Moet de wedstrijd straks zeker overgespeeld worden terwijl Curaçao bijna door was?quote:
Zo begrijp ik het wel ja. Hoe zit dat dan met die rode kaart?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet de wedstrijd straks zeker overgespeeld worden terwijl Curaçao bijna door was?
Keeper had die gekregen vlak voor rust, waarschijnlijk doorgebroken speler buiten de 16 ofzoquote:Op zondag 14 juni 2015 23:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zo begrijp ik het wel ja. Hoe zit dat dan met die rode kaart?![]()
Rain delayquote:Op zondag 14 juni 2015 23:34 schreef bamibij het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Regen of rellen ofzo?
Knap lullig dan voor Curaçao, tegen 10 man en bij deze stand door.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Keeper had die gekregen vlak voor rust, waarschijnlijk doorgebroken speler buiten de 16 ofzo
twitter:DanielOude twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:34:45In Curacao zegt men dat scheids wedstrijd tegen Cuba stopt. Morgen HELEMAAL OPNIEUW (met 11 vs 11) reageer retweet
Gaat toch nergens overquote:Op zondag 14 juni 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
twitter:DanielOude twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:34:45In Curacao zegt men dat scheids wedstrijd tegen Cuba stopt. Morgen HELEMAAL OPNIEUW (met 11 vs 11) reageer retweet
Dat weet ik nietquote:Op zondag 14 juni 2015 23:37 schreef kalinhos het volgende:
Is dit Cubaanse of Curacaoaanse (?) tv wat ik nu kijk?
Ziggo 75? Heb ik ook opstaan, geen idee waarom eigenlijkquote:Op zondag 14 juni 2015 23:37 schreef kalinhos het volgende:
Is dit Cubaanse of Curacaoaanse (?) tv wat ik nu kijk?
Whehe waar slaat dat opquote:Op zondag 14 juni 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
Nog steeds geen bevestiging wat er lijkt te gebeuren. Nu meteen doorspelen zit er niet in, dus even afwachten maar.twitter:NSenseFootball twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:40:11Confirmando que #Cuba 1-1 #Curaçao foi suspenso pela forte chuva em Havana. Não temos informação ainda se o jogo recomeça hoje ou amanhã. reageer retweet
We wachten nog op een beslissingtwitter:EdsonEvertsz twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:50:13According to Curaçao FA, no decision has been made yet on continuation of match between Curaçao and Cuba reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/t(...)duel_Kluivert__.htmlquote:Het play-offduel tussen Cuba en het Curaçao van bondscoach Patrick Kluivert is zondagavond alles behale vlekkeloos verlopen.
Vlak voor rust, bij een 1-1 stand ging de doelman van het thuisland volledig over de schreef. Ver buiten zijn eigen zestien metergebied torpedeerde Sandy Sanchez een speler van Curaçao. Geheel terecht werd de goalie van het veld gestuurd.
Het bleek een van de laatste voorlopige wapenfeiten aangezien de wedstrijd in de rust werd gestaakt vanwege een tropische storm. Het water kwam met bakken uit de hemel en de bliksem sloeg vlak bij het stadion in.
Het is nog onduidelijk wanneer de wedstrijd wordt uitgespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |