omdat de zon wendt?
Zo, zo, hebben we hier dan de eerste user te pakken die geen cultuurbarbaar is?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten we dat. Waren trouwens niet zozeer de Belgen, maar Leopold's privé legertje, waar ook Nederlandrs, Duitsers, Britten en Fransen deel van uitmaakten. Het was omwille van de misbruiken in Leopolds privékolonie dat de "grote machten" (Duitsland, de VS, Frankrijk, de Britten) besloten dat Kongo een kolonie van de Belgische staat moest worden.
Dus jij denkt dus wel dat ze op de evenaar ook zonnewendenfeesten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan mij dat verrotstralen verder, om 2 uur 's nachts.
De wereld is mooi. En binnenkort ben je dood.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Not sure if tergend simpel of trolling.
Heel abject idd.quote:
Ik krijg nu ook zin in bier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dus wel dat ze op de evenaar ook zonnewendenfeesten?
Ik ben geen hipster, jongen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, klopt dit een beetje?
rond de evenaar zijn de seizoenen meestal gebaseerd op neerslag. droge en natte seizoenen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dus wel dat ze op de evenaar ook zonnewendenfeesten?
Op zich heb je gelijk hoor.
Die zon gaat loodrecht op en neer tussen de keerkringen, alleen het effect op de evenaar is anders dan bij ons boven of onder de keerkringen. Zij hebben daar niet echt seizoenen van donker en licht, zoals bij ons. Dus aan het eind van een donker seizoen zullen ze geen zonnewendefeesten hebben, om te vieren dat het vruchtbare voorjaar en de zomer er weer aan komt. Want ze hebben geen donker seizoen, ze hebben geen één seizoen.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
rond de evenaar zijn de seizoenen meestal gebaseerd op neerslag. droge en natte seizoenen.
Nuchtere Belgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:17 schreef Morendo het volgende:
Ik kan me nog wat Belgen herinneren die meesmuilend de Nederlandse discussie aangaande Zwarte Piet gadesloegen, en dan toevoegden: 'dergelijke flauwekul gaat de nuchtere Belgen bespaard blijven'. Ik vond dat toen al naïef. Et voila.
Nou nou nou. Een beetje discriminerend naar Zweden die zo hun best doen, om hun te vergeten als je praat over seksisme en rascisme.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nuchtere Belgen.
Zij hebben niet alleen een Minderhedenforum dat alles maar tot racisme bombardeert, maar nemen dat ook nog eens dodelijk serieus. In Nederland is het één keer per jaar raak met Zwarte Piet, voor de rest is er niet veel politiek correcte ophef. In België is het vrijwel iedere week gedoe met seksisme dit, racisme dat. België is de Tumblr van Europa.
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:56 schreef Twiitch het volgende:
Oh, de negertjes zijn weer eens ergens boos over? Oh nee wacht, het zijn vooral verontwaardigde blanke mannetjes die goedkoop willen scoren, ok.
En leg het me nu eens zonder smileys uit? Dankjewel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |