abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:46:37 #201
372645 spreading
pi_150867527
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:45 schreef m1st1g het volgende:

[..]

We moeten dat toch redden voor 22:55 want dan moet ik de deur uit.
moeten we nog opschieten ook
pi_150867528
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:46 schreef spreading het volgende:

[..]

valt tegen. Wel een lens die op mijn wishlist staat, een 11-22 mm.
maar mijn oude vertrouwde canon is beter, kan ik op de tast alles op vinden. Het zijn eigenlijk net vrouwen, na een tijdje weet je ieder plekje te vinden en toch loop je te kwijlen bij nieuwe exemplaren.
Helemaal mee eens.
pi_150867553
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:46 schreef spreading het volgende:

[..]

moeten we nog opschieten ook
Helaas wel. Maar op deze manier gaat dat hopelijk wel lukken.
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:48:30 #204
372645 spreading
pi_150867615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Helaas wel. Maar op deze manier gaat dat hopelijk wel lukken.
wie weet
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:48:31 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150867616
Zo thuis, tijd voor avond eten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150867651
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo thuis, tijd voor avond eten.
Daar komt de hulp om dit topic te vullen. Welkom D_A
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:50:33 #207
372645 spreading
pi_150867717
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo thuis, tijd voor avond eten.
smakelijk! Wat staat er op de menu en wat staat er op et SD kaartje?
pi_150867730
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo thuis, tijd voor avond eten.
Wel een beetje fit voor morgen hé o|O!
pi_150867732
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo thuis, tijd voor avond eten.
Wat zijn jouw plannen voor morgen ?
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:52:53 #210
372645 spreading
pi_150867835
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wel een beetje fit voor morgen hé o|O!
Daarom werkt die nou ook krachtvoer naar binnen :p
pi_150867878
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:52 schreef spreading het volgende:

[..]

Daarom werkt die nou ook krachtvoer naar binnen :p
_O-
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:56:07 #212
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150867986
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:49 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Daar komt de hulp om dit topic te vullen. Welkom D_A
HOII! Eerst koken :(
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef spreading het volgende:

[..]

smakelijk! Wat staat er op de menu en wat staat er op et SD kaartje?
Vrij weinig, meetings gehad, nieuwe broek gekocht en beetje voorbereidingen treffen voor morgen dus eigenlijk geen foto gemaakt vandaag :o

quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:50 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wel een beetje fit voor morgen hé o|O!
Ik zal morgen niet in slaap vallen, ik heb er echt zin in *O*
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:52 schreef spreading het volgende:

[..]

Daarom werkt die nou ook krachtvoer naar binnen :p
Hondenbrokken, voor echte powerbeesten B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150868016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Wat zijn jouw plannen dan ?
Voor morgen weet ik het nog niet.
pi_150868058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:44 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Wat zijn jouw plannen dan ?
Zondag zet ik in op een tourtje Waterleidingduinen
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:57:41 #215
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_150868070
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:39 schreef m1st1g het volgende:
Wie heeft er nog plannen om dit weekend foto's te maken ?
Ik was van plan om in omgeving Tilburg te kijken of er leuke kiekjes gemaakt kunnen worden in de natuur
пусть всегда будет солнце
pi_150868091
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Zondag zet ik in op een tourtje Waterleidingduinen
Dat is wel een aardig plan voor de zondag. Misschien dat ik ook wel kom.
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:58:22 #217
372645 spreading
pi_150868099
wel dat vers voer, want die brokken blijven zo tussen je tanden zitten #beastmode
pi_150868105
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:41 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Volgende vraag: Wat?
Herten, vossen, vogels en wat verder op tafel komt
pi_150868108
Laatste post voor vanavond.... Ik moet er vandoor. :W :W :W
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:59:02 #220
372645 spreading
pi_150868124
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef MoChe het volgende:

[..]

Ik was van plan om in omgeving Tilburg te kijken of er leuke kiekjes gemaakt kunnen worden in de natuur
Het is En blijft Tilburg he ;)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:59:54 #221
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_150868159
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:59 schreef spreading het volgende:

[..]

Het is En blijft Tilburg he ;)
haha ja! daarom ook omgeving :P
пусть всегда будет солнце
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 22:59:58 #222
372645 spreading
pi_150868161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Herten, vossen, vogels en wat verder op tafel komt
klinkt goed, et is dat het zo'n tot end rijden is en ik maandag ook al die kant op moet.
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:00:51 #223
372645 spreading
pi_150868196
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:59 schreef MoChe het volgende:

[..]

haha ja! daarom ook omgeving :P
ook, weg blijven daar ;) kan je beter naar de Nassau stad komen <3
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:01:45 #224
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_150868243
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:00 schreef spreading het volgende:

[..]

ook, weg blijven daar ;) kan je beter naar de Nassau stad komen <3
Is een pokke eind :')
пусть всегда будет солнце
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:02:18 #225
372645 spreading
pi_150868263
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:59 schreef MoChe het volgende:

[..]

haha ja! daarom ook omgeving :P
Al zijn de drunese duinen wel mooi!
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:03:12 #226
372645 spreading
pi_150868299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:01 schreef MoChe het volgende:

[..]

Is een pokke eind :')
Half uur rijden, 1,5 op de fiets :')
pi_150868388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Dat is wel een aardig plan voor de zondag. Misschien dat ik ook wel kom.
Ik ben makkelijk herkenbaar aan de set apparatuur met de minste samenhang :')
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:07:03 #228
372645 spreading
pi_150868451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:05 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik ben makkelijk herkenbaar aan de set apparatuur met de minste samenhang :')
Nikon lenzen, canon body's dat soort dingen :')
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:09:24 #229
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150868575
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef spreading het volgende:

[..]

Nikon lenzen, canon body's dat soort dingen :')
Nikon :')!
Hmz...
pi_150868778
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef spreading het volgende:

[..]

Nikon lenzen, canon body's dat soort dingen :')
Canon op Sony, pdraad op Pentax, Minolta MD op Panasonic ofwel alles past op alles, als je maar wilt :')
Vooral fotografen kijken erg vreemd als ik het ene moment met een Sony rondloop en even later komen ze me tegen en ben ik behangen met Olympus 8)7
je schijnt nogal merkentrouw te moeten zijn
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:16:17 #231
372645 spreading
pi_150868925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:13 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Canon op Sony, pdraad op Pentax, Minolta MD op Panasonic ofwel alles past op alles, als je maar wilt :')
Vooral fotografen kijken erg vreemd als ik het ene moment met een Sony rondloop en even later komen ze me tegen en ben ik behangen met Olympus 8)7
je schijnt nogal merkentrouw te moeten zijn
onzin, als het voor je werkt dan werkt het.
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:17:47 #232
372645 spreading
pi_150868994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:13 schreef Ouwesok het volgende:

[..]


je schijnt nogal merkentrouw te moeten zijn
Trouw zijn moet je zijn aan je partner, niet aan een merk.
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:24:30 #233
372645 spreading
pi_150869308
Nog een half uur
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:29:09 #234
73911 ultra_ivo
pi_150869512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:39 schreef m1st1g het volgende:
Wie heeft er nog plannen om dit weekend foto's te maken ?
Zoals eerder al gezegd, op de Stalen Ros beurs in Neerkant
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:29:45 #235
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150869542
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:39 schreef m1st1g het volgende:
Wie heeft er nog plannen om dit weekend foto's te maken ?
Ik! Zaterdagavond+nacht+zondagochtend.

Klusje van 20:00 tot 08:00 :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150869558
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:24 schreef spreading het volgende:
Nog een half uur
Misschien als Dark_Angulus zijn bordje straks leeg heeft dat ie er wel even een andere titel boven hangt.
Puala weer blij en zo komt alles toch nog goed
al blijft het een beetje valsspelen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:30:58 #237
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150869590
Opgelost.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:43:07 #238
372645 spreading
pi_150870104
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opgelost.
Vals speler ;)
pi_150870109
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opgelost.
^O^
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:43:23 #240
372645 spreading
pi_150870115
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik! Zaterdagavond+nacht+zondagochtend.

Klusje van 20:00 tot 08:00 :+
oe wat ga je doen?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:44:02 #241
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150870142
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:43 schreef spreading het volgende:

[..]

oe wat ga je doen?
Nachtje doorhalen bij STRP in het klokgebouw met een camera.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:45:07 #242
372645 spreading
pi_150870189
Klinkt goed DA
pi_150870226
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nachtje doorhalen bij STRP in het klokgebouw met een camera.
Oh zwaai :W vanuit strijp : :P
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 maart 2015 @ 23:50:06 #244
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150870429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef spreading het volgende:
Klinkt goed DA
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 21 maart 2015 @ 00:07:06 #245
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150871195
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh zwaai :W vanuit strijp : :P
EINDHOOOVUH
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf zaterdag 21 maart 2015 @ 00:17:55 #246
372645 spreading
pi_150871696
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
iedereen houd van doekoe,
iedereen houd van geld,
maar geld maakt niet gelukkig,
foto's van DA doen dat wel *O*
pi_150874757
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nachtje doorhalen bij STRP in het klokgebouw met een camera.
Wat ga je doen op strijp? :o
pi_150874762
Succes morgen DA
  FOK!Fotograaf zaterdag 21 maart 2015 @ 07:44:02 #249
372645 spreading
pi_150875570
Goedemorgen *O*
er staat er hier al een zo'n twee uur te stuiteren :'(
  FOK!Fotograaf zaterdag 21 maart 2015 @ 08:08:10 #250
372645 spreading
pi_150875648
Bijna weer maandag *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')