Eigen DNS-proxyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:
DNS service voor Netflix USA + andere kanalen zoals BBC, Crackle etc voor ¤10,- per jaar.
Eerste week gratis op proef.
Aanvraag via PM.
TV / Netflix #40quote:
Ik zie je het zo vaak fout spellen, daar moet ik een keer iets over zeggen.quote:
Ja, zelfde stijl als Kimmy, voor een deel. Heb er altijd met plezier naar gekeken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb nog nooit 30 Rock gezien. Is dat grappig?
Heb gister de pilot gezien. Vond het niet echt leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het erg leuk, mijn dagelijkse nightcap.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:32 schreef SunChaser het volgende:
Leuk, ben benieuwd.quote:
Nee, het is op.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:14 schreef kevin33 het volgende:
Ik ben bijna klaar met Lilyhammer, wat een toffe serie!
Staat er nog iets op Netflix wat de leegte kan vullen?
quote:
Sherlock?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:14 schreef kevin33 het volgende:
Ik ben bijna klaar met Lilyhammer, wat een toffe serie!
Staat er nog iets op Netflix wat de leegte kan vullen?
Sherlock ( toffe serie trouwens ) , Luther, Dexer, Breaking Bad al gezien.quote:
Fargo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:33 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Sherlock ( toffe serie trouwens ) , Luther, Dexer, Breaking Bad al gezien.
Dat had ik ff moeten vermelden.
Fargo lijkt me dan wel iets voor je.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:33 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Sherlock ( toffe serie trouwens ) , Luther, Dexer, Breaking Bad al gezien.
Dat had ik ff moeten vermelden.
Ik vond het direct al erg vermakelijk en nu, in seizoen zes, vermaak ik me er nog steeds prima mee. Het idee van de serie blijft min of meer hetzelfde, de over de top karakters ook. Misschien net niet jouw humor. Wat vind je van Kimmy?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:35 schreef Cee het volgende:
Ben nu bezig met 30 Rock, heel lang geleden al mee begonnen maar was al snel verveeld. Zit nu op aflevering 15 van seizoen 1. Blijft het veel van hetzelfde of gaat het nog een stuk leuker worden?
Kimmy vind ik geweldig! Dus vandaar dat ik 30 Rock weer heb opgepikt omdat het ook uit de hoge hoed van Tina Fey is, met SNL connecties. Ik vind het nogal flauw, wat me verbaast want ik bedoel, hallo, Kimmy is het over-the-toppunt daarvan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het direct al erg vermakelijk en nu, in seizoen zes, vermaak ik me er nog steeds prima mee. Het idee van de serie blijft min of meer hetzelfde, de over de top karakters ook. Misschien net niet jouw humor. Wat vind je van Kimmy?
ook recent aan begonnen, stuk of 5 afleveringen gezien en kijkt lekker weg. Prima cast ook met Kevin Bacon en James Purefoy. Niet heel erg diepgravend ofzo maar prima kijkvoerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Gisteren begonnen met The following. Leuke serie volgens mij
Wordt nog veeeel leuker! Ik moest er ook even inkomen, nu zit 30 Rock wel in mijn top 10-comedy'squote:Op donderdag 19 maart 2015 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Fargo lijkt me dan wel iets voor je.
Ben nu bezig met 30 Rock, heel lang geleden al mee begonnen maar was al snel verveeld. Zit nu op aflevering 15 van seizoen 1. Blijft het veel van hetzelfde of gaat het nog een stuk leuker worden?
Aangezien de review alweer van gisteren is, vind ik het een prima moment nog even een relevant linkje te spammen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:38 schreef Vinture het volgende:
Iemand bloodline al gezien? Ben benieuwd
begint traag, maar het heeft iets broeierigs, er staat van alles te gebeuren en je wilt weten wat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Aangezien de review alweer van gisteren is, vind ik het een prima moment nog even een relevant linkje te spammen.
Bloodline: wat speelt er bij de familie Rayburn?
Yep. Goede docu. Wel alleen interessant als je weet wie Roger Ebert is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:06 schreef speknek het volgende:
Oh, best een fan van Roger Ebert, dus binnenkort Life Itself maar eens uitchecken.
en honger dat ik kreeg van die film joh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:19 schreef Copycat het volgende:
Net Chef gekeken via USA.
Wat een heerlijke film. En als persoonlijk extraatje een muzikaal optreden van Gary Clark jr die ik in 2010 op een piepklein bluesfestival op Bali zag spelen. Voor 40 man max, maar alsof hij voor een miljoenenpubliek stond.
Zo'n feelgood Movie waarbij je op het einde niet kan stoppen met glimlachen, met natte oogjes.
Aanrader!
Het zag er inderdaad allemaal erg appetijtelijk uit!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:31 schreef egeltje1985 het volgende:
en honger dat ik kreeg van die film joh.
Zo erg? Sex met een oma en een aap was al vrij absurd.quote:
Ja, precies. Dat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
begint traag, maar het heeft iets broeierigs, er staat van alles te gebeuren en je wilt weten wat.
Hoe ver ben je?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
Godverdomme wat is Bloodlines gaaf zeg
Netflix apps op Smart TV's zijn frustratie ten top. Is het nieuw model tv of is het een oudere type tv die je nieuw hebt gekocht bij bijvoorbeeld de Maxwell. Ik had via een Ibood deal een mooie 5.1 set met bluray gekocht. Gloednieuw. Maar na een half jaar werkte de Netflix app niet meer. Bleek dat het model toen 2 jaar oud was en dat ze gewoon de stekker eruit trokken. Dit zodat mensen weer een nieuwer model konden halen. Netflix gemaild erover. Maar alle updates van Netflix lopen via de distributeur van je apparaat. En als Samsung zegt, neh we hoeven geen updates meer. Dan zal de app gewoon niet meer werkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:05 schreef Timo20 het volgende:
Deze week seizoen van House of Cards afgekeken:![]()
![]()
![]()
wat een geniale serie is dat toch, waarschijnlijk het beste seizoen tot nu toe.
Zijn nu aan het verhuizen, onze nieuwe Samsung smart tv staat in het nieuwe huis. Morgen nog eens opnieuw proberen de voorgeprogrameerde Netflix app aan de praat te krijgen. Zegt dat er geen verbinding is terwijl alle andere apps (inclusief uitzending gemist) wel verbinding hebben![]()
Dat vond ik nou ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zag er inderdaad allemaal erg appetijtelijk uit!
Ik ben trouwens bang dat ik Homeland verder links laat liggen. Ik vind de hoofdpersonen te irritant en ook trekken dit soort terrorismeverhalen me toch te weinig. 24 was ik ook snel klaar mee.
Denk dat ik aan het tweede seizoen van The Fall ga beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn samsung smart tv app werkt anders al ruim een jaar primaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Netflix apps op Smart TV's zijn frustratie ten top. Is het nieuw model tv of is het een oudere type tv die je nieuw hebt gekocht bij bijvoorbeeld de Maxwell. Ik had via een Ibood deal een mooie 5.1 set met bluray gekocht. Gloednieuw. Maar na een half jaar werkte de Netflix app niet meer. Bleek dat het model toen 2 jaar oud was en dat ze gewoon de stekker eruit trokken. Dit zodat mensen weer een nieuwer model konden halen. Netflix gemaild erover. Maar alle updates van Netflix lopen via de distributeur van je apparaat. En als Samsung zegt, neh we hoeven geen updates meer. Dan zal de app gewoon niet meer werkenGelukkig had ik nog ergens een Xbox 360 staan en nu dus op die manier aan het kijken.
Ik krijg de pip van Damian Lewis, geen prettige acteur ( voor mij dan) brr, ik vond serie 2 al beduidend minder. Heb je nu echt 4 series nodig om dingen te weten te komen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zag er inderdaad allemaal erg appetijtelijk uit!
Ik ben trouwens bang dat ik Homeland verder links laat liggen. Ik vind de hoofdpersonen te irritant en ook trekken dit soort terrorismeverhalen me toch te weinig. 24 was ik ook snel klaar mee.
Denk dat ik aan het tweede seizoen van The Fall ga beginnen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik krijg de pip van Damian Lewis, geen prettige acteur ( voor mij dan) brr, ik vond serie 2 al beduidend minder. Heb je nu echt 4 series nodig om dingen te weten te komen?
Er zijn maar heel weinig series zo goed dat er een vervolg op een vervolg op een vervolg nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ik ben nu bij 5, het is nog steeds niet supersnel, maar je krijgt steeds meer inzicht in deze complexe familie. Er dreigt iets en dat wordt iedere aflevering sterker.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat idee had ik ook.
[..]
Hoe ver ben je?
Dat vind ik het mooie van Netflix: boeit het niet, valt het tegen, dan is het houdoe en bedankt en op naar de volgende serie/film.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
Ik krijg de pip van Damian Lewis, geen prettige acteur ( voor mij dan) brr, ik vond serie 2 al beduidend minder. Heb je nu echt 4 series nodig om dingen te weten te komen?
Er zijn maar heel weinig series zo goed dat er een vervolg op een vervolg op een vervolg nodig is.
Weet je wat een lieve film was? Saving Mr Banks, steengoed geacteerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik het mooie van Netflix: boeit het niet, valt het tegen, dan is het houdoe en bedankt en op naar de volgende serie/film.
De pip wil ik niet, daar krijg ik pukkels van.
Ja, die heb ik gezien. Erg leuk, lief en ontroerend. IJzersterke Emma Thompson.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:44 schreef yvonne het volgende:
Weet je wat een lieve film was? Saving Mr Banks, steengoed geacteerd
Ik zat even in between series
2, nu. Vanavond ga ik zeker verderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat idee had ik ook.
[..]
Hoe ver ben je?
Zonde. Het begint inderdaad als een matige tieners on earth drama, maar echt, het wordt zo tof.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:33 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou zeggen, probeer t en zet t af als t niks is
Zo heb ik van de week slechts 14 minuten The 100 volgehouden
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]1) Eerst de quote gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) Dan de spoiler geopend
3) Daarna gegoogled wie Damien Lewis is
4) Je realiseren over welke serie het ging, dat je die serie nog een keer wilde kijken, en je door obsessief spoiler-lezen iets leest wat je echt niet wilde weten.
Dom dom dom..Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1) Eerst de quote gelezen
2) Dan de spoiler geopend
3) Daarna gegoogled wie Damien Lewis is
4) Je realiseren over welke serie het ging, dat je die serie nog een keer wilde kijken, en je door obsessief spoiler-lezen iets leest wat je echt niet wilde weten.
Dom dom dom..
Ik zeg ook: "Het kan". Sommige series zullen ze langer ondersteunen dan de andere.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:28 schreef kawa4 het volgende:
mijn smart tv is ondertussen ook al bijna 2 jaar,
werkt nog steeds gewoon goed hoor
En dat is waarom ik niet te specifiek was in de spoiler, zodat je nog steeds maar deels gespoilerd bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef Cheiron het volgende:
Dom dom dom..
Gewoon chromecast kopen. Ook nog Plex ondersteuning. Zoveel waard voor je geld 👍quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:28 schreef kawa4 het volgende:
mijn smart tv is ondertussen ook al bijna 2 jaar,
werkt nog steeds gewoon goed hoor
in Band of Brothers was hij ijzersterkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor mij ging het ook zo, alleen de spoiler lezen leverde voor mij een goede reden om verder te kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
En dat is waarom ik niet te specifiek was in de spoiler, zodat je nog steeds maar deels gespoilerd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Play hard, go pro.
Heb het vrij snel allemaal gekeken. Was best wel vermakelijkquote:Op zondag 22 maart 2015 22:47 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben sinds kort aan Gossip Girl begonnen. Is wel een leuke serie
Jammer genoeg niet op Nederlandse Netflixquote:Op zondag 22 maart 2015 15:20 schreef Cee het volgende:
Oké, gisteren toch weer 30 Rock erbij gepakt en en en... ik begin er in te komen!
Ja, ik ging er eigenlijk vanuit dat er maar eentje wasquote:Op maandag 23 maart 2015 19:26 schreef JohnB52 het volgende:
Dan ben je de franse serie aan het kijken
Nee, nog nooit iemand voor geblokkeerd.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef Fylax het volgende:
Wij hebben nu ook Netflix. Is het illegaal om proxy's te gebruiken en kan je daarvoor geblokkeerd worden?
De versie uit 2012 is alleen op de Amerikaanse Netflix te zien. De 2015 versie in alle regio's behalve VS/Canada.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, ik ging er eigenlijk vanuit dat er maar eentje was
http://www.netflix.com/Wi(...)b1978e038bd9cddea5c7quote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef Aether het volgende:
[..]
De versie uit 2012 is alleen op de Amerikaanse Netflix te zien. De 2015 versie in alle regio's behalve VS/Canada.
Ik dacht dat de eerste niet in Nederland te zien was.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://www.netflix.com/Wi(...)b1978e038bd9cddea5c7
en deze
http://www.netflix.com/Wi(...)8e44358b14-142681478
Welke is er dan nog meer?
En in NL hebben we 6 nog niet eens.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef Copycat het volgende:
Yes!
Mad Men seizoen 7 is beschikbaar op USA.
Best geschreven serie die zo lang is, ooitquote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef Copycat het volgende:
Yes!
Mad Men seizoen 7 is beschikbaar op USA.
Mogelijk komt die in NL eerst nog op 1 van de NPO's?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:48 schreef Griebus het volgende:
Broadchurch eerste seizoen gekeken: sterke serie, goed geacteerd! Alleen dacht ik meteen even serie 2 te kijken maar die staat er nog niet op
Jawel jawel, het blijft vaag, langzaam opbouwend, sinister sfeertje, karakters worden prachtig uitgebouwd, alles klopt, smulwerk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:06 schreef Ryan3 het volgende:
Bloodline is vaag. Twee afleveringen gezien, maar eigenlijk tja... ik weet niet of we dit moeten afkijken.
Nou vooruit, omdat jij het zegt... Ik vind die Danny een allemachtig vervelende knuppel hoor, maar goed...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel jawel, het blijft vaag, langzaam opbouwend, sinister sfeertje, karakters worden prachtig uitgebouwd, alles klopt, smulwerk.
of het exclusief is weet ik niet,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf vandaag zit Australië ook bij Netflix. Heb nog niet gekeken of daar ook iets interessants, exclusiefs bij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |