quote:
twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:39:18@IsaacCuenca I said don't argue. reageer retweet
Moment van het jaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
staat me iets bij dat robben ook wel eens een kans laat liggen, wk2010 anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het staat 1-0 hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
juveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intiem ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:39:18@IsaacCuenca I said don't argue. reageer retweet
al mist barcelona wel het type el ghazi aan de rechterkant en een bazoer op het middenveldquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef bombmannl het volgende:
Dit Barcelona doet me een beetje denken aan het ajax wat ik morgen ga zien
okquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
al mist barcelona wel het type el ghazi aan de rechterkant en een bazoer op het middenveld
Als je het heel lief vraagt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu kom ik ook hierHopelijk mag het van GGMM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |