Leuk geprobeerd, maar het is nog erger. Mijn werk is zowel in Utrecht als in Delft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Je woont dus in Deventer, in Delft je vriendin of je vriend en je werkt in Utrecht
Hij woont waar hij wil want hij heeft overal appartementen, hij werkt waar hij wil en hij stapt op mensen alsof ze mieren zijn. FUCK YEAH GO FLES!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Je woont dus in Deventer, in Delft je vriendin of je vriend en je werkt in Utrecht
Geen vriendin?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar het is nog erger. Mijn werk is zowel in Utrecht als in Delft.
Bitches all over man. Daarom ook AltijdVrij.quote:
Als ik er wat aan kon doen, dan deed ik het welquote:
Ik dacht dat Fles toch respectvoller was en niet over bitches maar over vrouwen praatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Bitches all over man. Daarom ook AltijdVrij.
Niks op Fok nog dusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik er wat aan kon doen, dan deed ik het wel
Nee. Ben niet ergens mee bezig ook trouwens. Waste of timequote:
Ik ben het echt schijt en schijtzat. Gisteren gestrand in Dordrecht omdat seinstoring. Begin deze week vast tussen Rsd - Breda omdat aanrijding. Vorige week +60 en omgeleid via Hilversum omdat trein in de fik. Twee weken terug Eindhoven - Roosendaal +90 en via Utrecht omdat treinbotsing. En nou kan ik morgen ALWEER niet fucking gewoon normaal met de trein naar huis. Wat de FUCK is er zo moeilijk aan een fucking spoor laten werken. Hoerenprorail. HoerenNS. Hoeren overal.quote:
Blijft het hier nou gaan over die Fles Express?quote:
Toch krijg ik eerder de indruk dat wij de hoer zijn.quote:
Ik ben nu bij een waste of time aangekomenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ben niet ergens mee bezig ook trouwens. Waste of time![]()
Goeie reis
Mooiquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben nu bij een waste of time aangekomen
Daar doen wij 40 plussers niet meer aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |