Eens wel.quote:
14:14 zou een mooie tijd zijn, helaas ben ik dan vaak op m'n werk te vinden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens wel.
Maar ff datumpje prikken binnenkort.
Zo rol ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:27 schreef LompeHork het volgende:
Pixel draait speciaal voor mij Pink Floydwat lief!
Wist je al dat ik een Pink Floyd tattoo heb? Nee, niet eens laten zien zaterdagquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zo rol ik. Wel super grappig dat zwabber komt binnenrollen op dit nummer
Maakt niet uit man, ik ben toch straks zwart.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Met je kut notes gvd.
Mijn carrière, helemaal in de war geschopt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
14:14 zou een mooie tijd zijn, helaas ben ik dan vaak op m'n werk te vinden.
Bah die muk draai je maar in je eigen showquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:29 schreef ACT-F het volgende:
Topic 113. Waarom moet ik nu denken aan dit vergeten nummer?![]()
Waarquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wist je al dat ik een Pink Floyd tattoo heb? Nee, niet eens laten zien zaterdag
Nep nazi.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, ik ben toch straks zwart.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bah die muk draai je maar in je eigen show
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wist je al dat ik een Pink Floyd tattoo heb? Nee, niet eens laten zien zaterdag
Ik snap ook niet dat hij nou nog blauw isquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef Lt.Surge het volgende:
We moeten een petitie maken om Hork te behouden.
Kon hem zo snel niet vinden zonder rondje. Te veel moeite.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Busted. Zonder dat rondje dan, op m'n bovenarm, op m'n andere bovenarm zit wat anders.
Ik zou een vrieskist proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef Lt.Surge het volgende:
We moeten een petitie maken om Hork te behouden.
Duurt soms even, slijt zo langzaam die shit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij nou nog blauw is
Lekker wat maak jequote:
WTF DOE JE HIER DANquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef LompeHork het volgende:
IK WIL HELEMAAL NIET BLIJVEN ALS MODERATOR WANT IK BEN ER TE WEINIG PIEMELS DIERENRIEM TEERLAARS BOVENBEEN
Je zei piemelsquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef LompeHork het volgende:
IK WIL HELEMAAL NIET BLIJVEN ALS MODERATOR WANT IK BEN ER TE WEINIG PIEMELS DIERENRIEM TEERLAARS BOVENBEEN
Awesomequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op mijn leuter, het prisma wordt groter als ik opgewonden ben.
* Lt.Surge zal dit tekenen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laten we een petitie houden om er een te laten bouwen.
ik las ontmaagd. jezus. wat is er mis met mequote:
WAT WAS DATquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ik las ontmaagd. jezus. wat is er mis met me
Je gaat wel een toon hoger zingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
HET LEEK ME WEL GRAPPIGquote:
Lekker. zit er ook nog wat op?quote:
quote:
Si, ik vond dat ik er te weinig was. Dan kan ik beter m'n steentje bijdragen als user dan als mod.quote:
Ben jij een beetje seksueel ingesteld?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja heel erg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij een beetje seksueel ingesteld?
Wat een wijze keus. Hoe lang ben je mod geweest?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, ik vond dat ik er te weinig was. Dan kan ik beter m'n steentje bijdragen als user dan als mod.
Lekker trollenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, ik vond dat ik er te weinig was. Dan kan ik beter m'n steentje bijdragen als user dan als mod.
Vanaf 27-01-2012quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een wijze keus. Hoe lang ben je mod geweest?
Deed ik als mod ook alquote:
Zet je altijd de stream uit als je even weg bent halen danquote:
Bier zit in koelkast 2. Bedien jezelf. Er staan nog 2 kratten lauw bier, maar die bewaren we voor Mono's show.quote:
Aight.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bier zit in koelkast 2. Bedien jezelf. Er staan nog 2 kratten lauw bier, maar die bewaren we voor Mono's show.
De stream gaat alleen aan als ik boven de pot hangquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zet je altijd de stream uit als je even weg bent halen dan?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Het volgende station is...Goor.
Classic.
Ook lekker voor bij de vuurkorf buiten op een frisse lente avond.quote:
Je moet eens op zoek naar Hoornsche Kruidenbitter danquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ook lekker voor bij de vuurkorf buiten op een frisse lente avond.
Nee, subtieler, het heeft te maken met een slachter. Volgens mij is het nummer wel uit '88 trouwens, pluspunten.quote:
Ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, subtieler, het heeft te maken met een slachter. Volgens mij is het nummer wel uit '88 trouwens, pluspunten.
Ik vermoed dat we beiden hetzelfde nummer aangevraagd hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, subtieler, het heeft te maken met een slachter. Volgens mij is het nummer wel uit '88 trouwens, pluspunten.
Yish.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we beiden hetzelfde nummer aangevraagd hebben.
Ja die is 20 minuten, dat kan ik niet zo rippenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vroeg "Taake - Hordalands Doedskvad Pt. 1" aan trouwens.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja die is 20 minuten, dat kan ik niet zo rippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |