Ik vind dat een goed idee. Ik kijk wel eens wat op youtube maar dat is niet altijd topkwaliteit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het een idee voor Netflix om concerten te gaan streamen?
Lijkt mij wel wat!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het een idee voor Netflix om concerten te gaan streamen?
Vond seizoen 1 wel leuk, kijkt makkelijk weg.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb net de laatste aflevering gezien en wil meer!
[ afbeelding ]
![]()
Gaafquote:
Vreselijk, de sherlock figuur is n slap aftreksel van Gregory House en Benedict Cumberbatch Rn Luicy Lu kan ik niet uitstaanquote:
Via andere kanalen, neem ik aan?quote:Op maandag 30 maart 2015 07:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanaf volgende week maar mee kijken met de USA..
Volgens mij haal je nu twee series door elkaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vreselijk, de sherlock figuur is n slap aftreksel van Gregory House en Benedict Cumberbatch Rn Luicy Lu kan ik niet uitstaan
Ja inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via andere kanalen, neem ik aan?
Ik wacht nog wel even.
Da's psychisch hè, dat er niet gestopt kan wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk nu netflix via chromecast maar hij wil niet meer stoppen
Er schijnen eind vorig jaar updates geweest te zijn die dit zouden verhelpen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij niet, elementery is n slechte sherlock holmes bewerking met Luicy lui als watson toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu twee series door elkaar.
Even de wifi verbinding verbreken en weer aanzetten en dan opnieuw aanklikken werkt hier.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heb ik die niet gehadquote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Er schijnen eind vorig jaar updates geweest te zijn die dit zouden verhelpen.
O volgens mij lees ik je zin verkeerd, dacht dat je zei dat benedict met Lucy in elementary zatquote:Op maandag 30 maart 2015 22:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij niet, elementery is n slechte sherlock holmes bewerking met Luicy lui als watson toch?
dank je, ga ik dat eens proberenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Even de wifi verbinding verbreken en weer aanzetten en dan opnieuw aanklikken werkt hier.
Nee, elementery vind ik n slechte sherlock, rippff van sherlock BBC en house Mdquote:Op maandag 30 maart 2015 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O volgens mij lees ik je zin verkeerd, dacht dat je zei dat benedict met Lucy in elementary zat
GHIBLIquote:Op zondag 29 maart 2015 17:48 schreef Aether het volgende:
Yume to kyôki no ohkoku「夢と狂気の王国」 – 2013 1:58 uur – ♫ Japanese – CC EnglishInside Tokyo's Studio Ghibli, famed for anime, viewers follow three of the studio's visionaries, including Hayao Miyazaki, over the course of a year.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |