quote:
Si, ik vond dat ik er te weinig was. Dan kan ik beter m'n steentje bijdragen als user dan als mod.quote:
Ben jij een beetje seksueel ingesteld?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ik las ontmaagd. jezus. wat is er mis met me
Ja heel erg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij een beetje seksueel ingesteld?
Wat een wijze keus. Hoe lang ben je mod geweest?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, ik vond dat ik er te weinig was. Dan kan ik beter m'n steentje bijdragen als user dan als mod.
Lekker trollenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, ik vond dat ik er te weinig was. Dan kan ik beter m'n steentje bijdragen als user dan als mod.
Vanaf 27-01-2012quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een wijze keus. Hoe lang ben je mod geweest?
Deed ik als mod ook alquote:
Zet je altijd de stream uit als je even weg bent halen danquote:
Bier zit in koelkast 2. Bedien jezelf. Er staan nog 2 kratten lauw bier, maar die bewaren we voor Mono's show.quote:
Aight.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bier zit in koelkast 2. Bedien jezelf. Er staan nog 2 kratten lauw bier, maar die bewaren we voor Mono's show.
De stream gaat alleen aan als ik boven de pot hangquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zet je altijd de stream uit als je even weg bent halen dan?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Het volgende station is...Goor.
Classic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |